Aikasemmin oli vähän pahempi, ku mitä tää nyt on. Mut ei tää kivaakaa oo. Luulen et vaan vainoja ja loppuu ku sais nukuttuu, mut enpäs saa.
Oon valvonu about 50 tuntii ellen 60 en jaksa alkaa laskee… taisin herätä viimeks torstai aamuna joskus 8 aikoihin ja siitä tähän kellonaikaan asti ollu valveilla… milläs muulla ku pirillä.
Eile meni 1g pommina, vähä päällekki. Oon kyl koittanu täs pitää silmii kii tänä aikana ehkä kaks tuntii, mut oon ku sätkynukke, pulssi 140, yhen propralin otin ainoo mikä mul oli jäljel, ni vähän ehkä autto siihe.
Noh niihin vainoihin tai mihin lie. Joo siis kaikki on mua vastaan, säikähän joka ikistä ääntä ja sydän pomppaa oikee. Joka nurkan takana on joku tai saattaa olla. Välil on taas seki tunne et kaikki on niinku samassa juonessa mukana, en luota kehenkään… tiedän et pelkkää kuvitelmaa. Mut jos oon samassa huoneessa kaikkien ihmisten kaa ketä täs kotona nyt on, ni ne puhuu ihan normaalei asioita… mut jos mä meen toisee huoneesee ni käännän ja väännän mun päässä et ne puhuu musta ja yrittää saada mua johki ansaan.
Ja jos kävelen vaikka kahen ihmisen ohi ni kuulen vaa koko ajan omaa nimee et musta puhutaan ja kaikki on uhkaavia.
En oo myöskään syöny no leivän söin väkisin eilen. Mut tähän melkeen kolmeen päivään, en mitään muuta. Vettä juonu vaa koko ajan. Ei oo huono silleen olo mut en pysty vaa ees syömää ja maha tuli vitun kipeeks. Viimesest pommist minkä otin on 11h suunnillee.
Vilunväreet koko ajan ja välil tuskakuuma ja samal kylmä.
Noi nyt ei liity siihe vainoiluu…
Tekis mieli vaan huutaa kaikille että lopettakaa toi esittäminen ja turhaa yritätte olla noin ovelia ku kyl kai mä ny kuulen mistä te puhutte ja haluutte vaan saada mut kiinni johonki ansaan ja et poliisit vie tai joutusin johki. Mutta mä tiedostan sen että se on mun kuvitelmaa eli niitä vainoja joten en voi mennä sanomaan niin, koska muuten jäisin kii että en taida olla ny iha kunnossa.
Jos kävelen ulkona, ni koko ajan pakko kattoo taakse ja joku siellä tuntuis olevan… vaikkei kuitenkaan oo ja kaikki nopeesti tuleva ja pieniki ääni ni hyvä ettei sydäri tuu.
Ja ai jumalauta nyt mä tiedän miltä sätkynukesta tuntuu ku tossa tunnin vaa silmii pidin kii ja koko ajan semmossii pakkoliikkeitä… naapuri hakkaa tuol jotain tai siivoo ja koira haukkuu josssain ja koputusta kuuluu siellä ja täällä.
Xanor ois kyllä niin ihana, mutta en tähän hätään sitä saa.
Ja ajattelin tässä nyt juoda vähä viinaa! en tiedä mitä siitä sitte tapahtuu varmaaan flippaan ja alan raivoo kaikille iha kaikesta.
Kaikki semmonen ylimääränen sählääminen ja jos on paljo liikkuvaa ni tuntuu et sekoon siihe paikkaa ja ei oo voimii huutaa kellekkää et vittu nyt stop! Olkaa kaikki vittu hiljaa ja älkää liikkuko et saisin hetke olla hiljaisuudessa.
Iha pikkase kyl autto toi et vaikka en missää vaiheessa nukkunu mut pidin vaa silmii kii ni kai siinäki aivot vähän lepää.
Koska tos kuus tuntii sit alko menee jo siihe etten erottanu missä huoneessa on kukaki ja tuntu et sama ihminen on mones paikkaa, mietin vaa et mitä vittuu oikeesti.
Kellää kokemuksii? JA kertokaa kaikki mitä tiiätte…
Voiko tosta kehittyy joku psykoosi tai jotain jos juon viel täs vähä jotain ? En mä jaksa täs selvinpäikää olla. Vituttaa.
Ja mitään ei oo muuta… missään. Ja turha sanoo ni päivystyksestä ei saa edes rauhottavaa. Ei vittu saa. Kokeiltu on.
Ja täst nyt puuttuu varmaa muuteki jotain. ei ehkä aivotoiminta ihan pelaa, ei jaksa miettii niin niin… että pienii visuaalei koko ajan. Sellassii et kattoo sivusilmäl tos on joku hahmo ja mitä noi kaikki puut on ihmisii.
Kuuloharhoja ja aistiharhoja. Skitsooo…