Mulla meni sellainen kahdeksan vuotta ennekuin tajusin että olen rapanisti. Tämä johtui siitä kun en rännittänyt, vedin vaan pommeja ja nokkiin. En ikinä rännittänyt. Sitten kahdeksan vuoden käytön jälkeen totyuus paljastui kaikessa rumuudessaan ja hirvittävyydessään. Aloin viimeinkin vetämään hihaan. Olin pitänyt itseäni vähän niinkuin muiden yläpuolella, mikä oli täyttä paskaa. Se pohjalle rysähtäminen oli aika rankka kokemus.
Olin ollut pohjalla jo vuosia, eihän mulla ollut edes kämppää ttai muutakaan ns. normaalin elämän “tavaroita”. Se vaan oli TODELLA erikoista kusettaa itseään vuosia ja pitää itseään vähän parempina kuin muita nistejä. Mä en vetänyt ränniin, ja siksi olin parempi. Neuvoin kaikkia ja väitin että ei mulla mitään ongelmaa ole. Piriä kyllä meni sellainen vitonen päivässä ja savua saman verran. Kamalla myös maksoin vuokran, saatoin asua viikon jonkun luona, ja siitä sitten vaihtaa muualle.
Mutta hulluinta oli se harha, minkä olin itselleni rakentanut. Mullahan meni ihan vitun hyvin! Ei mulla mitään huumeongelmaa ole, saatana!
Ole oikeastaan sääli, etten vetänyt aikaisemmin ränniin. Olisin ehkä nyt hiukan eri tilanteessa.
Aika outoa, tämä juttuhan on täysin sivussa todellisesta aiheesta, mutta menkööt. Tuli vain kaikkea mieleen kun luin näitä juttuja… Todellinen Off-topic. Lukekoon ken jaksaa. Mulle teki hyvää jo kirjoittaa…
rajansa kaikella kato. jotkut ei vaan tajua että laskut on maksettava jossain vaiheessa. no mä latasin
tähän mun läppäriin windows xp:n, jossa asennuksen aikana luki et “viihdekäyttö on mukavempaa”. se on
aika osuvasti ilmaistu, koska ongelma käyttäjillä on luonnollisesti ne isoimmat ongelmat loppu peleissä.
Niin se että on pohjalla on niin yksilöllinen asia joillekki se on että myöhästyy duunista ku pitää hakea kolaa enneku menee duuniin toisilla jotain aivan muuta niinku sinulla maago ja minulla muistan silloin joskus ku oli niitä koni aikoja ja ajoin varastetun xr2:sen kanssa sateessa ja otin vettä rapalätäköstä kiehautin sen vähän lusikalla ja sytkärillä polakat siihen ja ei ollu edes filtteriä vaan käytin sellast tasku nöyhtää…hiikki pihaan ja nukahdin autoon popit päällä ja aamulla akku loppu ja se että ei ollu ketään kenelle olis pystyny soittaa ja pyytää apua oli kyll se pohja-noteeraus…ja hampaat on niin ja näin kunnossa palatakseen tähän topiikkiin…muistan ku vankilan hammaslääkäri sanoi että sullahan on hyvässä kunnossa hampaat, ja muistan kun miettisin ett mitä vittua, vittuileeko tää leguri mulle mutt se sanoi sitten että yleensä näkee paljon pahempia tapauksia…oho mien tää heittelee tää juttu, hammaslääkäriin 7.5 ja silloin hymy kuntoon projekti alkaa, eikä edes jännitä…
En sanonut ettei selvinpäin olisi hauskaa, mutta eikai sekään haittaa jos on päihtyneenäkin hauskaa? Kohtuus kaikessa tietenkin. Lähinnä sain sellaisen kuvan tuosta ettei muka päihtyneenä saisi olla hauskaa.
“Eikse oo hyvä, että on hauskaa, sehän vasta vituttaskin, jos ei olis hauskaa”. Okei, tuol ei ole sanaa “koskaan”. Enkä mäkään sanonu, et sä sanoit ja bla bla. Mä pohdin sitä, et kui paljon mielikuvat siitä, ett huumeidenkäytös on jotain “siistii”, houkuttaa nuoria käyttään. Onko siinä?
yhteen aikaan nuuskasin isoa AAta ja joskus oli kokkeliia seasa silloin tuli iso reikä hampaaseen.Lopetin käytön vuosia sitten ei harmia hampaista nyt. mutta silloin käytön jälkeen noin kuukausi - kaksi siitä tuli tämä juureen syöpyvä reikä, kyllä se minun mielestäni johtui-selväst se reikä täst naunito- ainehehest
Tulipa tässä mieleen RAPARPERI joka sisältää huimasti oksaalihappoa ja oksaalihappo taas imee itseensä kalsiumia.
Raparperipiirakan kans pitäis aina syödä maitotuotteita tai käyttää piirakassa rahkaa tms. muuten se oksaalihappo ottaa sen kalsiumin luista ja hampaista.
Joten uskon edelleen siihen että piri sisältää aineita tai ainetta mikä syö sun hampaat, vaik kuinka hoitasit niitä ulkoisesti. Raparperin sisältämä oksaalihappo on vain yksi esimerkki siitä miten hapot tai muut syövyttävät elimistöä, jostain kohtaa.
Ymmärrän tietenki sen, että vahvassa riippuvuudessa ei ajattele hampaita tai jotakin luukatoa, se on silloin mahdotonta. Ajattelin vaan tutkia asiaa näin “biologisesti”.