Kas, kohtalotovereita toivottomien muistiinmerkitsijöiden kerhoon. Normaalisti nuo minun tärkeät ajankohtani tosin tuppaavat hukkumaan itse asuntoon joka myös malliesimerkkinä Iäisestä Kaaoksesta käypi.
Loistavaa. Sitten kun nölliäisen kanssa perustetaan se pimeä kuolemankultti, niin meidän kirjanpitohan tulee alusta alkaen menemään ihan päin persettä kun kaikki vaan häviää. Saatanallinen Necronomiconkin menee vahingossa paperinkeräykseen. Holly voisi myös tulla meidän salaseuraan mukaan, koska sekään ei noudata kalenteria.
Ehdottomasti. Paitsi että nuo hassut okkvltistiset opukset (Necronomiconin taskupokkariversio lienee malliesimerkki juuri hassusta sellaisesta) olen yleensä onnistunut säilyttämään turvassa kirjahyllyssä, sen sijaan jopa kaksi lutuista pehmo-Cthulhua on lähtenyt omille teilleen erinäisissä viinanhuuruisissa iltamissa.
Mutta mun on nyt ihan PAkkO ruveta noutamaan!!! Ihan pakko pakko, koska mun elämä menee ihan sikinsokin, kun on koulu, duunit, tapaamiset, kaverit, harrastukset, ja kaikenmaailman tenttipäiviä pitää muistaa, ja kaikenlaiset maksut ja systeemit.
Mä luulen että mun elämä pikkasen helpottuu jos hankin allakan, mut se pitää olla tietynlainen, aika iso ja musta ja kovakantinen. Saas nähdä löytyykö sellaisen.
Sit joku avaustaja ois kanssa kiva, sellainen joka pitää huolta. Mun exä on siinä hyvä, mut ei se nyt ehdi, korjas jo mun fillarin ja lakkas mun varpaankynnet, niin en voi enempää pyytää tällä viikolla.
ai täähän meni ihan ohi taas…
Sulla on hyvä exä.
On! mä tiedän, hän on ihan paras!!
Nyt vois soida; The Easybeats: Friday On My Mind…
Kuopioon tai Pieksämäelle olis pitänyt kai suunnata, mut en lähteny minnekään.
Parille tuopille voisi lähteä myöhemmin, ja ihan relata vaan
Kerään - tai ainakin säästän - voimia huomista varten. Käyn moikkaamassa paria kaveria. Väistelen hulluja rallifanirattijuoppoja. Siinäpä tämän iltapäivän ohjelma.
-SpeedHawk
Heiiiii, aito ja alkuperäinen on nostettu, wautsi.
Just tlin töistä-, lapsenhaku-, kauppareissulta kotiin, laitoin sapuskat ja avasin itelleni bissen. Ostin matkalla uuden puhelimen jota pitäs alkaa muokkaamaan. Rento koti-ilta tulossa, leffoja kävin vuokraa joten niit tulee varmaan kateltua näkemättä kuitenkaan mitään.
Sanja
Juon juon, minä poika juon, minä tykkään olla kännissä.
pari lonkkua ajattelin hakee,mut letkeen illan vietän kotona.
varmaa jotai leffaa katelessa menee ilta!
hauskaa perjantaita kaikille!!
Perus settiä, eli bisseä, siideriä vähän rauhoittavia sekä tuo niin kirottu ja parjattu bupre. Niin ja pari leffaa olis vahdattavana. Juuri sitä mitä haluan, eli todella rentouttava koti-ilta pitkän ja tosi raskaan työviikon jälkeen
Pimp my Ride.
tänään tulee telkkarista 2 aika hyvää leffaa, se Coenin mustavalkoinen on ihan sairaan hyvä. Ja sitten tulee Täydellinen murha, jota voi katsoa pelkästään Viggo Mortensenin takia ja onhan siinä überkaunis Gwyneth Paltrow ihanissa vaatteissa.
aika presiis sama juttu, tosin en oo omassa kodissa.
Kannattaa hyödyntää kännykkää noissa almanakka-asioissa!?
Siitä näppärä, että se on lähestulkoon aina käden päässä. Esim. Osotteet, tilinumerot, kauppalistat on näppärä napauttaa luuriin.
Harmittaa kun tässä hankkimassani vaihteeksi hyvin typistetyssä ja jämäkässä perusluurissa, Nokian 1101:ssa ei ole kalenteria, se on ainut varsinainen puute imo, mutta muistutukset korvaavat yllättävän pitkälle sen.Tietylle päivämäärälle saa hälytyksen ja tekstin. Viikko/kuukausi näkymää silti kaipailee välillä.
Minä lähden Kuusamoon parille bisselle… Dannykin on siellä, kandee yrittää.
Kuusamoon??? täh, noin vaan? oot kyllä ihan hassu.