AHdh = päihdeongelma=ADHD vai miten tää ny pitäis tulkita

En tiedä mihin v…n palstalle mun pitäis kirjoittaa tätä mun aatosta vai pitäiskö lopuksi minkään???
No pää on ainakin ku 'Haminan kattila ’ sekaisin. Ja mä ku luulin diagnoosin “saatuani”
et sen jälkeen elämä on ku tanssia . Käyt lekurilla joka määrää pillerit sairauteeni??!,
Vai mitä viduu noi äffät omakanta sivul meinaa ? No meen pillerien kans kotia ja odotan innolla et ryhmä terapiat alkaa ja rauha saapuu tähänkin saatanan valtaamaan satamaan …mut peruutetaan takas kohtaan :Käyt lekurilla joka määrää pillerit sairauteeni jne. Mun päihde amaneeesia hiistoria tai joku sano et pitää olla tarkassa hoitosuhtees lääkityksen alettua .ni mulle lääkäri ehdotti kitipinooria ei voi määrätä kolmio lääkkeitä ahdistukseenkaan ku mulla LUKEEE joku anameesi paperis. ???
Mä oon vetäny 13 vanhasta kaljaa ja kaiken laista muuta mukavaa mut LÄÄKKEITÄ EN OLE KOSKAAAN KÄYTTÄNYT VÄÄRIN .
Jos ne olis hoitanu alun perin mun ADHD :n ni mulla olis varmaan elämäs monta drinkkii vähempi juotuna ja monta miestä vähempi ‘kaadettuna’. Mun rahaasiat on päin peetä ,jne .

Oot taivaan lahja meille miehille. Keep up the good work!

ai missä kohtaaa se taivaan lahja ilmenee:)

No tietysti säkenöivässä seksuaalisuudessasi! Jatka miesten kaatamista vain. :slight_smile:

aika hassua et noin ajattelet vaikket edes tunne minua . vaik kyl mulle usein niin sanottukin;). en sitä kyl itte edes tiedosta .