Anteeksi huono Suomi. Olen 26 ja muutti tänne Filippiin.
Mieheni, 69, on täytetty o diagnosoitu ADHD, paitsi, hän on ihana ihminen pilke silmäkulmassa, joka antaa 150% yössä. Meillä on kaksi pientä lasta ja ollut naimisissa 8 vuotta … hän on todella aina juo liikaa, koska hän eh 18, hänen äitinsä pakotti hänet mini Mary hänen juomatavat … nyt hän palasi juominen kun tulin raskaaksi ensimmäisen lapsi, yhtäkkiä kesällä 2015 lomien aikana, hän joi jopa noin 18 pulloa wishky / vodkaa. Sittemmin hän joi melkein joka perjantai ja joskus lauantai itse kotona, edessä hänen tietokoneensa.
Hän on pyytänyt minua ottamaan kaikki viina häneltä kerran jonka tein. Mutta yhden kuukauden valkoista olutta tuli. Ja nyt, viikon kuluttua vodka tuli myös esiin. Asia on, että hän ei ole seis ja saada sähkökatkoksia. Hän juo kunnes nukahtaa, koska hän ei tiedä maku hän juo yhden pullon vodkaa + 8-10 oluita yön. 2 kertaa hän sammui suihkussa myöhemmin eilen ja me saada vettä koko asunto lattia. Joskus hän menee nukkumaan ja nähdä asioita. Se on hyvin pelottavaa varsinkin kun on lapsia kotona … hän tietää hänellä on ongelmia ei voi käsitellä alkoholia. Mutta älä tee mitään. Hän on mahdotonta o puhua mitään liittyvät hänen elämänsä hän on täysin loukussa niiden kuplat.
Hänen äitinsä 98v on erittäin ystävällinen o antamalla hänelle viinaa hän kysyy, jos hän ei aio mennä ulos pubissa o juoma perusteita “on parempi, että hän juo kotona”
En tiedä, miten käsitellä sitä.
Haluan kohdata hänet ja pani hänet eteen valita joko saada apua hänen riippuvuuden ja hänen psykologinen mieliala. o o minun muut perheen apua ja tukea. Tai että Pahoittelen erottaa hänen ja liikkua lasten kanssa. Olen auttanut häntä käsittelemään hänen aggressio puhjennut 8 vuotta. Hän oppi paljon, mutta se vain pahenee hänen ajatuksensa entistä omituinen päivittäin, koska hän juo vaimentaa ahdistusta. Haluan auttaa häntä, mutta en tiedä miten edetä …
kiitos myötätunnon sinulle juoppo. Sinä jos joku tietää mitä elämä on kanssa humalainen ihmisiä.
Se ei tunnu paremmaksi sitten. Nyt kun olen veli kanssa lasten kanssa hän sopii juoda. Nyt toisena päivänä hänen ystävänsä, vaikka hän putosi suihkussa eilen o va tajuton useita tunteja verilammikkoon. Tuntuu kauheaa olla turvautumatta tähän keinoja saada hänet järkeä.
Kyllä, minä mennä jopa äitinsä ja kaada pois kaikki alkoholi I piiloutui. Hän huutaa että minun täytyy maksaa takaisin mitään lehmiä joten kai teen sen, jos hän ostaa enemmän … mutta kuinkahan saan hab o ottaa se vakavasti nyt. Pelkään hän aikoo heittää minut päistikkaa asiassa, niin se on Lapsille 1 vuoden vanha O 3 vuotta vanha koti. Hän voi kääntää ylös pohjassa talon, jos hän saa todella vihainen, koska hänen “ADHD” o psykologiset hän sanoo hab ei ole koskaan onnellinen vai ei mielellään paljon … mutta ei yhtä hyvin ei ratkaise sitä … En halua mennä yli kanssa häntä. En halua lastemme nähdä häntä niin … Joka viikonloppu. Sur krapula tapaisena o … blustering, olen inhoa, että aivan lähellä häntä, kun hän juo jo, en nukkua samassa sängyssä ilman nukkuu sohvalla. En halua menettää häntä, mutta katsoo, että raja on täällä …
Järjestä äijä pakkohoitoon mielisairaalaan, sekä ala hänen edunvalvojakseen, sitä kautta voit saada helpotusta moneen asiaan. Miksi sinä nuori nainen olet tuollaisen vanhan juopon kyr kylkeen lähtenyt?
Myös siksi hän pitää kiinni meitä, että minulla ei ole omia tuloja. minun on otettava yhteyttä sosiaalisen! minä vaaranna sekä omat ja lasten terveyttä …
Mieheni ehdottomasti tarvitsevat apua pääsmtä pois niiden riippuvuutta ja että en voi tehdä hänen puolestaan!
Kysymys on siitä, onko hän haluaa? Hän ei halua voi kestää hyvin kauan … Samaan aikaan, en usko minun ja lapset voivat pitää sietää hänen päähänpistoja. Lasten isä hyvin huonosti tätä kamaa, vaikka luulen ne ovat liian pieniä ymmärtää …
Soitan hyvinvoinnin toimistoon ja kysyä puhua jollekin vastuussa väärinkäytöstä. Kerron teille, kuka se on ja että olen epätoivoinen ja tarvitsen apua.
En voi koskaan saada häntä lopettamaan alkoholia, jos hän ei ole määritetty (ja se on hyvin vaikea alkoholisti, kun hän otti ensimmäisen lasin. Sitten, kuten kaikki lohkot pois!)
Toivottavasti saan apua nopeasti!
Koska olen tavannut Böff, Lydia, Antti, Kirsti Kyllikki ja Lumi_Enkeli ja kaikki nämä auttavat minua päästä pois tilanteesta. Kiitos myös vanha juoppo helisee, mä pärjä jo.
Kiitos, kun on Plinkki, jossa voit tavata näitä ihania ihmisiä.
ole riippumaton, mutta me elämme hänen palkkansa, minulla €0 paitsi minun 30 ovat lopullisia helmikuussa jossa olen etsinyt tutkimuksia toivoton … mitä tehdä … missä meidän pitäisi jäädä? Missä lapset ja nyt suihkussa kipeä vatsa.
Hei kirjoittajat!
Minun mielestäni teidän olisi hyvä ensiksi soittaa a-klinikalle ja kysyä sieltä ammatti-ihmisiltä apua.
Kannattaa myös lukea täältä Kotikanavan kirjoituksia.