APUA!

Oon ollut melkein kolme vuotta raittiina korvaushoidon avulla,ja tänään putos pommi.Mulla näkyy metadon seuloissa,se on laitettu kahteen varmistukseen!!miten mahdollista?Mulla on kotona kaks lasta ja oon nyt todella kusessa.Miten saan todistettua syyttömyyteni??subuxonen lisäksi syön venlaflaxiini ja propralia.Oon ihan shokissa,miten pystyn todistamaan syyttömyyteni?Täyttä paskaa!!

^ Oletko varma, ettet ole lähiaikoina käyttänyt mitään muita lääkkeitä, kuin buprenorfiinia, venlafaksiinia ja Propralia? En tarkoita pelkästään väärin-/päihdekäyttöön soveltuvia lääkkeitä, vaan ylipäätään lääkkeitä ihan antibioottikuureista alkaen. Ketiapiini ainakin voi antaa väärän positiivisen metadonin seuloissa. Muista lääkkeistä en sitten tiedäkään, saati kuinka yleistä/todennäköistä moinen kohdallaan olisi ja tämä on ihan vain puhdasta maallikon mutuilua, mutta tuosta mahdollisuudesta kannattaa lähteä, jos siellä sitkeästi metadoni positiivista huutaa. Vilkaisin pikaisesti venlan ja Propralin pakkausselosteet tuossa, mutta niistä en ainakaan äkkiseltään mitään mainintaa asiasta löytänyt ja muutenkin, jos olet niitä pidempään syönyt, eikä metadoni koskaan aiemmin ole näkynyt, niin tuskin ovat syyllisiä.

Vetoa järkeen. Luulisi, että klinikalla tajuavat, että testitikut ei aina näytä oikein ja että bupren päälle otettuna metadoni toimii minimaalisesti.
Tosin jos lähipiirissäsi on kusipää jolla metadoni ja se käy kylässä, ole varovainen.

Tiedän tapauksen missä lapsi melkein otettiin huostaan kun 6 v puhtaiden seulojen jälkeen alkoi piri näkyä. Syy: “kaveri” joka laitto piriä kaverin elintarvikkeisiin, kun kateellinen kun oma lapsi viety. Yleinen ilmiö.

Myös lääkkeet otettava huomioon. Yhdistelmänä voi näkyä halvimmissa seuloissa mitä vaan.

Kokemusta on.

Joo on käyny mielessä hullut ajatukset;onko labrassa töissä joku sellanen jonka tunnen käyttöajalta,vai onko joku sekoittanu jotain mun kahviin??on itsellä kans kokemusta tollasesta,et sabotoidaan toisen elämää,siis niin sairasta!!!tikkutesti oli mulla ihan normi,ei mitään ylimääräistä,sit se lähetettiin labraan,ja siellä näkyi metku.ei korvaushoitolääke metadon, vaan ihan pelkkä metadon??

Meiltä taidettiin sillon ottaa molemmilta seulat,siis multa ja mun puolisolta.puoliso syö ketipinoria,mutta… :imp:

^ Paska tilanne, ei voi kyl muuta todeta…!!
Mut venlaf. ei anna positiivista metadonille, tiedän ku itte käytän koko ajan bupren kans venlaa, ja käyttäny jo vuosia eikä ikinä ole seuloissa näkyny mitään ylimäärästä.
Onko sul miten hyvät välit klinikan kans, et uskovatko kun vaan kerrot ettet todellakaan ole metkua ottanu.?
Eiköhän siinä olis edes järkeä ku ei se toimi käytännössä mitenkään bupren kans. Kyl päihdelekurin se pitäs tietää, niin sekin tukisi sinun väitettä.
Tsemppiä taisteluun, ei oikein osaa muuta sanoa.!

Edit. Petri687 hei jos luet tän, niin sä tiedät näistä lääke ja niiden yhteisvaikutuksista paljon, niin osaatko antaa vinkkiä mikä ton vois aiheuttaa.?

Joo kiitos…kesän alussa vaihdoin just klinikkaa,ei oo kyllä melkeen kolmeen vuoteen ollu seuloissa mitään häikkää.tää on ihan vitun kamalaa :cry: on ihan asialliset välit,lääkärikin haluaa nähdä nyt tänään,epäilee ristikkäisreaktiota,mutta silti joutunu lastikseen ilmoittamaan asiasta,joka päivä joudun juoksemaan klinikalla,c-hepatiitin hoidot siirtyy,psykoterapia siirtyy,vanhimman lapsen huostaanoton purku siirtyy vuosilla. :cry: :cry: voihan tässä oikeuskin toteutua,mutta vahvasti epäilen että ei!oon pitänyt varmistusseuloja varmoina,en pidä enää!tää on ku käänteinen lottovoitto. :angry: :imp:

Saan ihan just sydärin

Noniin…lääkäri soitti labraan,ja seula katsotaan vielä kolmannen kerran.perjantaihin asti pitää odottaa,toivotaan että oikeus toteutuis!

^ No tosi hyvä et saat vielä mahdollisuuden uusintaan, mut siis tutkivatko ne sen saman näytteen kolmannen kerran, vai saatko antaa uuden näytteen joka tutkitaan.?
Aattelin vaan et jos siinä edellisessä näytteessä on näkynyt se metis niin ensimmäisessä kuin varmistus otannassa, niin miksi se ei edelleen näkyis siinä, jos se on jostain ihme syystä siihen tullu…?
Eli mun mielestä olis oikeus ja kohtuus ollu, jos oisit saanu antaa ihan uuden seulan, ja se olis tutkittu.(ellei siis niin jo asia olekin)

Mut anyway, toivon tosiaan et se sekaannus selviää ja ennenkaikkea se syy miksi se metis näkyy selviäs…?
Tsemppiä ja pidän ns. peukkuja et kaikki menis hyvin.! :wink:

^ Eikös se nimenomaan olisi parempi, että tutkittaisiin vielä uudelleen tämä sama vanha metadonipositiivinen näyte, jotta saataisiin mahdollisesti selville, miksi se näyttää väärää positiivista. Ihan aloittajan asian selviämiseksi parhainpäin ja yleisestikin, jotta saataisiin selvyyttä, miksi seula voi joskus antaa väärän positiivisen metadonin kohdalla. Jos aloittaja nyt pissaa uuden näytteen, joka näyttää negatiivista, niin pianhan tuo tulkitaan vain niin, että nyt ei olla hetkeen metkua vedetty, mutta silloin aiemmin oli ja tässä tilanteessa moinen poikisi vain ongelmia, koska pelissä ovat mm. lastensuojeluasiat ja tällöin satunnaisetkin hairahdukset voivat olla varsin raskauttavia.

Kiitos tsemeistä! :slight_smile: nyt sain yhden lomapäivän,ja sit on lekurikäynti ja tulokset on toivottavasti sit tullu.alustavan tiedon mukaan mun näyte on kontaminoitunut,elikkä se on menny pilalle?!luojan kiitos…se on ku narkkarilla on seula paskanen,niin jotenkin aattelin et ei tää mihinkää selviä,tuntuupa hyvältä olla väärässä!!

^ Hieno juttu et asia taitaa selvitä.!
Aika outoa et tollasta on mahdollista nykyään sattua.?
Mistä siihen näytteeseen olis voinu kontaminoitua jotain, joka antaa metikselle positiivisen…??

No mut hyvä et asia ratkesi parhain päin. :wink:

ONNEA <3. Toivon tosiaan että toi paskajuttu on tolla ohi. Tosin lastensuojelussa on kusipäitä, mutta toivottavasti nekin tajuaa, että ON TAPAHTUNUT VIRHE.

Ite vedin ulkomailla 6 + v metistä, 120 mg /vrk kolmena annoksena päiväs. 40 mg aamul. Seuraavan päivän se ei näkyn kusitestis, vaikka otin valvotusti. Ei näkyn seuraavas, sit kuulustelut… oksensitkso metiksen ja myit? Eihän sitä tapahdu ku vankilois, siit saa alle kympin, vitosen max. Absurdia. Sit otti kusitestin 3 valvojan katelles ku kusin purkkiin ja tikkari suussa.

TuloS: elimistö pilkkoo metiksen super ajassa. Olin toinen tapaus skotlannin historiassa jolla näin.
siksi ainoo kaupungis, joka sai 3 x 40 mg, eikä kaikki kerralla.

Sama bubrenkans. Max annos 16 mg, saan 26 mg, eikä se toimi enää aamul et vittuilee hoitsu et oon krapulas ku vapisuttaa ja hikoilen reflois.

Yhtä paskaa.

Onneks sul kävi hyvin. Tärkeempää se sulle on ku nuorii lapsii, mun jo temmeltän 25 v