Common Sense Recovery - kirjoitus löytyy yllä olevasta linkistä. Siinä pitkän linjan AA:lainen kertoo elämästään ja siitä kuinka parinkymmenen raittiin vuoden jälkeen retkahti juopottelemaan. Raitistui jälleen AA:ssa ja myönsi lopulta, että hän ei kertakaikkiaan opi uskomaan minkäänlaisiin korkeimpiin voimiin minkäänlaisen ihmeolennon puitteissa.
Kyseinen alkoholisti aloitti viinan kanssa puljaamisen 9-vuotiaana. Myöhemmin siirtyi huumeisiin ja kertoi, että onneksi hän pääsi Nykistä pois juuri kun heroiini valloitti kadut. - Hän kuten muutkin AA:n ateistit ja kumppanit rakastavat AA:ta ja heidän poppoonsa on hyväksytty AA:n ryhmäluetteloihin ja julkaisee heidän kirjojaan.
Saas nähdä pääseekö sivusto ryhmäluetteloon?
Keskustelufoorumilla on kirjautumisen vaativalla sivustolla kokeeksi Chatti. - No kaikenlaista uutta tulee opittua ja kokeiltua.
Tuli sitten vihdoin perustettua nämä jutut, koska Valtio-nainen aina vihjaili näistä jumala-pykälistä, jotka ovat mielestäni aika oleellisia, niitä on kyllä vaikea selitellä ja niellä, että älä niistä välitä.
Ateistina oma kantani on selvä näihin Korkeampi Voima kysymyksiin. Se on selvä myös niiltä osin, että jokainen saa uskoa mihin hyvänsä vapautuakseen alkoholismin helvetistä.
Kauhulla ajattelen palstaa, jossa joku ateisti, agnostikko tai vapaa-ajattelija pauhaa suu vaahdossa jumala-kysymyksestä. Itse sain tilapäisen mielenhäiriön uskovaisten uusien AA-tulokkaiden jumala-asenteesta ja siten vaahtosin asiasta. Onneksi minua ei kukaan ole erottanut kantani johdosta tästä niin vahingollisesta AA-kultista.
Ateistina oma kantani on selvä näihin Korkeampi Voima kysymyksiin. Se on selvä myös niiltä osin, että jokainen saa uskoa mihin hyvänsä vapautuakseen alkoholismin helvetistä.
Kauhulla ajattelen palstaa, jossa joku ateisti, agnostikko tai vapaa-ajattelija pauhaa suu vaahdossa jumala-kysymyksestä. Itse sain tilapäisen mielenhäiriön uskovaisten uusien AA-tulokkaiden jumala-asenteesta ja siten vaahtosin asiasta. Onneksi minua ei kukaan ole erottanut kantani johdosta tästä niin vahingollisesta AA-kultista.