Aaltoilun toinen yritys - tällä kertaa lopettajissa

Kai tuolla määrällä jo päihdeongelma Sinun kohdaltasi lähti? Näköjään joskus tarvitaan monta toistoa mutta sitten se on tehty.
Minä en olisi jaksanut. Olisin etsinyt jonkun toisen keinon -kuten teinkin ja onnistuin myös.
Pääasia että voitimme, kumpikin omallaan. Ohi on.

Tähän sopii hyvin Eino Leinon runosta pieni ote:

      "Ei paha ole kenkään ihminen,
      vaan toinen on heikompi toista"

Ryhmissä jaamme kokemuksemme, voimamme ja toivomme

Selitys 200 - 400 AA-ryhmän jaksamiseen piilee siinä että koin myös saavani ryhmistä jotakin, energiaa, oivalluksia, mahdollisuuden puhua omista vaikeuksistani, jne… Etenkin alkuaikoina koin saavani ryhmistä eväitä.elämään, enhän niissä muuten olisi käynytkään.

Hei Aaltoilua80.
Kuinka Sulla on mennyt?