Aineittesi laatu? (piri,herska,kokkeli?)

Aineidesi laatu…?

• kadulta ostettua joltain toiselta käyttäjältä 10kertaan jatkettuna ties millä
  • luotettavalta tutulta laatu on hyvää mutta jatkettua, tiedät millä jatkettu
  • suurtoimittajilta ja tukkureilta, esim MC-liivimiehet melkein puhtaana
  • Suoraan “keittäjältä” puhtaana, jatkamattomana
  • Olen itse “keittäjä” teen itse omat ja muidenkin aineet…tosikemisti siis

0 voters

Eli arvioidaan laatu mitä olet käyttänyt…

Eikö oo putki vieläkään katkennut? Miten jatkuukaan Kalevin saaga tästä eteenpäin?

Asiaan: Äsken nauttimani magnesium-sitraattijauhe (300mg) on erinomaista tavaraa treeninjälkeiseen lihasjumiin, tai muuten vaan lihaksia rentouttamaan. Käsittääkseni se on lähes 100% magnesiumia, apteekista kun ostin. Jotain makeutusainetta siinä taitaa olla, ja c-vitamiinia, eli täysin jatkamatonta tavara ei ole. Aamuisin nauttimani d-vitamiinikapselit ovat nekin varsin laatukamaa, ja silloin tällöin iltaisin otettuna l-teaniini jeesaa kivasti unensaannissa.

Että varsin laadukkaita aineita ainakin täälläpäin liikkeellä! :mrgreen:

:laughing:

no ei nyt oikein mikään noista osunut kohalle. kaverin kanssa ollaan “kulinaristeja” eli laatu ratkaisee putsia lähes puhdasta ja hyvältä frendiltä maksan mielelläni korkeampaa hintaa jos laatu on kohallaan. ja hofmannit on parasta mitä voi saada frendin frendiltä eli välikädet on minimissään eikä niitä saa myydäkkään “ringin” ulkopuolelle liian vahvoja näille “oon mä ennenkin ottanut” tyypeille. ja hyvissä ajoin ku varautuu niin yleensä sitä onkin jotain spessua kun koittaa aika lähtee istumaan iltaa. että ei tartte tuntea liivi hemmoja saadakseen laatuotteita.

ps harmi et tippoja tulee vain muutama pullo ja vain kerran vuoteen.

Kalehan on oikein aktivoitunut taas :smiley: .

En äänestänyt mitään, mutta kyllä tuo vaihtoehto 2 taitaa eniten mua koskettaa, sillä käyttämäni aineet ovat suurimmaksi osaksi apteekkien/lääkefirmojen tuotteita, kuten nykyisin kai suurimmalla osalla porukkaa, ihan oikeita narkkareita myöden. Melko tasalaatuista tavaraa, josta tiedän, mitä se pitää sisällään, siis saan, kun pitäydyn noissa lääkehuumeissa, mutta kovasti jatkettujahan ne ovat :mrgreen: . Jatkeaineetkin tosin tietää noiden kohdalla tai niistä on ainakin hyvin helppoa ottaa selvää esim. netin avulla :wink: . Välillä joudun tosin käyttämään välikäsiä noiden aineiden hankinnassa, eli en mä ihan kaikkea käyttämääni apteekkitavaraa voi marssia apteekista tai jopa suoraan lääkefirman tehtaalta hakemaan, ainakaan laillisesti, mutta jos siinä välissä nyt joku rahapulainen pikkunisti seisoo, niin eipä se yleensä juurikaan aineen laatuun vaikuta.

Tässä kyllä kysyttiin piristä, herskasta ja kokkelista :confused: . No, kokkelia en muista koskaan edes nähneeni, köyhä juntti kun olen :mrgreen: , vaikka eipä mulla moiseen juuri kiinnostustakaan ole. Taitaisi olla hieman liian lyhytvaikutteista tavaraa mun makuuni ja vaikka se pärähtäisikin oikein muikeasti, niin en mä enää tällä iällä jaksa uusia huumekokemuksia metsästää kissojen ja koirien kera. Kyllä mä ne omat vakkarilemppariaineeni olen jo löytänyt, joten en kaipaa enempää mitään mahdollista sotkua tähän elämääni. Herskaakaan ei ole tullut vastaan aikoihin ja ihan hyvä niin. Piri on noista ainut, jota käytän silloin tällöin nykyisinkin, ja joka ei välttämättä ole lääkepuljuilta tullutta, vaikka kylläpä sitäkin apteekista saa ja mieluiten suosinkin apteekkipiriä juuri sen tasalaatuisuuden vuoksi, sillä noissa nykyajan katupireissä saattaa olla ties mitä paskaa jatkeena.

Summasummarum: Lääketehtaat ne taitavat olla nykyisin se suurin/ylin huumediileri tässä maassa. Niiltä löytyy kyllä aineita laidasta laitaan ja vaikkei itsellä sitä reseptiä aineeseen X olisikaan, niin jollakin tutulla tai tutun tutun diileritutulla kyllä on :wink: .

Ihmeellisen kiinnostunutta sakkia täällä on siitä mistä kukakin aineensa hankkii. :unamused: .

^ Äh, tämä nyt on tätä perussettiä, mitä Kale aina innostuu floodaamaan tänne, kun sillä on korkki auki(?). Ei sen kummempaa. Tämä sama kuvio toistuu epäsäännöllisen säännöllisesti :wink: .

Ok, hyvä tietää jatkoa ajatellen. :laughing:

Mun korkkini on kyllä nyt kiinni.

Hyvä jos oot saanu korkin kiinni. Ei kai kukaan tällästä trollaile selvinpäin—> viewtopic.php?f=42&t=27823&p=707205#p707205

Jep, subussa laatu on aika tasaista. :wink: Piristä yritän pysyä erossa mahdollisimman paljon, sillä en siitä oikein mitään saa irti. Silloin joskus harvoin, kun sitä ostan, niin oletan sen jo valmiiksi olevan aivan paskaa niin ei tule mitään pettymyksiä, mutta joskus saattaa sitten tulla positiivinen yllätys.