Alkoholia vai amfetamiinia?

Alkoholia vai amfetamiinia? Sitä olen usein pähkäillyt, kun käytän molempia, että kumman jättäisin, jos pitäisi valita. Kummallakin on oma hyvä ja huono puolensa. Alkoholia jos ryhtyy täysipäiväisesti käyttämään, niin todennäköisesti menee pian työkyky. Amfetamiinin kanssa voi pitkäaikaisessa päivittäisessä käytössä tulla se ongelma, että ilman sitä ei oikein mikään sitten kiinnosta.
Tällä hetkellä käytän amfetamiinia maanantaista perjantaihin ja alkoholia perjantaista sunnuntaihin. Kyllä tuosta alkoholista pahemmat “krapulat” tulevat ja tuntuu pumpullekin olevan rasittavampi. Amfetamiini aiheuttaa joskus loppuessaan lievän lyhyen masiksen, joka kestää sen pari tuntia.
Mutta mutta, kumman jättäisitte pois ?

No jos toi sun amfetamiinis on apteekipuhdasta, niin silloin tottakai amfetamiini. Mut katupiristä ja alkoholista on sit jo vaikeempi valita. Niin, eiks noi pidä hommaa jotenkin synergiassa? Jos rupeet jompaakumpaa täyspäiväsesti käyttämään, niin kyl se homma rupee kusee. Älä vaiha toimivaa systeemii pois.

No ehkä ei pidäkään…
Ajattelin vain, että edes toinen “paha” olisi pois, mutta nämä aineethan ovat toistensa kumoajia…

Niin. Amfetamiin avulla pysyn viikolla työkykyisenä tehokkaasti ja viikonloppuisin en pysty rentoutumaan ilman alkoholia.
Olenkin ajatellut, että nämä aineet korreloivat toisiaan, eli ovat toistensa summa. Kumpikin lenkki tarvitsee toista pysyäkseen ketjussa.

Mutta on tämä nykymaailma mennyt ulalle, kun pitää kemikaalien avulla pysyä menossa mukana…

Itse olen lopettanut alkoholin käytön oikeastaan kokonaan, eikä se katupirikään kyl kiinnosta senkään vertaa :smiley: jotain parempaa vois ehk :slight_smile: Alko reissut jäi pois siis.

Niin, enhän mihinkään epäpuhtaaseen aineeseen sotkeutuisikaan, puhdasta sen olla pitää.
Olisiko se sitten kuten Purplen jätkät lauloivat aikanaan: speed king…

Asiantuntija! Jumalaude! Tää jäbä ehdottomasti tietää nämä jubinat! Näillä ja tota kohtin. No amphetamine till ylivieska. Paitsi Dinko tai Yä vauhti.

Voi vittu sanon miä. Sinet ole puhdasta nähnyt ja jeesuksen kalsongit.

kiitos et näje. Sulla sulas puolet naamasta ja polttasit naapurin navetan jos putsii oisit rykiny koskaan.

parhain vaihtoehto ois tietysti jättää molemmat pois

Se on kyllä jännä miten kaikki aina hehkuttaa vetäneensä täysin puhdasta vauhtia tai koksua. Vittu teidän kanssa :cry:

hyi vittu heivaisin molemmat samantien jonnekki perseeseen. Ei tulis mieleenkään käyttää päivittäin kumpaakaan noista siin menis niin paskaan kuntoon.

Molemmat pahemman tason myrkkyjä. Mutta se tuskin on kenellekään mikään uutinen :unamused:

Et uskaltais asua näin tylsässä kaupungissa. Täällä on vaarallisen tylsää. Siihen voi jopa kuolla.

[poistettu sääntöjenvastaista - toimitus]

amfetamiinin ehdottomasti nakkaisin pois, syö tuommoinen säännöllinen käyttö psyykettä aika lailla varmasti, itse olen huomannut jo pelkästä viikonloppukäytöstä fataaleja oireita

Ei tällaiseen oikein voi vastata kuin omasta puolestaan, huumeiden vaikutukset kuitenniin sen verran yksilöllisiä kuten käyttötottumuksetkin. Omasta puolestani saisi jotain aika kummaa käydä että a-vitamiinin hylkäisin, tykkään siitä selkeästä, jonniin verran euforisesta energisestä olotilasta vielä paljon enemmän kuin hullu puurosta. Lisäksi ei ole taipumusta pitkiin yhtäjaksoisiin piriputkiin (eikä varsinkaan sellaisiin jolloin ei nuku yhtään), yhdesti kokeilin neljän päivän verran (siksi että “ku kaikki muutkin”) ja kuuppa meinasi sanoa aika ikävästi SPLURT :sunglasses: :arrow_right: :angry: :cry: joten huomasin että ne kerrassaan eivät ole minun juttuni joten paree pysyä sellaisessa max. kaksi päivää yhtäjaksoista poreilua. Vielä kun ei ole minulla tapana sortua vainoharhaisuuteen piripäissäni (hei, samoja kajahtaneita salaliittoteorioita mä mietin ihan selvinpäinkin :stuck_out_tongue:) eikä vittumaisia pirilaskuja jostain syystä vain tule. Normiversiossa laskuvaiheessa lähinnä pääkyssä jumittaa jonniin verran ja lisäksi seuraa armoton panetus. Pirilaskuissa runkkaaminen onkin ehdottomasti yksi elämän keskikokoisista iloista (ja piripäissään sekä -laskuissa tapahtuva brutaali seksi laadukkaan seuran kanssa selvästi elämän keskikokoista iloa suurempi).

Alkoholi taasen… mistään pahasta hUUmeesta en ole niin sekaisin kuuppaani saanut kuin viinaa juomalla, minkään muun aineen vaikutuksen alaisena myöskään ole ollut merkittävästi vaaraksi itselleni tai lähiympäristölleni enkä missään muissa päissäni ole myöskään niin sanoinkuvaamattoman retardi tampio idiootti kuin känässä. Ja krapulat ovat pahimmillaan aivan kammottavia, päänsärkyä kuin lähes syyttömiä aivoparkojani raiskattaisiin naulapyssyllä ja raastinraudalla samaan aikaan, oksennus lentää kuin japanilaiset pommikoneet vanhaan hyvään(?) aikaan ja kaikista inhottavimpana efektinä yleisen misantropian sekä ihmiskammon sävyttämä itseinho jatkuu keveästi kolme-neljä päivää. Mistäpä syystä minä nykyään vältän varsin tarkasti vetämästä viinaa mikäli ei ole piriä sen kumppaniksi. A-vitamiini kun helpottaa itselläni huomattavasti kontrollin säilyttämistä pönittäessä ja tuntuu myös boostaavan alkoholin hyviä vaikutuksia eli iloisuutta ja sosiaalisuutta. Puhetta sitten tosin tuleekin kuin sudelta paskaa joten voin edelleen olla aika hermoillekäyvä jos minulta ei saa millään suunvuoroa. (Tosin pireissä+känässä minä sentään tajuan huomauttamisen jälkeen että muutkin voisivat haluta sanoa jotain, tätä havaintoa ei välttämäti käy jos pelkästään viinaa nauttineena iskee kunnon tilityskänni.) Krapulaakin tuntuu pukkaavan vähemmän onnistuneen sekakäytön seurauksena, saattaa tosin johtua siitäkin että yksinkertaisesti en juo itseäni niin saakelin tärviölle koska järki ei karkaa ulvoen mäkeen. Mikäli kombotus onnistuu täydellisesti (tapahtunut itsellänikin kyllä vain yhdesti), voi seurata jopa niinkin hilpakka ilmiö kuin kahdeksan tuntia kestävä nousuhumala.

Joten jos jommasta kummasta pitäisi luopua, hylkäisin ehdottomasti alkoholin (vaikka sitäkin tulisi ikävä, oikeinkäytettynä kun se kuitenniin on mainio pippalointimömmö) vaan mitäpä turhia kun ne sopivat niin hyvin yhteenkin. Kummankin aineen nauttimisessa tosin on syytä muistaa että kohtuus on hyve, mutta jos olisi ihan pakko valita niin ennemmin minä olisin vanha pirinisti kuin vanha juoppo.

kyllä alkoholista pidän paljon enemmän ku vipinästä mut se on vaa makukysymys.

en vaa kestä nit paskalaskuja, mitkä tulee aina.

Puhhuh… Ei tee päälle hyvää vetää piriä jatkuvasti… Piripsykoosi ei oo lainkaan kiva tila… Alkoholi on kans helvetin moinen myrkky… Suosittelen psykedeelejä ja pilveä. Ei krapulaa

Jos verrattais että joko joka ilta pitäs vetää perseet että sais unen tai sit pienet lainit aamulla että jaksaa touhuta niin kyl toi alkoholi mulla ainaki jäis pois. Tiiätteks valkonen piristää vihreä rauhoittaa. No en nyt sitäkä suosittelis. Se on kurja jos joka päivä joutuu turvautuun kemikaaleihin. Ei oo tarkotus saarnaa vaan puhun ihan omasta kokemuksesta ja tän vitun hetkisestä tilanteestani. Et perkele kemikaalien orja ei ole kiva. :frowning:

No kyllä uskoisin lääketehtaan valmisteen olevan puhdasta…