Onko kukaan muu kokenut samoin kuin minä että jos meinaa olla juomatta niin nikotiinista on eroon myös päästävä. Tuntuu kuin se nikotiini vaan lisää sitä mielihyvää minkä juomisesta saa. Koskaan en oo ryypännyt ilman nikotiinia, nyt yritetään taistella siitäkin irti.
Minä. Nyt 4. pvää polttamatta raskaan työputken jälkeen ja kohta 3vkoa raittiutta takana. En vaihda tätä fiilistä enää mihinkään. Rööki ja alkoholi kulkivat ennen aina käsi kädessä. 4mg purukumit auttavat nikotiini-vieroitukseen, lempeä lasku on nikotiinin kohdalla parempi kuin suoraan seinään lopettaminen kun samalla kroppa tottuu raittiiseen elämään.
Tsemppiä!
Joko kaljakeisarilla on purukumit käytössä?
mä otin eilen puolikkaita 4mg purukumeja kolme. Ei tee tiukkaakaan. Noi 4mg kumit on kokonaisina liian vahvoja, alkuun ne oli hyviä suuren nikotiinipitoisuutensa takia, yksi 4mg vastaa n. 5 röökiä. Otin alkuun yhden aina kolmen tunnin välein. Kohta varmaan voi jättää kokonaan pois.
Mun täytys lopettaa kokonaan nikotiini. En polta ollenkaan vaan käytän nuuskaa ja tuo purkka on hyvin samankaltanen aine kuin nuuska niin sillä ei eroon pääse. Kokeiltu on.
itse olen lopettanut champix -lääkkeellä. Puhutaan sen sivuvaikutuksista mutta ainakaan minulla ei ollut mitään sivuvaikutuksia
Lopetin ensimmäisellä kerralla tupakoinnin, jota harrastanut parikymmentä vuotta. Oli helppo lopetus. Mutta kun pitää kokeilla niin muutaman vuoden jälkeen poltin taas. Toisella kerralla lopetin tupakoinnin nikotiinipurkalla mutta sitten jäi se purkka päälle. Levy päivässä 2mg (vähintään) useamman vuoden ajan. Purkan lopetin about 4 vuotta sitten champixilla. Nyt jo uskon ettei mun kanata nikotiiniin(kaan) sortua, päälle se(kin) pahe jää ![]()