Alkoputken katkaisu Opamoxilla?

Moi!

Miten onnistuu alkoputken katkaiseminen Opamoxilla?

Montako tuntia alkon käytön jälkeen niitä uskaltaa ottaa, ja kuinka paljon päivässä ilman että henki lähtee? (Toki henki voi lähteä koska tahansa muutenkin, ja alkonkin takia.)

Vieroitusoireet on vaan niin hirveet, että sen takia vaan jatkan ja jatkan alkoa. Ja sitten kun otan sitä vieroitusoireisiin, niin oravanpyörä on valmis.

Edit: Opamox aiemmin ahdistuneisuuteen siis määrätty, mutta purkin kyljessä lukee 1-2 tbl tarvittaessa. :unamused: Eli jos tarviin niitä 10x päivässä, niin voinko ottaa? :open_mouth: Propral löytyy myös, joka aikoinaan esiintymisjännitykseen määrätty.

Voiko Opamoxia ja Propralia ottaa yhdessä? Minkä verran?

Vieroitusoireet on niin v-mäiset tärinöineen, että jotain niihin tarviin, mutta pelkään että henki lähtee (olen aika lääkekielteinen ollut aina). Alkoa otan heti jo aamuyöstä, ettei nää oireet pääse päälle. :cry:

Moi vaan!

En ole mikään asiantuntija, mutta mulla on määrätty ahdistukseen Diapam max 3 x 5 mg vuorokaudessa sekä Propral jännitysvapinaan tarvittaessa 40 mg.
Ei ole kielletty ottaa yhtäaikaa.

Mulla on harvoin krapuloita, mutta joskus olen ottanut Propranolin lisäksi kuusikin Diapamia, mutta sinä päivänä en ole ajanut autoa!

Diapam on vahvempaa kuin Opamox ja Diapamilla on pidempi vaikutusaika. Propranol auttaa tärinöiden lisäksi pumpun ylikierroksii.

Katkaisuhoidossa annetaa Diapamia niin suurina annoksina ja niin kauan että potilas nukkuu. Siis vaikeissa tapauksissa. Kannattaisiko sun hakeutua maanantaiaamuna katkaisuhoitoon vaikka terkkarin kautta, jos omat keinot ei auta!

Itse olen juonut tänään yhden saunaoluen ja toinen jäljellä.
Paljon tsemppiä!

t. Juhani

Lisäisin vielä että kannatta esittää tämä sama kysymys tonne Saunan puolelle!!!
[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]

t. Juhani

Kiitos vastauksesta!!

Moi vaan!

Onko tilanne yhtään helpottanut?
Kyllä Propralia ainakin voi ottaa yhdessä alkoholin kanssa ja olen minäkin aamupromilleiden vielä päällä ollessa ottanut muutaman Diapamin. Näitä ns. bentsoja pitäisi ottaa aika paljon että henki lähtisi! Paljon tsemppiä!

t. Juhani

Vanhat barbituraatit taas tappoivat monia ihmisiä. Hengityslama. Marilyn Monroe. Kuten ehkä tiedämme tämä ketju on nyt myös luettavissa Saunan puolella joten kipin kapin kaikki Vähentäjät sinne. :slight_smile: