kauan näkyy concertat ja tramalit seuloissa?? varmaa tietoa kiitos!!
concertalla on puoliintumisaika melko lyhyt tosin toi depot rakenne voi pidentää aikaa veikkaan et näkyy päivän tai kaks jos nyt ees näkyy testeissä…
Saako arvata, vaikka haluat varmaa tietoa?
Conserta ei näy kusitestissä ollenkaan, koska sitä ei testata.
Tramadol näkyy testissä 5 vrk ja se testataan.
Arpa
metyylifenidaatti saattaa näkyä anfetamiinina testeissä tai näin minulle kerrottiin, tosin 2-3h puoliintumisajalla epätoden näköistä
Meilläpäin ei näy kumpakaan perus-testeissä! Tramadoli ei näy opiaattina joten ellei lääkeaineita seurata, opparit neg. Samoin MF:ää ei testata koska se ei kuulu amfetamiineihin. Eli puhtaat testit pitäis olla. Itelläni meni joskus Trambot (ja Concertat) ja samantien jos oli opparit tai amfe positiiviset ni henkilökunta ties että jotain muuta on otettu.
Tere!
Tässä on yleisin klinikoilla käytettävä H-seula ja ne mömmöt mitä siinnä näkyy
[Poistettu kaupallinen linkki - Päihdelinkin moderaattori]
Tuossa testissä Tramadol testataan, mutta en usko, että Concertta näkyy missään .
Arpa
kiitoksii kaikille!! mut nyt tuliki taas jo uus onkelma ku menin polttelee eilen savut ja tajusin vasta sitten että mullahan voi olla ylläri seulat tänään… FUCK… onneks ne ettii sieltä enemmänki opiaatteja ku en saa enää lyricaa jos ne siellä näkyy… en sit tiiä mitä ne noista pajareista miettii…
Itse olen toipuva hc-alkoholisti, 14kk raittiina. Mutta minulla alettiin yhessä vaiheessa ottamaan seuloja A-klinikalla, ihan kuulemma sen takia, jotta nähdään mitä käytän ja mitä en. Bentsoja käytin ja kannabista satunnaisesti. Sanoin ihan suoraan, et kylhän siellä bentsot näkyy ja kannabiskin varmaan välillä.
Ei ollu mitään seurauksia vaikka THC näky välillä. Sit päihdelekurini totesi, että eiköhän tämä mies vaan käytä lääkärin määrämät bentsot ja polttelee välillä. No problem
Tämä lekuri nimittäin inhoaa hamppuheinän polttelijoiden kyttäämistä valtion taholta. Sen luona ravaa jatkuvasti ihmisiä, joilla ei ole mitään erityisiä ongelmia, mutta ovat antaneet positiivisen näytteen poliiseille ratsiassa. Se tikku testi, jossa THC näkyy. Täten pitäisi olla ilman 3kk ainakin, jotta ajokortti ongelmat saadaan taas ratkottua. Hän, kun on vuosikymmeniä työtänsä tehnyt ja kukaan ei ole klinikalle pelkän hampun takia tullut valittamaan *“mitäs tehdään nyt ku savutan liikaa ja on riippuvuus”
Tosin tähän sinun juttuusi varmaan vaikuttaa miksi sinulta seuloja otetaan ja mikä on päihdehistoriasi. Uskoisin.
nokuemmätiiä!! toivottavasti ne ei siitä pajarista välitä ku ainaki tähän mennes ne on pääasiassa ettiny opareita… mut tähän mennes oon kyl antanu muutenki puhtaat seulat ku niin harvoin muutenki pajautan…
toivottavasti olis yhtä ymmärtävä toktori ku sulla
Mulla olisi tiedossa yksi kemikaali, jota saa isommista kaupoista, minkä avulla testissä eivät näkyneet bentsot, heroiini, metadoni tai kannabis, vaikka olisi sauhutellut ja vetänyt konitöötit ja 110 mg metadonia jo ennen metadoniklinikalle menoa, mutta valitettavasti yleiset moraalisäädökset kieltävät minua kertomasta.
Helvetti, jos on seuloja, olkaa ilman kiellettyjä mömmöjä.
Tieto ei ole kaupan, moraalisista syistä. En tiedä löytyykö Eroosiovinkuttelijasta, huomasin tämän itse, kun etsin keinoa saada metadonin vaikutus kestämään edes suurimman osan vuorokautta. Tuo, että seuloissa ei enää näkynyt edes metadoni aiheutti jumalattoman ongelman. Epäilivät jopa, että oksennan valvotusti otetun medoniannokseni ja myyn sen sitten, aivan kuin normi metadonia ei olisi ollut myynnissä halvalla kuin karkkeja. Lopulta suusta otetussa näytteessä näkyi metadoni, joten selvisin jupakasta. Vankiloissahan tuo oli suht yleistä, että metadonia saaneet myivät oksennuksensa, tai heidät pakotettiin antamaan oksennuksensa. Sillä tavalla eräs naisvankilan osastoa vallassaan pitänyt lesbo murhattiin, kun neljä tytteliä löivät “viisaat” päänsä yhteen ja antoivat moninkertaisen annoksen kyseiselle vankilamafiosalle.
Syy siihen, miksi en kerro tätä, on se etten tue korvaushoidon yhteydessä tapahtuvaa oheiskäyttöä, joka omalta osaltaan vaikeuttaa niiden, jotka haluavat hoitaa korvaushoitonsa rehellisesti, kuten kuuluukin, asemaa ja myös korvaushoitoon pääsyä.
Oikeasti, huumekset ovat perseestä ja sen yleensä oppii vasta kantapään kautta. Jopa hamppu voi olla joillekin liikaa, mutta en kyllä pahastuisi jos kyseinen tuote dekriminalisoitaisiin (saisivathan psykiatrit lisää duunia ja lääketehtaat lisää rahaa, kun jokunen piilevän psykoosin omaava lisää kilahtaa). Itse en kyllä alkaisi enää sauhuttelemaan, veltto olo ja särkyä jalkoihin on kova hinta pienestä vaikutuksesta.
Tietysti minun asiani ei ole tuomita, joten tehkää niinkuin parhaaksi näette.
Hyvin kirjoitettu. Paras kolmesta poikki tapaus, josta olen kuullut on kun spuge varasti kolmelta muulta spugelta, näiden nukkuessa rahat. Saalis jäi reippaasti alle dollarin. Elinkautinenhan noin törkeästä rikoksesta on tietysti aivan oikeutettu. Vai mitä? Onhan yksityistetty vankeinhoito yhdysvalloissa (tahallaan kirjoitettu pienellä) isoa bisnestä.
Terveisiä vaan United States of Asshole:sin hallinnolle.