alkoholi + rauhottavat

Mistä johtuu alkoholin voimistava vaikutus rauhoittaviin lääkkeisiin.Esimerkiksi minulla diapamiin jo niin kova toleranssi että vähintään 40mg rauhoittaa edes jotenkin,mutta esim 3 kaljaa ja 20mg diapamia saa ************ rauhalliseksi ja poistaa kunnolla ahdistuksen.Miten toi mekanismi niinku toimii aivoissa ja kehossa :unamused:

No sähän sen sanoit alkoholi vahvistaa bentsoja, thats it. Eli kahta eri keskushermostoon vaikuttavaa ainetta.

Ei mua kohtuulliset ryynikännit (sellaset etten flippaa) rauhota mitenkää poikkeuksellisesti, tulee tottakai rento ja kiva olo mut silti tarmokas ja aktiivinen, jopa stimuloituneen rento olo. Esim pari kaljaa ja pari telaria rauhottaa mua erikseen enemmän ku yhessä. Tosin telarit piristää mua mutta samalla lievittää kireellä olevaa pinnaa, jos vetäsin piriä ahdistukseen niin hermot menis pienimmästäkin vastoinkäymisestä. Tajuuko joku mitä koitan selittää? :smiley:

^Kyllä.

Molemmat, alkoholi ja betsodiatsepiinit vahvistavat GABA:n (gamma amino voihapo) toimintaa joka on pääasiallisin keskushermoston toimintaa lamaava aine. Itse otan mieluusti pameja viinan kanssa, ei tarvitse juoda niin paljon. Pamit ei tee vauriota, alkoholi tekee. En suosittele muille.

Poistettu ärsyttävän kyttärin takia

Kumma juttu, mulla ei edes rivat+viina pistä mitään rähinää päälle, viimeks kun vedin niistä sekavat niin ei mennyt kuin muisti (joojoo, eihän sitä tiedä mitä on tehny mutta muut kerto et olin ihan kiltisti), vaikka söin joku 40-60mg viinan ja viikon valvomisen päälle. Typerää varastelua on kyl esiintyny.

No sit et oo kyl eläny normaalia teini-ikää. :stuck_out_tongue:
Siihen kuuluu myymälävarkaudet. :unamused: Nojoo, en mäkään pahemmin ole varastellut, kerran kun jäin 14v kiinni myymälävarkaudesta niin se säikäytti mut sen verran hyvin et se jäi melkeinpä siihen (onneks oli asiallinen ja fiksu steve, silloin niihinkään hommiin ei kuka tahansa wannabe-kyttä päässyt, tai sit stokkalla on vähän korkeampi rima jopa vartijoissa), mitä nyt pari pleikkapeliä kitkusena oon joskus vuosia sit pölliny, ja sit kerran (tai kaks, en oo iha varma) ed.mainitussa rivapöllyssä pölliny jotain tosi tyhmää ja tosi tyhmästi. Ronttasin perässäni jotain sellaista mitä en jaksanut kantaa, ja kotiin olisi ollut useampi kilsa (meinasin soitella kavereita läpi et olis tullu kuskiks mut en kerenny), ja siitä raahaamisesta lähti sellanen meteli keskellä yötä et joku varmaan soitti kytätkin. Eli olin tosi tyhmässä kunnossa.

Mutta mun moraali kyllä antaa luvan pölliä kauppaketjuilta yms. mut ei yksityiseltä ihmiseltä.

Näinhän se on, varmasti joku pikkupentu jossain hikipajassa kiinassa saa kymmenen raipaniskua joka kerta kun länkkäri pöllii niket intersportista…

Tää oli mielenkiintoinen ketju juuri noiden rivojen erityspiirteiden takia.

Vaikka eivät selvinpäin xanttuihin verrattuna tarjoa muuta kuin vierotusapua, niin viunan kanssa menee ekana tasapaino ja sitten järki. Väkivaltaisuuteen en ole ikinä ollut taipuvainen, mutta idioottimaiseen poskensoittoon kyllä.

Ja stokkalta pöllin parin kaljan ja rivojen jälkeen jonkun kaulahuivin, enkä edes tarpeeseen. Omituinen tuo kleptohinku, kaukana mun selvästä persoonasta :unamused:

rivatril + kirkas viina = näät maailman ja ajattelet asiat paljon selvemmin :wink:

Kai toi oli, jake87, jotain sarkasmia/ironiaa? Asia kun sattuu mulla olemaan ihan päivastoin. Xantut, tenoxit, oxatsepaamit ym, ym on tullut vedettyä viinan kera. Mutta klonatsepaami (Rivat) teki musta aivan superduper omituisen idiootin pienemmilläkin annoksilla… Muut vaan pehmensivät oloa.

^ Ihmettelin samaa, tapaa rauhoittavat (omalla kohdalla yleensä mukana on Rivat) alkoholin kera saada kyllä olon niin sumeaksi, että siinä sitten ihmettelee, onko lintu vai kala. :smiley: Ja ihan pari nappia on riittänyt jo sellaiseen menoon, että jälkikäteen on kuullut pientä palautetta. On kyllä viina + Rivat -yhdistelmällä tavannut aika ikävästi muisti kadota joka kerralla.

viina ja bentsot ,erityisesti santut, laittaa mun kuupan ihan sekaisin…ei siis mitään järkeä päässä ku noita ottaa tarpeeks.mut vaikutus ei todellakaan oo rauhoittava ainkaan mun kohdalla…muisti ja äly lähtee ja sit jotakin sattuu…jos ja paino sanalla jos noita osaa ottaa sopivan määrän ni tulee oikein hyvä ja letkee olo…

Itsellä on toi bentsotoleranssi vähän liianki korkeella,vaikka pari kk yrittäny pudotella pelkkään Diapamiin n.25mg/vrk.Mut esim 20 mg Rivoja selvään päähän ei aiheuta mitään muuta kuin pientä helpotusta krampeissa,ja alkoholinkaan kanssa ei edes santut sekottanu päätä,Rivoilla tuli hieman kireempi olo kuin normaalisti,hermo vähän tiukkana,mut muuten bentsotoleranssin saa kyllä tuhottua vuosien käytöllä,ja sit ei enää mikään auta, lääkekäytössä meinaan,viihdekäyttöä en oo koskaan ymmärtäny,ehkä sen takia kun ei itellä ole ikinä mitään viihdettä tullu kyseisistä lääkkeistä.

Temesta + alko ollu mulla se tuhoisin kombo tähän mennessä, alko yhistettynä stilkkareihin vei muistin mut temesta vei järjen ja itsehillinnän.

Eli joo, samoilla linjoilla mennään taas gepacodin kanssa. 2mg Xanor (Bentso ) ja 8mg Sirdalud (Relaxantti) ei ole vaikuttanut mitenkään alkoholin kanssa, tosin koskaan en ole nollatoleilla edes kokeillut, enkä edes tule kokeilemaan, kuten en myöskään lääke + viina komboa. Vaikkakin tällä hetkellä on vahva lääkitys ja viinaa juon, mutta tolea on molempiin, viinaan ja lääkkeisiin. Toisille voi vaikuttaa jopa kuolettavasti! Eli siis en todellakaan suosittele kokeilemaan. Ja viihdettä en kyllä ole myöskään koskaan saanut mistään lääkkeestä, tosin en ole sitä hakenutkaan vaan syönyt ihan tarpeeseen. Yhteenvetona voisin sanoa Lääkkeet + Viina = Ei Ei ja vielä kerran ei. Älkää lähtekö kokeilemaan, sekoittakaa päänne sitten mieluummin vaikka lääkkeillä tai viinalla tai muilla aineilla mutta älkää yhdistelkö. Hengityslaman riski on suuri.