Amfetamiini ja subutex yhdessä käytettynä

Olen vetänyt vauhtia tänään ja nyt on laskut päällä suoraan suoneen. Ennen olen laskuihin käyttänyt subutexia suoneen pikku murusia. Olen pystynyt nukkumaan ja syömään. Seuraavana päivänä on ollut aivan normaali olo. Nyt kokeilin samaa hommaa. Nyt tulikin melkoiset olot. Aivan kuin olisi tullut kunnon subu viekkarit. Oisko kellään kokemuksia tällaisesta asiasta. Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla toisten ihmisten kokemuksista

^ Veikkaan, että tuossa kävi niin, että onnistuit neulomaan itsellesi horkat sen Subun kanssa ja ne aiheuttivat tuon reflojen kaltaisen olon.

Olitko ottanut jotain muuta opiaattia hiljattain? Esim. fentanyylin ja metadonin käytön jälkeen pitää olla muutama vuorokausi taukoa ennen kuin ottaa buprea, muuten iskee viekkarit.
Itse otin aikoinaan tietämättömänä fentanyylin perään buprea ja se olo mikä siitä tuli, oli jotain aivan järkyttävää.

Mutta lievät horkat tosiaan voi olla kyseessä jos ei natsaa tuo yllä oleva “ehdotus”.