Abilify kokemuksia

Haluaisin jälleen tiedustella foorumilaisten kokemuksia koskien Abilify (aripipratsoli). Itselläni auttoi ahdistukseen muutaman tunnin ja jätti hirveän pöhnän. Annostus 7,5mg aamuisin lisälääkkeenä Deprakinelle. En sitten jatkanut käyttöä, koska lääke aikallailla lamaannutti vaikka tohtorit väittivät sen lähinnä piristävän.

Kirjoitelkaa tähän, jos on kokemuksia tästä uudesta, hyperkalliista psykoosi/mania lääkkeestä.

t: solstagylle

olikohan tässä myrkyssä sivuvaikutusena äkkikuolema.vittu,kaikkee paskaa ne tunkee ihmiselle.tänään itsellä psyko,saas nähä mitä törkyä nyt on tarjolla.

itel määrättii tota just tiistaina kuulemma tosi pahaan maniaan 15 mg. ei kyl vie ahistusta yhtää ja mä otan ton yöksi ja silti tulee vitunmoiset pöhnät. ennen tota oli deprakine mutten suostunu syömää ku kuulemma vaarana hiustelähtö ja oksetti nii saatanasti.

minen ymmärrä miksei vitumoisee ahistuksee joka on kelloympäri anneta oikeelaiset bentsot. NO KAI NE LÄÄKÄRIT SITTE TIETÄÄ PAREMMI :imp:

Haha, oon jo ties kuinka kauan selaillut tätä sivustoa ja vihdoin sain jonkun syyn rekisteröityä tänne… Mulla on ollut parin kuukauden ajan Abilify käytössä, 7,5mg aamuisin. Ja siis psykoosin hoitoon yhdessä 400mg seroquelin kanssa. Olen ollut tyytyväinen lääkkeeseen. Alussa mullekkin tuli sellaista ‘jäätymistä’, mutta nykyään sitä ei ole, tai sitten en vain itse huomaa sitä. :smiley: Parhainta lääkkeessä on ollut todellakin sen piristävä vaikutus, aiemmin olin ihan rättipoikki tein sitten mitä tahansa, nykyään heräilen jo aamusta ihan iisisti. Aika usein herään jopa keskellä yötä täysin pirteänä, ja saatan yhtäkkiä alkaa vaikka siivoamaan. Mutta tosiaan kun aloitin lääkkeen, niin tuli haittavaikutuksena tuota ihmeellistä hitautta + pyörryttämistä. Suosittelisin kyllä lääkettä, vaikka eihän se kaikilla vaikuta samalla tavalla. :slight_smile:

Joskus kun tämä lääke oli juuri saapunut, yks tuttu myi näitä joinakin siisteinä nappuloina…no eihän me mitään mistään tiedetty kaverin kanssa sillon ja heitettiin vaan naamaan

Olipa hauskaa olla sellasessa kuolemapöhnässä… :smiley: me tyhmät teinit :unamused:

Yksi asia jota häpeän. Mahtanut olla sillä “diilerillä” hauskaa :laughing:

nitee tietää tästä asiasta myös :smiley: Onneksi jotkut asiat vain opitaan kantapään kautta…

itellää ollu 2kk 20mg aamusin, aluks tuli just semmone pöhnä ja jäätymis olo mut nykyää ei lähes mitää sivuoireita, psykoosiin tuota meikälle määrättiin…

toi lääke teki aivan helvetillisen ahdistuksen,heti kun otettii pois sairaalassa ni olo parani.pelkään koko lääkettä :blush:

Luonnon masennuslääke - https://nuvialab.com Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.