Juu tässä kysymys kaikille (sama missä elämäntilanteessa hyvänsä, ikää katsomatta).
Elikkäs millaisia ajatuksia teillä nousee esiin selvinpäin ollessa viikon>>>pidempään?
Tuleeko esim onnistumisen , hyvänolon tunnetta vai onko yhtä helvettiä olla ilman päihteitä?
Elikkäs vapaata keskustelua ja rohkeasti mukaan
Nyt kun olen ollut tätä tipatonta tammikuuta, eli kolme viikonloppua yhtä soittoa selvinpäin (en juopotellut viikolla), päällimmäisenä tunteena on hyvä mieli lasten takia. Olen jaksanut touhuta ja harrastaa lasten kanssa: leipoa, käydä shoppailemassa, ulkoilemassa, hiihtämässä, salilla, katsella pe ja la iltoina murhamysteerisarjoja tv:stä teinin kanssa sammumatta sohvalle. Olen tosi tyytyväinen itseeni noiden asioiden takia. Ja hävettää muistella niitä monia, monia viikonloppuja, kun olen illalla sammunut sohvaan enkä seuraavana päivänä jaksanut lähteä kotoa mihinkään. Tai korkeintaan väkipakolla ja olo tunkkaisena. Sitten toisekseen on tod. hyvä mieli, kun ajattelen, miten rahaa säästyy, kun en juo. Muutenkin on taloudellinen tilanne ihan tarpeeksi huono, kun olen työttömänä. Viime päivinä on oloni ollut kylläkin todella apea ja voisipa sanoa melkein masennuksen kolkuttelevan ovella, mutta luulen sen johtuvan enemmän tästä työttömyydestä ja rahahuolista kuin viinantuskasta. En ole viime päivinä saanut oikein mitään aikaisiksi, mutta eipähän se tällä kertaa ainakaan krapulasta johdu. Kai tämä mieliala tästä kohenee taas…
Kaiken kaikkiaan olen iloinen itseni puolesta, kun näköjään kykenen olemaan juomatta enkä silti ole ollut sen kärttyisämpi läheisilleni kuin muutenkaan. Päinvastoin, olen varmaan entistä rennompi, kun ei ole huono omatunto juomisesta. Ajattelin jatkaa tätä tipattomuutta ensi kuussakin.
päällimmäisenä tunteena on hyvä mieli lasten takia. Olen jaksanut touhuta ja harrastaa lasten kanssa: leipoa, käydä shoppailemassa, ulkoilemassa, hiihtämässä, salilla, katsella pe ja la iltoina murhamysteerisarjoja tv:stä teinin kanssa sammumatta sohvalle
Siinähän oli jo todella mukavaa luettavaa, koitahan pärjäillä siellä suunnassa jatkossakin varmasti hyvä olo tulee niin ja toivottavasti se helmikuukin siitä menee