Itse ajattelin vain olla ja öllöttää. Huomenna jos pyörähtäs itiksessä shoppaamassa ja muuten ois kotona, laittas hyvää ruokaa ja kattelis leffoja. Ai niin ja sauna plus pari siiderii normien päälle.
Kipeänä kärvistelyä tiedossa taas…viikonloppuna(kaan) en aio liikahtaa kotoa. Glögiä juon pari lasia, kunnes maha antaa periksi taas. Ei huumeita, lääkkeitä jos saa, niin niillä sitten…Aamuisin jumppaa ja venyttelyä, lauantaina olis sauna. Hmm, kuullostaa itse asiassa melko terveeltä!
piti mennä alkoon mutta ulkona olikin -25. pakkasukko vahtii oven takana etten karkaa. ihan helvetillisen tylsää yksin oudossa kaupungissa. kertokaa kaikkia viihdyttäviä nettisivuja missä vois tappaa aikaa. mutta kaikille kuitenki kivaa viikonloppua. tsiu
…piti nostaa tää… muistaakseni täällä on ollut toinenkin mut haku antoi vaan tämän.
Mä aion siivota, ja syödä suklaakakkua, ja tehdä luomumaalaiskaupantilauksen ( tuovat oven eteen maanantaina) sit meen kauppaan hankkimaan allakan koska mun elämästä ei tuu enää mitään jos ei oo allakkaa, tähän asti oon aina kirjoittanut 5een eri pikkukirjaan, ja ihmettelen miks menen väärään aikaan tapaamisiin yms. Sitten pitää tehdä yks koulutehtävä, ja sitten ostan 2 lasillista valkkaria sisältävän viinipullon, laitan ruokaa ja illalla katson leffaa, tai meen kattoo ilotulituksia.
Olis edes jotain vihkoja tai pikkukirjoja mihin kirjoittaa… mä kirjoitan kalenterijuttuja ja muita tärkeyksiä vaan kauppakuittien taakse tai röökiaskeihin ja muille pikkulapuille jotka ensin pyörii taksuissa ja kassin pohjalla ja sitten eksyy pöydille lojumaan isoiksi kasoiksi, koita siinä sitten järjestää jotain…
voi ei, oot vielä pahempi tapaus… mut mä katsos mokaan kaiken jos ei oo allakkaa, esim sovin 2 menoa päällekkäin, ja sit pitää perua toisen ja se on noloa.
Mut sit allakasssa on se että en tiedä muistanko katsoa sitä joka päivä?!