Alkoholia vai amfetamiinia?

Ei kumpaakaan liikaa. Pikkasen piriä piristää mukavasti ja saa juttutuulelle ja alkoholikin tunnetusti irrottaa ne kielenkannat, mutta kohtuudessa olis syytä pysyä. Ehkä se jälkimmäinen just nyt niin sais siivbottuakin. Oikeestaan tää on aika tyhmä-kysymys-miks-mä-vastaan-tähän…

mielummin omo coloria joka saa leukani vääntelehtimään,hiukseni sojottamaan kattoon ja muuttaa
minut unettomaksi apinaksi. :smiley: :smiley: :smiley:

Otatko ainoastaan alkoholia viikonloppuisin vaiko vauhtia myös? Ihmettelen vaan kun itse kun käytin päivittäin vauhtia niin otin sitten extra annoksen ja siihen lisäksi alkoholia viikonloppuisin. Siis ei ollut semmoista vaihtoehtoa etten olisi ottanut vauhtia myös.

Molemmat on pirullisia aineita ja niistä olen tässä pyristellyt jonkin aikaa eroon.

Yleensä otan viikonloppuisin vain alkoholia ja rentoudun sillä tapaa. Piristeet ovat minulla käytössä vain arkipäivisin, eikä minulla edes tee mieli niitä viikonloppuisin.

Joo, eipä moisia oikein .kuulemma. ees saa ainakaa suomesta…

kummallakin on omat hyvät ja huonot puolensa
mut jos pitäis valita niin alkoholin jättäisin pois

Hmmm…Jos kahdesta pitäisi valita, niin ottaisin kyl aika varmasti amfetamiinia.

Alkoholia kun voi ottaa sitten myöhemmässä vaiheessa, amfetamiinin vaikutuksen laskettua… :unamused:

Alkoholia.

Mä taidan kanssa ottaa tätä omo coloria. Mielnkiintoisen tutnuinen vaikutus…

Itse lähtisin ihan mielenkiinnosta kokeilemaan pidempää paussia kummastakin substanssista. Sen jälkeen tarkastelisin tuntemuksia asiaan uudelleen. Tai vaihtoehtoisesti kokeilisin nauttia jonkin aikaa vain pelkkää alkoholia ja vastaavasti pelkkää amfetamiinia. Testaamallahan se selviää mikä olisi sopivin vaihtoehto.

Varmaan siksi, kun kysyttiin asiasta. Ei pahalla. En halua kenellekään pahaa, paitsi raiskareille :imp:

Itse jättäisin Amfetamiinin, koska siitä on muodostumassa mulle ongelma ja täten se on pahaksi mulle, koska se on ongelma
Onhan tuo alkoholikin jonkinmoinen ongelma, mutta en pidä sitä niin ongelmana kuin kehittynyttä Amfetamiinin halua.
Että näin täällä mun pikku kaksiossa keskellä metsää… :astonished:

Sulla on jo tosi paha päihdeongelma.

Kannattaisi herätä todellisuuteen, ei ole mitenkään tervettä käyttää joka viikonpäivä piriä ja alkoa viikonloppuisin.

jätä molemmat pois ni helpommalla pääset parin vuoden päästä…!

Alkoholia olen jo käyttänyt yli 25 vuotta ja amfetamiinia tämän vuosituhannen.
Tarvitsen molempia. Alkoholin avulla pystyn rentoutumaan viikonloppuisin
ja amfetamiinin avulla pysyn arjessa mukana. En taida jättää kumpaakaan pois,
kun olen näinkin pitkään pärjäillyt näiden kanssa…

I was built for speed. Tekis mieli taas :frowning:

Niin ja viinaa menin tänään ottamaan. Se on ihan scheissee! :imp:

Edit: Olitkin jo Purple Haze vastannut kysymyksiin joita esitin…

Kyllä viisainta ois jättää pois alkoholi.
Sekä Amfetamiini.
Onko se enää “kivaa” jos sitä on joka päivä jonkun päihteen alasena?
Ottaa vaikka kerran kuussa tai harvemmin niin saa jopa nautintoa niistä päihteistä.

Samaa oon miettinyt jo pitkään…

Vaikea sanoa onko apteekin amfetamiini, eli Purple Hazen tapauksessa muistaakseni dexedrine itseasiassa yhtään ainakaan alkoholia “myrkyllisempää” (vaikka käyttäisi joka päivä).

Dexedrine toimii käsittääkseni yleensä hieman eritavalla kuin kaduilla pyörivä vauhti (jauhoissa on eroja…) Mikäli nukkuu ja syö normaalisti, niin silloin tuskin dexedrine on ainakaan suhteessa alkoholia vahvempaa, jos näitä pitää vertailla. Alkoholi on kuitenkin parhaimmillaan todella stydiä josta menee ihan sekaisin. En väitä etteikö amfetamiinikin, mutta se tuomitaan monesti jo huonon maineensa takia ja jos joku on saanut jotkut överi friikit laskut joskus, niin silloin koko substanssi on automaattisesti hänen mielestään huono. Tosin en minäkään amfetamiinista tykkää kuin ehkä korkeintaan muutaman kerran vuodessa otettuna.