Ainoastaan amfetamiinia.

Mulla on ollut viimeiset pari vuotta ihan mustat tunnottomat polvet. En pistä jalkoihin. Käytän pelkästään amfetamiinia. Mitä helvettiä tää voi olla? Kavereiden kanssa ollaan ihmetelty, mutta kukaan ei ole ennen nähnyt. Lääkäriin en varmana mene. Pitääkö tässä alkaa huolestua?

Äh mitä turhaan huolestua,jos ne vasta pari vuotta on ollut tunnottomat ja mustat. Veistele siinä pirin vedon ohessa vaikka ihan aidot puujalat ,niin saat mieluista tekemistä ja se on myös vähän kuin laittais rahaa pankkiin ,kun niitä voi sitten vaikka keinutuolissa käyttää myös tuolin jalkoina .

Valvotuilla öillä ja psykoosin nykäsemisellähän ei varmaan tässä tapauksessa ole merkitystä.
Eikä sillä ,ettei veri kierrä jaloissa normaalisti a-vitamiinin vaikutuksen alaisena.

Anna palaa Anne Frank & polvet &puujalat koukussa kohti loppukesää .

Parempaa trollausta, kiitos. En viihdy :cry:

Saisikohan ylläpito järkättyä tuolle ihan IP-bannin, josko se sillä rauhoittuisi edes hetkeksi :confused: ? Nämä ovat oikeasti aivan luokattoman huonoja trollauksia :imp: .

Kyllä hauskan vitsin kuule murjaisit! Kiitti vinkistä! Täytyy varmaan alkaa puujalkoja veistelemään saa paremmat jalat. Mikä oliskaan paras joulu lahja itselle. (puoli vuotta siinä tälläsellä psykoottisella piri päällä menee)
Taisi olla vastauksista päätellen typerä kysymys.

Ei mutta oikeesti, mua ei kyllä naurata tää juttu yhtään. Nyt lähi aikoina alkanut vasta huolestua, koska tosiaan ennen vain mustat, nyt puoli vuotta tunnottomat. Ja kävely on tosiaan kuin puu jaloilla kävelisi. Tiedän ehkä typerä paikka kysellä tälläisiä… Mutta varmaan ymmärrätte että käyttävänä lääkäriin on vaikea mennä. Saa aina alaarvoista kohtelua ja hoitoonhan ne ohjaisi.

Tätäkään et voinut vanhoihin kysymys ketjuihin laittaa???

Jep pakko alkaa olla täysin noteeraamatta mitään näitä postauksia.

PS. :smiling_imp: :imp:
:cry:

no onko ne täysin tunnottomat vai vain puutuneet? toden näköisesti pinta hermot menny paaskaks, itelläkin kämmenen kokoinen puutunut alue vaikkakin toisinaan esiintyy ihan sairaat kivut mut 80% ajasta tunnoton/puutunut. toi mustuminen mua enemmän häiritsis.

ps. ei tääl kukaan mikään lekuri oo joten diaknoosin saamiseksi suosittelen arvauskeskusta :laughing:

nämä yhdys sana virheet yhdistettynä luokat tomaan läp pään vitut tavat - ei jaksa vastata fiksusti. Ja sulla on täällä joku 10 ketjua jo valmiina. Ihan uteliaisuudesta, onko tämä ensimmäinen nettifoorumi jolle kirjoitat? Suosittelen edelleen googlea, ja netiketti vois olla kans kova sana.

^^^
Samma här.

Näiden jokaisen viestin kohdalla uusi ketju-juttujen takia,laitoin itse kirjaimellista puujalka läppää kehiin.

Niinhän se metsäkin vastaa huutelijalleen!!!

Ainoastaan neuroleptejä, niin saat aivosikin puutuneiksi ja mustiksi. :laughing: :wink:

Siis ihan ensimmäistä kertaa kirjoitan yleensäkkään minnekkään foorumille. Oli pakko googlettaa mitä trollauskin tarkoittaa :smiley: nyt ootte erehtynyt henkilöstä. Oli ensimmäinen ja vimeinen kerta kun kirjoitan mihinkään. Googlettaakkin olen koittanut mikä mulla on, mutta sain vain koirarotuja… Ajattelin yrittää jos jollain olisi samanlaisia kokemuksia. Joo ja hei sinulle joka kysyi säryistä… Toisaalta polcia särkee, eivätkä ne kanna. Cälillä en pääse seisomaan sohvaltakaan. Mutta tunnottomat koskiessa. Voin vaikka näpäyttää lujasti polvia eikä se tunnu missää. Neoroleptejäkin syön. Pää, polvet ja mieli musta! Miksi jollain tarv

*tarve mollata täällä toisia ihmisiä. Luulin että täällä päihdelinkissä kohtalotoverit pystyy pitämään yhtä ja auttaa toisiaan. Ehkä “hieman” romantisoitu ajatus :smiley: tapansa kullakin purkaa huonoa oloaan. Minä jarkan tutkimusretkeäni. Ehkä joku päivä saan selvyyden mikä on… Ennen kuin jalat menee kokonaan. Yks varteenotettava vaihtoehto on kokeilla vähentää vetämistä… Kiitos ja moikka!

Voi kikkeliskokkelis.

Tsirp!

lääkäri on myös aika varteen otettava vaihtoehto ehkä jopa paras(sillä on voinut olla vaikka aiemminkin kokemusta samantyyppisistä vaivoista) niin kuin taisin aiemminkin vinkata :wink: ja jos lukee näitä juttui täällä nii vittuilua tulee yhtäpaljon kuin tukea riippuu aika pitkälti miten itsesi ilmaiset.

Musta on = kuollut.

Hermoradat on kaikki poikki ja veri ei kierrä josta johtuu mustuus. Elikkäs kuolio. Onkin mielenkiintoista miten ihmeessä olet pystynyt töpsyttämään eteenpäin jaloillasi. Lisäksi ihmettelen ettei sinulla ole kipuja. Kuolio nimittäin aiheuttaa ihan hirveät, kestämättömät tuskat.

Paleltumat aiheuttavat myös kuolion, tosin ilman tuntoa. Oletko palelluttanut jalkasi joskus?

Lekuria kannattaa välttää jos et halua jalkojasi amputoitavan.

eikös kuolio ala yleensä leviämään ilman amputaatiota?

^ Jep. Luppis yrittää joko huumoria tai sekoilee muuten vaan.

Kuolion leviäminen luonnollisesti pysäytetään poistamalla kuollut osa.