Alkoholiton khoitolainen

Olen ihmetellyt etten saa mitään luottamuksen osoitusta kun en ole käyttänyt alkoa ainakaan kahteen vuoteen. Ei saisi näkyä cannabis eikä piri seulassa, eikä sekään tuota mulle mitään ongelmia. Ainoa ongelma tulee noiden benejen suhteen. Ne kun saisi vielä lopetettua. Mun mielestä benekoukku on tavallaan pahempi kuin konikoukku. Mutta ei paljoa inspiroi kun ei anneta mitään porkkanaa olemaan ilman ryynejä.

Vittu tämä Turun korvaushoitomalli on perseestä.

ei täällä porkkanoita jaella… kerran saatetaan selkään taputtaa et oot kyllä hyvän päätöksen tehnyt kun olet juomatta tai mistä nyt ootkaan ilman… mun mielestä bentsojen lopettaminen vaatii melkein sen seinään lopetuksen et muistat sitten seuraavalla kerralla kun oot sitä xanoria suuhun heittämässä miten helvetilliset laskut siitä tulee… se on ainuita asioita mikä on pitänyt minut nyt 8kk erossa noista vitun muttereista…
mut mun bentso tausta ja määrät on varmasti paaaljon sua pienempiä, eli itsellä oli vielä jotenki toi mahdollinen vaikka elimistö sitä ei kestänytkään… nyt olen onnelinen siitä ettei minulle suotu alas ajoa… :unamused:

No, eipä täälläkään paljoa kehuja saa.
Oikeastaan ainut mitä kaipaan on kannabis, joskus kesäisin olisi mukava poltella, vaan minun tuurilla lykkää heti seuraavaksi päiväksi yllätysseulat, jee…

Ja tosiaan vittumainen, kun benet ja pilvi kaikista pisimpään näkyy.

No voi helveto. Valehtelet vaan seulojen tullessa olevasi kuumeessa ja ettet pääse sinne tulemaan? VCai tulevatko ne kotiisi ottamaan sen seulan? :laughing: