Antabus

Mä olen yrittänyt päästä eroon alkoholista jo jonkun aikaa! Aina epäonnistunut lopulta! Myös nämä tällaiset terapiaryhmät olen kussut. Ajokortti mennyt. Työt menneet. Ja alkoholi on tosiaan asia josta haluan eroon. No nyt sitten pohdin tuota Antabusta. Minulla olisi henkilö, joka sen minulle antaa joten en voi kusettaa. Mutta kun se kuulemma aiheuttaa oireita viattomien tuotteidenkin kanssa. Minkä kaikkien tuotteiden kanssa porukka on antabusoireita saanut? Maustekurkut kuulemma ovat yksi aika tyypillinen. :open_mouth:

Heips,
Ymmärtääkseni sinun ei tarvitse olla huolissaan enää Antabuksen sivuoireista.
Mieti onko sinulle ongelma maustekurkut vai alkoholin käyttö, joka tuhoaa elämääsi?
Antabuksen sivuoireista minulla on kyllä kokemusta.
Vatsa hieman oireili ensimmäisen kuukauden aikana. En tosin tiedä johtuiko se edes Antabuksesta vai päivittäisen 5,5 litran kaljamäärän äkillisestä loppumisesta. Toinen oire oli väsymys. Tuokaan oire ei ole satavarmasti Antabuksen syytä.
Yksikään aamu Antabus kuurini aikana ei ollut lähelläkään niitä aamuja kun krapulassa heräsin.
Olen kyllä oirehtinut tuon kuurini jälkeenkin…
Useina aamuina olen herännyt jalat kankeina, olkapäät kipeänä, ja yksin, korkealla vuorella. Katsellut telttani ovelta valtavan kaunista luontoa. Kulkenut vapaana alkoholista ja käräjäsalien tuskasta.

Niin, aloita epäröimättä Antabus. Se on oikeasti hyvä ratkaisu.

Itse käytin Antabusta 1000 päivää. Minun tarkoitus olikin erkaantua alkoholista lopullisesti ja niin myös lopulta kävi.

Putkis, Antabus-fani