Eli minulla on diapam 10mg300kpl, Tramal retard 100300kpl ym. nykyään sähköisellä resptillä. Ongelmana on tämä että jos haen esim. 100kpl kumpaakin niin voinko hakea taiset sata ihan koska vain vai onko näissä joku aika miten pitkään lääkkeillä pitää pärjätä? Oliskiko sitten järkevämpää ottaa kaikki mitä reseptillä on? Minulla on joskus käynyt niin että lääkkeet eivät ole kestäneet vaikkapa koko kuukautta vaan joitain päiviä ennen ovat loppuneet seuraavaa hakupäivää. Nyt joulu tulossa enkä tosiaan haluaisi olla ilman lääkkeitä kun pitäisi sukulaisi tavata. Lääkkeitä kuluu siksi välillä enemmän että saan työni hoidettua kun kipuja on unikin nyt on mitä on.
Ymmärrän toki että reseptiä tulee noudattaa mutta lääkärini on sitä mieltä ettei hän annosta nosta vaikka mikä olisi. Ei edes väliaikaisesti.
Kiitos vastauksista.
Lisäys vielä tuohon että lääkitykset mitä minulla on ollut ovat pidempiaikaisia eli olen jo melkein kolme vuotta joutunut käyttämään useita eri lääkkeitä. Näillä nyt pitäisi mennä jos ei parempaa hoitoa saa…?