^^ Keskimäärinhän tuo on aikalailla samalla tahdilla mennyt, eli tosiaan parin-kolmen viikon välein se armoton känniränni ja siinä välillä ei sitten pisaraakaan mitään alkoholipitoista juomaa. Multa kun ei todellakaan onnistu minkäänlainen kohtuukäyttö :mrgreen: , enkä mä totta puhuen sellaista haikailekaan, joten enpä edes yritä ottaa yhtä tai kahta, kun pelkkää itsensä kidutusta sen mun tapauksessani olisi. En mä tokikaan kalenteriin ole merkinnyt, että ryyppään silloin ja silloin, vaan ryhdyn kaatamaan, kun napsu napsahtaa, jollei sille mitään perustavanlaatuista estettä ole(Jos on, niin kärvistelen kuivin suin siihen saakka, että olen kyseisestä esteestä päässyt :mrgreen: ). Nykyisin tuo vain menee sillä syklillä, että +/- parin viikon välein alkaa napsuttaa. Nuorempana tulikin ryypättyä useammin, mutta se johtui pitkälti surkeammasta psyykkisestä jamasta ja muutoinkin hukassa olevasta elämänhallinnasta. Nykyisin on oikein kivaakin olla selvinpäin, kun riittää niin paljon mielenkiintoa kaikenlaiseen sellaiseen puuhasteluun, mihin ei kaatokänni oikein sovi, ja saahan siitä ryyppäämisestä enemmän kiksejäkin, kun ei aivan kroonisesti kännissä ole, vaan se on vaihtelua sinänsä ihan mukavaan selvään elämään ja tuolla tavalla saa hommasta sen nousunkin irti. Nuorempana myös kesti pidempiä putkia, kuin nuo pari-kolme vrk., mutta onneksi ei enää, koska eipä se touhu mitään terveellistä todellakaan ollut, kun eipä sitä tämä nykyinen meininkinikään ole, vaikken psyykkisesti tästä järin tunne kärsivänikään
. No, ei-masentuneella mielellä on hauskempi dokata
.
Kyllähän mullakin jälkiolo, eli suomeksi krapula, on aivan järkyttävä ja miltei hengenvaarallinen noiden parin päivän rännienkin jälkeen, mutta onneksi on Diapam
. Sitä kun kiskoo isolla kädellä, niin johan vieroitusoireet unohtuvat ja uni maittaa niin, että siinä saa hyvin toivuttua. Tietty mun on helppoa harrastaa tuota, kun en työ- tai opiskeluelämässä ole, niin aivan sama, vaikka makoilisi 2-4 vrk. kotona helvetinmoisessa diatsepaamikyllästyksessä. Tälläkin hetkellä olen niin ryynipäissäni, etten ihan senkään puolesta olisi tippaakaan työkuntoinen, vaikka työ olisi kuinka helppoa, ei mitään aivokirurgiaa tai ydinvoimalan vastaavan hommaa
.
Joo, eiköhän tässä mene rokuliksi vielä tämä ja huominenkin päivä ja sitten ehkä alan katsella, tekisikö taas jotakin hyödyllistä ja lähtisikö ulkomaailmaakin ihmettelemään
.
Edit: Toki silloin, yleensä kesäisin, saattaa tulla dokattua useammin, kun on kaikeinlaista festaria, tapahtumaa ym. kissanristiäistä ja silloin voin kiskoa 4 päivääkin putkeen, jos toki monesti olen käyttänyt siinä hommassa jaksamiseen metyylifenidaattia(Auttaa kummasti jaksamaan, muttei tee mulle niin pahoja jälkioloja/laskuja, kuin piri, enkä sekoakaan siitä yhtä tehokkaasti). No, totta puhuen se MF yhdistettynä kaatamiseen pistää lopulta aika heikkoon kuntoon, kun nukkuminen ja syöminen jää vielä tavanomaistakin dokuspurttiani vähemmälle
, mutta kyllä se tilanteen päällä ollessa auttaa kummasti jaksamaan :mrgreen: . Ei mun sinänsä ole mikään “pakko” itse ryypätä hyvin kosteissakaan kekkereissä, eli kestän kyllä humalaisten seuraa ja känniympäristöä selvinpäinkin ja olenpa ihan vapaaehtoisesti osallistunut yleisiin ryyppytapahtumiin silkalla vesilinjalla, koska jos mulla ei napsuta, niin silloin mulla ei napsuta, ihan riippumatta siitä, mitkä bileet ovat kyseessä ja kuinka päihtynyttä porukka niissä on. Useimmiten sitä kuitenkin tulee otettua itsekin hapanta tuollaisissa tapahtumissa, eli en mä mikään kovin innokas selvinpäin juhlija ole, vaikka sitäkin on tullut ihan mieluusti harrastettua, jos siltä on tuntunut. Eipä se mun dokaamiseni tosin mitään juhlia tarvitse, eli jos napsu napsahtaa, niin vedän vaikka silkat kalsarikännit, jos toki mä yleensä onnistun kehittelemään erinäistä ohjelmaa dokuspurttiaktiviteetikseni ihan itsekin :mrgreen: .