alku raittiuden...........

Hei!!alkotonta aikaa tässä on nyt takana kuukauden päivät :smiley: eihän tuo vielä paljoa ole mutta alku paremmasta,uskoisin!takana n 15 vuotta aika kovaakin kupittelua,loppuaikoina viikonloppu aamut alkoivat aina rapula ryypyillä se oli se päivän tärkein hetki …hälytys kellot alkoi sitten jossain vaiheessa ja aattelin että reilusti vähennän mutta eihän se onnistunut joten ajattelin että parasta on laittaa korkki kokonaan kiinni.ensimmäisinä viikonloppuina vaikka oli juomaton niin tuli jotenkin vanhasta muistista ns.krapulainen olo joka tosin aika nopsaan häipyi.ja täytyy todeta että niin hyvin tätä valmistelin päässäni että tämä alku on ollut jopa yllättävän helppoa aikaa…ja unissakin joita olen nähnyt olen ollut selvinpäin entisten painajais örvellyksien sijaan. :stuck_out_tongue:

Tsemppiä sinulle !

Minulla on nyt 4. päivä menossa raittiina, tällä kertaa myöntämällä ongelman ja hakemalla siihen apua…toivottavasti nyt onni parempi !!

Minulla on ollut tänään aika vuoristorataa ajatukset, johtuen varmaan huomisesta klinikalle menosta, olen ajatellut , että hei mitä sä nyt vouhkaat; puoli vuotta kuivilla ja kesällä voi taas ottaa, kohtuudella…

Valitettavasti se ei onnistu kohdallani tuo kohtuukäyttö, kokeiltu on ja meno aina vaan villimpää ja putket pidentyneet !!

Tärkein juttu varmaan on mennä vaan ihan päivä kerrallaan, joka onkin jo sitten aika vaikeaa…, ainakin minulle!

Alku raittiuden… on valinta joka päivä ! :smiley:

Multa kanssa tervetuloa Iso Nasulle! Eufrosinia, jos pystyt ajattelemaan ensi kesää dokaamisajankohtana niin mikäs siinä. Mulla on vähän kerettiläisen joustava linja muuten tiukassa absolutismissani. Ihan hyvin voit siirtää ajatuksen juomisesta myöhempään ajankohtaan. Vaikka vain huomispäivään. Ainoa vaarallinen ajankohta jolloin voit muuttaa ajatukset teoiksi on “tässä ja nyt”.
Teille kahdelle vielä vinkkinä hyvä ketju “Yksinkertaisia niksejä”. :smiley:

Voimia ja innostusta toivotan minäkin!

Tavoitteenasettelu on tietysti asia jonka jokainen tekee itse, miettien niin lähtötilannetta kuin haluamaansa lopputulostakin.
Ehkä silti vois vielä jättää avoimeksi asioita ensi kesän osalta. Jos on ollut vaikeuksia hallinnan kanssa niin ehkä alkuvaiheessa tarvitaan voimia just siihen hetkeen, just nyt ilman olemiseen?

Mutta, tee nyt ihan niinkuin itse parhaaksi näet, siinä säilyy motivaatiokin paremmin kuin seuraamalla jonkun muun, vaikka minun ohjeitani ( kun eivät ne kuitenkaan ihan yksi yhteen sinun elämääsi sopisi…)

Eteenpäin vaan!

kiitos kiitos!! onhan tää ollut outoa aikaa varsinkin viikonloppuisin kun tuntuu että energiaa on ihan toisella viistiin kun “ennen” kulki vähän niinkuin pöhnässä aamusta iltaan…nyt minulla on alkon tilaa ottanut urheilu :slight_smile: toivottavasti se kipinä jatkuisi. päivä kerrallaan tässä mennään ja nyt täytyy ainakin nauttia tästä hyvästä alusta. tsemppiä kaikille :smiley: