Arcoxia

Onko kyseisestä lääkkeestä viihteilyyn? Tai mikä olisi hyvä kompo, pohjalla on nyt savua ja teemuja.

P.S vinkki unettomille 600mg ketipinoria ja 9mg melatoniinia, älkää naurako, mutta itselle melatoniini antaa puolessa tunnissa hyvät notkut, että pakko mennä nukkumaan.

Ei ole mielestäni millään tavoin viihteellinen läääke. Joillekin hyvä kipulääke tosin.

Oon joskus käyttänyt nivelrikkoon Arcoxiaa 60mgx2 mutta ei tainnut vihteen puolelle koskaan sillä päästä. Mulla uneen auttaa 300mg Ketipinoria ja Zopinox, mutta pelkästään toisella en uneen pääse.

Arcoxian sisältämä etorikoksibi on tulehduskipulääke, eli samaan ryhmään kuuluu kuin esim. Burana (tosin Arcoxia on vatsaystävällisempi ja vissiin vähän tehokkaampi).

Siis vittu, oikeesti! Sun on pakko olla trolli, garion :open_mouth: :unamused: :laughing: . Pakko, pakko, pakko! Kyllä mä sen tajuan, että joskus viisaskin menee vipuun, niin sanoakseni, ja ymmärrän, jos joku joskus kysyy jotakin tyhmää johonkin lääkkeeseen(tai muuhunkin asiaan) liittyen, mutta sulta ei tunnu tulevan minkään muunlaisia viestejä, kuin noita “onko viihdearvoa” -kysymyksiä lääkkeistä, joilla ei todellakaan ole mitään viihdearvoa :unamused: .

Juu, eipä ole Arcoxialla mitään viihdearvoa ja se saattaa olla vaarallistakin yliannosteltuna tai jopa ihan oikein annosteltuna, kuten toki kaikki lääkkeet. Arcoxia on tosiaan vatsaystävällisempi, kuin jokin perus-Burana, mutta Arcoxiaan liittyy muistaakseni ainakin kohtuullinen riski saada sydänkohtaus, jos sen kanssa ryhtyy leikkimään.

Ja kyllä mullakin hyvin tulisi uni, jos leptikoomaa nyt voi uneksi kutsua :unamused: , 600 mg:llä Ketipinoria, mutta en mä mistään notkuista puhuisi, sillä mä yhdistän käsitteen notkut miellyttävään olotilaan, jollainen ketiapiinikooma ei todellakaan ole :unamused: . No, huvinsa kullakin ja ainakin sun on helppoa ja laillista päästä “notkuihin”, garion, kun sitä ketiapiinipaskaa kyllä kirjoitetaan kilokaupalla ihan kaikille :laughing: :smiling_imp: .

Joo kun lukee pakkausselosteen ja tajuaa että kyseessä on tulehduskipulääke niin pitäis jo raksuttaa ettei ole viihteilyyn sopivaa… :unamused: Tai tee vielä rohkeammin, niele tabletti! :laughing: Huomaat ettei paljon päätä sekoita. Trollolloll!

Säästä ihmeessä oikeaan kipuun, esim. hammassärkyyn yks ainoista vaihtoehdoista jotka autto sillon ku vielä hampaat oli. Hyvä lääke.

Mulle tuli vähän samat vibat kuin Winstonilla, trollendaali? :laughing:

Mulla ei Arcoxia auttanut kipuihin yhtään. Täysin turha lääke imo, ja kalliskin vielä :unamused: