Haluaisin kysyä mielipidettänne ja mahdollisuutta ikinä vieroittautua lääkkeistä. Tänään hain apteekista satsin lääkettä ja kysyin samalla saisiko lääkettä, ettei tarttisi syödä näitä lääkkeitä…
Minulla ahdistuneisuushäiriö todettu useaan kertaan 10 v ajan. Taustalla syömishäiriöt ja masennus. Nyt suunnaton ahdistus päällä johtuen elämäntilanteestani (joka on aina kriisissä).
Tällä hetkellä setti on Seronil 60mg, Oxamin 15mg n. 3 x vrk, Imovane 2 x iltaisin. Tuohon päälle sain vielä Tenoxin 20 mg annostuksella 1-2 tbl. iltaisin. Seronil ollut säännöllinen n 15 v, annosmäärä vaihdellen. Oxamin n. 10 vuotta, toisinaan kuukausia ilman, nyt 2 v päivittäin 1-4. Imovane vuoden ja Tenox nyt pahimpaan ahdistukseen.
Ahdistus on viiltävä. En tule toimeen ilman lääkettä. Mutta onko niistä koskaan mahdollista päästä eroon ja miten?? Lähinnä noista bentsoista?? Seronilin olen hyväksynyt.
Terapiat on läpi käyty, uusintakierros varmaan edessä. (Takana n. 7 v erilaisia terapioita.)
Nyt avioero, ero uudesta suhteesta, iäkkään äitini itsemurhayritykset, Kaikki ahdistaa.
Mutta kertokaa, millä keinoin lääkkeistä pääsee eroon?
En ymmärrä miksi aina, kun ahdistus on pahimmillaan haluan eroon lääkkeistä. Nyt on ollut totaalista unettomuutta, pahoinvointia, heng.vaikeuksia, tykytystä, vatsakipua, itseinhoa… Halu satuttaa itseä, oksentamista.
Joo, minulla on psykiatriin kontakti. Haluaisin vain kysyä kokemuksia.
Kaiken tämän päälle hoidan työni hyvin. Kukaan ulkopuolinen ei voisi tietää, mitä sisälläni on.