Moi.
Oon lopettanut yli puoli vuotta sitten alkoholin, tupakan lähes 3kk sitten ja tällä hetkellä vielä kamppailen peliriippuvuuden (rahapelit) kanssa. Mulle on tullut tuon tupakan lopetuksen jälkeen ahdistus, tyhjä olo ja ajattelen liikaa asioita, murehdin ja ahdistus tuottaa sydämen tykytystä, hengenahdistusta ja painon tunnetta rinnassa.
Minulla on adhd, jotenkin olen ajatellut, että kun tupakoin, kävin tupakalla 5-15min välein, silloin pelasin uhkapelejä paljon enemmän.
Eli tupakoin ja pelasin. Silloin ei alkoholin lopetuskaan tuottanut niin paljon vaikeuksia.
Voisiko tämä johtua sitten adhd:sta, että aiemmin tupakoin ja pelasin tylsyyteen ja nyt niitä ei enää ole, niin on todella levoton olo. En tiedä…
Mutta ahdistaa todella monet asiat, mulla on nykyään aika vaikeitakin ajatuksia. Esim. ajattelen, että ei millään ole väliä, kuitenkin kuolen jossakin vaiheessa, niin väliäkö millään on…
Ensi viikolla mulla on psykiatri, jossa näillä näkymin kirjoitetaan mulle adhd-lääke. Toivottavasti tosta olisi apua tähän mun oloon.