Aripipratsoli

Voiko aripipratsolin poistumista elimistöstä mitenkää nopeuttaa? Oon syöny viimeks toissa päivänä 5mg, ja sitä edeltävänä kuutena päivänä ehkä 1-2krt 5mg. Ennen sitä säännöllisesti useemman kuukauden. Onko kellään mitään keinoja? Ja kauankohan mun pitäis odottaa ennenku se olis luonnostaan poistunut kokonaan?

Tokkopa tuonkaan aineen elimistöstä poistumisen nopeuttamiseksi mitään kummoisiakaan poppaskonsteja on. Aripipratsolin puoliintumisaika on 75 tuntia, eli varsin hitaasti häviää elimistöstä, semminkin jos olet sitä kuukausia putkeen syönyt. Jos kuumottelet yhteisvaikutuksia jonkin muun aineen kanssa, niin pari viikkoa on sellainen melko luotettava varoaika. Mahdollisten seulojen vuoksi tuota nyt ei tarvitse kuumotella, koska harvemmin kukaan neuroleptejä huvikseen käyttää.