[APUA] Tenox ja seulat!!

Koitin etsiä tietoo tästä asiasta mut en löytänyt haulla mitään. Joten osaisitteko auttaa mua pikku onngelmassa??
Söin 9kpl 20mg:tä maanantaina (12.6) niin kuin kauan kestää että että pystyn antamaan puhtaat seulat? Anteeksi kun vaivaan teitä tälläsessä asiassa. Tarvin oikeesti kipeesti tein viisautta/kokemusta. :slight_smile:

Käy kattoon tematsepaamin puoliintumisaika ja laske siitä ja jätä vielä vähän varaa. Yksilöllistä taas, itsella kannabis kestää joskus kuukauden, joskus 5pv.

Ja jos näkyy kai voisit sanoa että oli unettomia öitä takana ja sait unipillerin tai muuten oisit flipannu.

Kiitti paljon! tosta oli apua todella paljon :slight_smile: mulla on TODELLA nopea aineenvaihdunta. eli varmaan 3-5 pv’ ni se on pois eimistöstä. ja kun muistaa juoda paljon… [poistettu seulojen huijauskyselyä - Päihdelinkin moderaattori]

Aika vaikea seuloja on huijata. Joitain seuloja suorastaan mahdotonta. Minä varautuisin, että toi annos näkyy seuloissa 7-9 vrk. [poistettu seulojen huijausohjeita - Päihdelinkin moderaattori]

Jokeri

PS. Mistä sinä tiedät, että sulla on nopea aineenvaihdunta?

emmä sitä osaa selittää… mut on vaan, koko isänpuolella on nopee aineenvaihdunta. Voi syödä mitä vaan, miten paljon vaan, ja silti ei lihoo yhtää. ja vatsa toimii päivittäin ainaki kerran…

Mitäs sil on välii jos bentsot näyttää pos.?

Minkä takia niitä ei saa seulassa näkyä?

Mitä helvettii te jaatte täällä ohjeita miten voidaan seuloja manibuloida? Eiks seulat oo just siks et joka ei saa vetää, ei kannata vetää, ei pidä vetää.

siis ei voi tulla mitään ongelmia jos joku tenox näkyy seuloissa… sitähän voi sanoa et on saanut joltai pillerin, kun on nukkunut huonosti… ei tollasta kannata kuumotella…