Kauan amfetamiini näkyy veressä/laboratorio kokeissa, kämppis vaan tossa lauantaina maistoi vähän piriä eikä ole moneen kuukauteen sitä ennen käyttänyt niin perjantaina olisi laboratorio kokeet ajokorttia varten niin näkyykö veressä kauemmin kuin virtsassa amfetamiini??? Ei myöskään kuulemma ollut mitään kovin vahvaa ja aineenvaihdunta on myös nopea!!
no ehkä muotoilin väärin mut tarkointin että miten eroo noi a-klinikan ja TK:n testaus ku ei ole kuulemma ennen ainakaan a.klinikan testeissä näkynyt 3 päivän jälkeen mut nyt pitäis mennä laboratorioon niin mietittiin miten siellä testaavat?? Kun kuitenkin käy viikottain A-klinikalla testeissä!!! Myös googlettiin mut ei nyt heti löytynyt vastausta niin ajattelin jos täällä tietoo
Itselläni mitattiin aikoinaan bubrepitoisuus kh:n tähden ja vaikka olin ollut hoidossa päälle kk:den; negatiivista näytti vrk:den jälkeen… Riippunee varmasti testaavatko vasta-aineita vai lääkeaineita… Tai amfe poistuu hikoilemalla ja virtsan mukana joten epäilen että verikoe näyttää lyhyempään kuin kusitestit; joka on usean aineen poistumisreitti ja testataan aineiden vasta-aineet…
Sairaalassa aikoinaan väittivät yrittäneen itsaria lääkkeillä, vaikka omat lääkkeet olin ottanut (santtuja, pameja ja kumeja); määrä oli olematon ja otettu vrk:den aikana… Näkyi myös edellisen illan bubre mutta syy miksi teholta heräsin; ei verikokeissa ilmennyt… Täten olen virallisesti yrittänyt lääkkeillä itsaria kusipään-lääkärin tähden… Hoitsut soittivat anteeksipyyntöjä klinikallekin perään… En oikein niele asiaa, että jollekin kokemattomalle se pari-kolme mg:n santtua ja sama määrä kybän pameja (tietysti elimistöön kertyen); olisi oikea im-yritys…
[Poistettu seulanhuijausvinkkejä - Päihdelinkin moderaattori]