Toivottavasti kirjoitan oikeaan paikkaan, käyn täällä niin harvoin joten en ole ihan varma että minne voi kirjoittaa mistäkin asiasta. Kaipaisin kokemuksia ja tietoa yleensäkin bentsosta nimeltä alpratsolaami. Miten sitä pitäisi käyttää? Googlen kautta yritin etsiä tietoa ja keskustelua, mutta en löytänyt oikeastaan mitään. Kuulemma tuota jauhoa kannattaa ottaa ihan vähän vain, esim.kastaa kielellä nppuneulan pää ja sitten dipata se jauhoon. Kuulemma olisi ihan riittävää. No, kokeilimme sitten sitä eilen ja tänään, laitoimme kielen päälle sitä vähän. Vaan eipä muuttunut olo miksikään! Olisiko se toiminut sitten parhaiten iv:nä? Kaveri sanoi että on ottanut iv:nä ja toimi todella hyvin, mutta koska en netistä löytänyt yhtään mitään tietoa niin en uskalla sitä iv:nä ottaa, ainakaan ellen ole täysin varma että niin voi tehdä. Että miten sitä kuuluisi käyttää, ja mikä olisi hyvä määrä kun ei ole bentsoihin tolea oikeastaan ollenkaan? Kaikki vinkit, mielipiteet, kokemukset yms ovat enemmän kuin tervetulleita! Kiitos jo etukäteen.
alpratsolaamijauhe heh… sua o varmaa kusetettu tai en mä sua tunne ja sun tietämystäs. mut ihan pillereinä nä yleensä niellään. ilman tolea 2mg aiheuttaa jo ihan hyvän olon. Äläkä ny suoneen ainakaan vedä.
Ei hitto, onko nyt varma että tuollaista jauhetta ei ole olemassa? Edes ulkomailla? Ulkomailta se on kuulemma tuotu, ja on niin vahvaa että pitää varovasti ottaa ja pieniä määriä kerralla. Maksoi ihan hitosti tuo jauhe, olikohan tuo nyt ihan pelkkää kusetusta??
Kyllä tässä on nyt hyvinkin voinut niin käydä, että ainakin jossain päässä on jotain kusetettu. Kyllä kai alpratsolaaminkin saa jauhe- tai vaikka nestemuotoon, mutta nuo epämääräisten jauheiden tilaamiset ulkomailta nyt eivät ole kovin suositeltavia juttuja. Jos alpratsolaamia mieli teki, niin olisit hommannut ihan vain niitä tuttuja ja turvallisia Xanoreita. Älä nyt sitten todellakaan hihaan heitä mitään, mistä et tiedä, mitä se on, ja vaikka olisikin alpratsolaamia, niin toimii kyllä suun kauttakin oikein mainiosti. Saattaa olla vain, että se mikä-lie-jauhe on jotain, mikä ei toimi ollenkaan tai sitten toimii jollain ihan muulla tavalla kuin piti.
Kuulostaa kummalliselta. Jos mulle sanottais, että “tässä olis tällästä superxanoria, nuppineulanpään kokonen määrä kolahtaa hyvin”, niin itse ainakin vetäisin vessasta alas, saatika menisin jotain tollasesta maksaa. Eihän noista voi kukaan tietää mitä noi on, tietystikkään se ei kaikkia haittaa ja ollaan valmis ottaan riski.
^ Super-Xanoria .
Kyllä mullekin tuollainen Super-Xanori kelpaisi. Saisiko sitä vielä sellaisessa pitkävaikutteisessa muodossa, johon ei nouse toleranssi?
No niin, vakavasti puhuen; kyllä mulla ainakin alkaisivat hälytyskellot vähän kilkattamaan, jos tuollaista tarjottaisiin, enkä todellakaan siitä mitään maksaisi, ellen sitten varmasti tietäisi, että kyseessä on todellakin ehta alpratsolaami. Eihän siinä sinällään toki mitään estettä ole, ettei se voisi olla jauhettakin. En näitä lääkkeenvalmistusprosesseja juurikaan tunne, mutta tuskinpa se alpratsolaamikaan siellä lääketehtaalla vain pullahtaa jostain ihmekoneesta, kun sanotaan jokin taikasana, ihan sellaisena Xanor-tabuna sidosaineineen kaikkineen.
Todellakin sua on kusetettu, kun tollaista ihme heavy-alproa olet saanut. Ne on ihan nappitavaraa, eikä niitä todellakaan työnnetä suoneen.
Oma arvaukseni on fenatsepaami, jota on netistä ainakin joskus saanut tilattua. Tai kusetus. Bentsoja ei tietenkään kannata rännätä. Suurin osa ei edes vesiliukoisia.
No kyllähän nyt bentsoja saa vaikka Kiinasta jauheena. Joku sanoi fenatsepaami, se voi olla myös sitä, todennäköisemmin ehkä sitä.
Äläkä nyt helvetissä näppituntumalla ala sitä ottamaan. Jos se alpratsolaamia on, niin 1mg:n annos on sen verran pieni murunen, että helposti sormiisi tarttuu esim. 10mg. Osta kunnon digivaaka, joka mittaa 1mg:n tarkkuudella, niin saat järkeviä annoksia jauheestasi ja riittää pidemmäksi aikaa.
Edit: Muutenki periaatteessa tollasia epämääräsiä jauheita, joiden sisällöstä ei täysin varma voi olla, ottaisin itse nykyään mieluummin rektaalisesti. Voi kuulostaa tyhmältä, mutta se on kiva sitten yrittää oksennella paniikissa, kun onkin ottanut jotain ainetta x liikaa. Helpommin ja nopeammin saa paskottua ulos jos tuntuu, että överit tulee.
Tuli hommattua jauhetta (Ihan aitoa tavaraa on) mutta käyttökokemus puuttuu. (Xanoreita oon kyllä syönyt jo pitkään eli ei ole uusi aine)
Kiva pikku pussukka olisi mutta edelleen arvon tässä että miten lähtisi tuota kokeilemaan Pommina varmaan tulee vetästyä.
Mitäs hemmettiä, alpratsolaamia jauheena? No ok, mikä ettei menee se sinne mahaan niin pillerinä kuin jauhonakin. helpompi vain esim ottaa xanor lätkästä vaikka aluksi 1-2kpl 2mg xanoreita jos niillä haluaa viihteillä, tiedä mitä noihin on lykätty joukkoon, helposti voi olla vaikka jotain tutkareita. Mää voin myydä superxanoria jauheena pitkävaikutteisena, hakkaan tosta 100kpl 2mg xanoreita jauheeksi
Kysymyksenä vaan kuuluu, whats the point??? Ja vielä ulkomailta jne tilailee, eikö noita bentsoja jo ihan yli äyräiden ole kadulla ja lääkekäytössä niin “nuoren” kaapista kuin mummulasta vaikkapa…
Ihme trendejä sitä nykypäivänä kuulee… Ja juu, älä ihmeessä mene lyömään suoneen, ei vaikka kuinka pienet olis fimat jne, vaikka se melko suuresti noita paskoja jättääkin pois. sellasena kun liuotat ja lyöt suoneen niin saattaapi olla amputaatiokin helposti edessä, ellei vakavempaa. Jätä ne aineet I.V:ksi mitä nyt yleisesti käytetään ja nekin oikeaoppisesti jos niin pitkälle tarvitsee ryhtyä.
Itte kyllä heittäisin koko aineen menemään.
Pari pientä annosta oon nyt ottanut, pommeina ja sitten ihan jauheena suuhun ja mehulla alas. Vitun rento olo ja todella sosiaalinen fiilis
Tuo 500mg:hän on periatteessa 250 telaa, joten luulisi riittävän ainakin hetkeksi - kunhan ei vitutuksessa tule sitten vedettyä liikaa. Onneks nykyään ei ole oikeastaan tuollaista vaaraa. Arvioisin, että joku 3-4mg mennyt jauhetta + 1mg tabuina.
Niin ja Addie, en oo todellakaan lyömässä tota suoneen, aattelin ihan oraalisesti ottaa nuo. Ainakin täälläpäin on niin hirveä pula bentsoista että voisin saada tuosta satsista melko kivan voiton (400-500%) jos lähtisin myyntilinjalle… Mutta taidan säästää itselleni kuitenkin.
Osta vaaka ja gelatiinikapseleita. Sitten laittaa sen 2-4mg per kapseli, niin ei tule sekoillessa otettua liikaa.
Niin, kyllähän noita bentsopulvereita on tullut vastaan ainakin mulle. Fenatsepaamia kylläkin.
Niin, ja bentsot on aika harvoin vesiliukoisia, joten ei niitä kannata hihaan vetää.
Itse olen vetänyt diazepaamia hihaan, silloin oli niitä 10mg stesolid ampulleja, joten se on ihan eri juttu.
Mutta kyllä ihan vaan mahalaukkuun tai vaikka kielen alle.
Liukeneeko muuten muut bentsot kielen alla muutakuin 2mg rivat? 0.5mg rivat ei ainakaan, pysyy vain mössönä.
Itse otan melko usein aamuisin aamu rivani juuri kielen alla. sori offtopicista.
Liukenee, osa paremmin ja osa huonommin. Itse otan kaikki bentsot ja niiden johdannaiset (tsopiklonia lukuunottamatta, maku on vaan liian jykevä) kielen alta ja pureskelen sen mitä hetken päästä on jäljellä.
Mä nielen, mieluiten tyhjään vatsaan, kaikki muut benzot, paitsi kakkosen Rivat toki pistän kielen alle liukenemaan. Olen kyllä kokeillut liuottaa kielen alla varmaan lähes kaikkia benzoja, joita olen eläissäni kokeillut, mutta olen tullut siihen lopputulokseen, että maistuvat turhan pahalle ja juurikin hajoavat mössöksi. Toimivat kyllä aivan riittävän hyvin tyhjän vatsan kautta nautittuina. Olen mä benzoja joskus myös snortannut ja rännännytkin, mutta melko turhaksi touhuksi olen sellaisen todennut.
Kylä se on alprazolam ihan muualakin samaa tavaraa niinku suomessa…jauhoo saat kun jauhat morttelissa tai kahen lusikan välissä pillerin jauhoks, että silleen!
Siihempä tulee sitten myös muita sidosaineita mukaan. Tuskin tuota kukaan tarvitsee lääkityksenä pelkkänä sellaisenaan, aika hullut tolet saa olla eikä varmasti määrätä apteeki tekemään sellaista erikseen kuten esim jotkut saavat erikoisluvalla puhdasta kodeiinia kapseleissa. mitä johonkin nupinneulan pään kokoisia annoksia ottaa, niin en ihmettele vaikka ei vaikuttaisi edes tolettomalle ihmiselle. Älkää nyt niitä alkako suoneen tuppaamaan.