Amfetamiini+lyrica

Tietääkö kukaan uskaltaako piriä ja lyricaa compottaa? olis tarkotus vetää 8x2254mg lyricoita minkä oon ennenkin syöny.

yritätkö tosiaan väittää, että syöt normaalisti 18032mg lyricaa ‘kuten ennenkin’.

tuohan olisi jo kuolettava annos jo pelkästään, luulen että kyseessä on paha kirjoitusvirhe.

tässä kuitenkin jotain hajatietoa kyseisestä kombinaatiosta:

viewtopic.php?f=1&t=20298&p=636928&hilit=amfetamiini+ja+lyrica#p636928

itse en ottaisi lyricaa amfen kanssa, lasku oloihin voisin harkita. tosin silloinkin olisi ‘turvallisempaa’ ottaa esim.
bentsoja (diapamit, dormicum tai muu vastaava, jolla saa mielenrauhan tai jopa tajun pois), kun pregabaliinia!

joo siis tarkotin 225mgx8

Aivan, niin arvelinkin, että kyseessä oli jonkin sortin kirjoitusvirhe. en ole aikaisemmin kuullut 225mg
lyricoista, mutta näyttääpähän noita olevan pikaisella googlauksella. mutta oma mielipiteeni on että ei välttis
kannata ottaa, mutta toisaalta, en ole mikään sanomaan kun en ole kyseisiä aineksia kombotellut, erikseen
kyllä. lyrica annos on kyllä iso (X8), eikä varmasti tee hyvää kropalle.

no nyt se setti on vedetty ja 2mg xanor päälle voin sit kirjotella miten vaikutti jos ei henki lähe. ja oon ottanu ton määrän lyricaa ennenkin, mutta ilman vauhtia

kunhan koitat olla kuumottelematta mitään jos jo kerran olet ottanut, tulta päin sano savusukeltaja. :slight_smile:

tekis mieli vetästä viä 4mg sirdalud nokkaan, mutta ehkä nyt kuitenkin täytyy vähän käyttää järkee

jotain infoa oloista jos laittaisit.? samalla varmistuisi että olet elävienkirjoissa, ja se, että onko tuo kombo
vaarallisimmasta päästä, vaikka tuskin se mikään turvallinenkaan ole, ainakaan kun lyricaa oli pelissä noinkin
paljon…

tyhmää vetää samaan aikaan. tuhlausta. ite säästäisin seuraavalle päivälle, kun on huono olo.

joo eipä ne 8x225mg missään tuntunu ja vedin viä 4mg sirdaludin nokkaan. tänään oon syöny 19x225mg lyricaa ja 7x4mg sirdaludia viihde tarkotuksessa, mutta ei oikein tunnu missään. :cry:

mutta miksi ihmeessä syödä lääkettä, joka ei toimi edes max. suositeltuna päivä annoksena (600-900mg),
kun siitä ylöspäin on tavallaan ‘yliannostus’ ja oikeastaan sivuvaikutukset voi tulla pahemmin esiin muistaakseni
lyrican sekakäytöstäkin voi seurata ‘äkkikuolema’. pregabaliinikin muistaakseni laskee hivenen verenpainetta,
korjatkoon joku jos olen väärässä. siihen kun ottaa muuta verenpainetta alentavaa (titsanidiinia), niin ei välttis
hyvä kun lyrica annoskin on noin korkea. miksi syöt lääkettä, joka ei sulla toimi.?

koska ne toimi ennen. ja kyllä nää nyt jo vähän toimii niin mulla on veren painetta alentavia lääkkeitä. aina aamusin seloken 95mg(beetasalpaaja) ja tarvvittaessa propral 20mg, mikä meni tänäänkin sitten on viä xanor 3,5mg/vrk ja efexor 300mg sepran 30mg ja äsken vedin iltalääkkeiksk viä 2 4mg sirdaludia 4 0,25mg halcionia, 6mg melatoniinia ja 200mg truxalia. heräänköhän aamulla?

Tuo Lyrica on kyllä ihmelääke, yritän vähentää sen käyttöä 2*300mg ja viikossa saisin nyt vähentää 300mg. Mulla on300 ja 150 kapseleita ja nyt aamulla otin vain 150mg, voi jeesus ja jumala mikä olo. Hikoilen ja ihoa pistelee, kävely vaikeaa. Paketissa ei ole kolmiota ja pääkallohan siinä pitäisi olla, tohon päälle tarjottiin vielä Triptyl kuuria, ei kiitos.

[Poistettu käytön suosittelua. -Päihdelinkin toimitus]