Eli kuten otsikosta selviää,annoin jouluaattona 24.12.21 tuttuun tapaan seuloja kh-polilla,kunnes hoitaja näytti ja kertoi,ettei seula ole ok vaan positiivinen klonatsepaamin kohdalla. Pyynnöstäni tehtiin vielä toinen ”kasetti”-testi ja lisäksi tämä erillinen Rivatrill-tikku.(?) Kaikki näyttivät positiivista. 27.12 maanantaina,eli 3 päivää tuon jälkeen menin uudestaan antamaan seulaa ja tuolloin luettiin jälleen positiivisesti Rivatrillin osalta. Otin näistä seuloista kuvat ja myöhemmin eri hoitajan kanssa niitä katsottiin ja todettiin,että tällöin 27.12 testit näyttivät ”haamu-viivaa”,eli viiva tuli ja olisi näin pitänyt lukea negatiiviseksi.
Jutun jujuhan nyt on se,etten ole Riviksiä,enkä sittemmin mitään bentsoja tai muutakaan ”kiellettyä” omia respa-lääkkeitä lukuunottamatta ottanut. Minulla on lääkkeitä Buvidal 16mg Injektio kerran viikossa ja päivittäin Equasym 10-20mg ADHD:n hoitoon. Joka päivä en ota Equasymiä,mutta ainakin 3-4krt viikossa kuitenkin.
Olen myös raskaana tällä hetkellä,odotan toista lasta. Kotona on pieni taapero. Esikoisen syntymän jälkeen olen ollut kuivilla,korvaushoidossa eikä rikkeitä tai pos.seuloja ole tullut. Mistä IHMEESTÄ tämä pos.seula nyt voi johtua!? Viimeisin retkahdus oli reilu vuosi sitten ja juurikin tällöin söin Rivatrillejä. Näyte on lähtenyt laajaan huume-seulaan labraan ja odotellaan tuloksia.
Kävin 23.12 vanhan ystäväni luona kahvilla ja toivottelemassa hyvät joulut,kun lähistöllä satuin liikkumaan ja hänen kanssaan olemme 20v tunteneet. Hän kuitenkin vielä on käyttömaailmassa. En hänestä uskoisi,mutta tottakai tässä on ehtinyt mieleen juolahtaa jo vaikka ja mitä,oliko hänen keittämässään kahvissa jotain? Sillä outoa on kun aattona tosiaan kaikki kolme seulaa näyttivät positiivista.
Tässä on kyse koko perheeni elämästä! Lapset lähtevät ihan saman tien jos tulee yksikään varmistettu positiivinen ja se on kiveen hakattu juttu! Näin on meidän työntekijä ihan suoraan tyttäreni synnyttyä sekä nyt tämän sotkun tiimoilta sanonut ja tiedän että sen hän myös tekee,eikä selittelyt auta!
Joten kuulisin nyt mielelläni mahd.kokemuksia siitä,onko teillä seulat näyttäneet ”väärää positiivista” ja kenties juuri klonatsepaamin kohdalla? Keksiikö kukaan mistä tämä voisi johtua? Toissapäivänä seula oli jälleen puhdas,selkeä negatiivinen…Pelottavaa tässä mielestäni on juuri tämä,että ensin on ollut selkeä pos,sitten haamu ja myöhemmin nyt selkeä neg. Eli ihankuin minusta ko.ainetta olisi poistunut ja se seulankin käyttäytymisessä olisi näkynyt.
Tämän asian tiimoilta on mennyt yö-unet ja tuntuu pian menevän myös mielenterveys. En ikinä riskeeraisi lapsieni elämää ja tulevaisuutta oman perheen kanssa enkä kaipaa takaisin vanhaan elämään. Mutta mitenkäs sen todistan enää silloin,jos tämä kaverini tuolloin päättikin tehdä pikku jekun ja laittoi kahviin jotain.
En siis ole tuntenut itse minkäänlaista päihtymystilaa enkä oloani erikoiseksi. Luulisi,että vuoden kun on täysin rauhoittavia käyttämättä,niin pitäisi sitten tuntua,jos näin olisi käynyt. Lisäksi otin kahvia itse pannusta,eli eikös tämän kaverin olisi pitänyt niitä aikaimoinen määrä kahviin läträtä,että se seuloissani olisi näkynyt? En tiedä väsymyksen ja huolen takia enää itsekään,onko tämä ajatus tästä huumaamisesta yhtään looginen.
Pahoittelut pitkästä tekstistä! Kaipaan todella jotain vastauksia! Syö mieltä koko juttu.
Hyvää uutta vuotta kaikille!