Alpratsolaami + metyylifenidaatti

Voi olla vähän typerä kysymys mutta enivei, mulla on respalla 30 kpl purkki 18 mg concertaa ja 2 levyä 0.5 mg xanoria kuussa jotka tuppaan syömään vähän miten sattuu sen kuukauden aikana lähinnä viihdekäyttö tarkotuksella. Eli kysysin että onko mulla kuinka mahdollista syntyä fyysinen riippuvuus (lähinnä nuihin bentsoihin) näillä määrillä ku on kuitenki jo puolitoista vuotta respat ollu ja joka kuukausi oon samat setit aina syönyt enkä oo koskaan tuntenu minkäänlaisia viekkareita, enkä käytä mitään muita aineita nuitten reseptillä olevien lisäksi paitsi hatsia menee kyllä lähes päivittäin. Vieläkö näihin voi jäähä koukkuun jos vieläkää ei oo minkäänlaista riippuvuutta? Kiitos vastaajille!

^ Jos sä syöt sen max. 20 kpl. Xanoreita kuussa ja olletikin niin, ettei käyttö ole edes lähelläkään päivittäistä(Meinaan, että otat kerralla varmaankin isomman satsin, kuin yhden napin, jos kerran oloja noista haet), niin eipä tuossa mitään riskiä fyysisen riippuvuuden muodostumiselle ole. Se kun vaatisi säännöllistä, ts. päivittäistä tai lähes päivittäistä käyttöä. Psyykkinen riippuvuus on sitten asia erikseen ja jos se tuosta pahenee, niin toki voit alkaa säätää benzoja lisää tavalla tai toisella ja näin ollen ajautua fyysiseenkin koukkuun, mutta jos homma tuossa pysyy, niin ei huolta fysiologisesta riippuvuudesta.

No consusta senverran et auttaa joillekkin kuurina paremmin, ite oon kieltäny et annosta ei nosteta nii pakostakii tulee välipäivii pidettyy. Ei noil määril juurikaan refloi tuu etenkin ku ei oo päivittäistä. Psyykkinen koukku onkin toinen juttu molempien kohalla. Itel on benzoi vähemmän, nopeita enemmän ja oppareit sopivasti käytös kans jo vuosii ja ei ongelmii, mut ihan fiksuu tyytyy sopiviin annoksiin nii ei lähe lapasesta.