Aaaaahh..;o) kyllä on mukavaa olla Narkkari..*GJAH*;o)

katselen aamuisin Hki keskustan lähellä olevan asuntoni ikkunasta aamuvetoja ja aamukalijoo nauttiessani kun ahkerat ja törpöt ihmiset ennen sianpierua lähtevät rakentamaan Suurten Lestadiolaisjohtajien Valtakuntaa Suomeen… he ovat niin iloisia siitä, kun heitä rääkätään yötä päivää töillä!..Mutta mä olen Viisas… olen Narkkari ja tienaan massit olankohautuksella ja LestadiolaisJohtajat eivät saa multa mitään;o) GJAH…päinvastoin he rahoittavat elämäni;o) eixje…?;o) yhteiskunta maxaa ruokani ja luukkuni jossa nain kiinteitä Narkarigimmoja joilla on tiukka perse + hyvät ja kiinteet Tisut…;oP.nams…;oP…Yhteiskunta on kustantanut mulle 72" HD telkun ja stärät stereot joista kuuntelen hyvää Gangsta Rappia ja otan vetoi + kiskon Kalijoo…;o) Aijaiiiii…;o) GJAH;o) te vaan paiskotte töissä ja alistutte lestadiolaisalistajien tahtoon .BUAHHAHHAAHAHA!1 BUAHHAHAHAHHAH!!

Ehkä, mutta me ollaan aivan vitun onnellisia, eikä mikään tekaistu synteettinen paska meitä pelota, eiksje

Samaa mieltä, lessut ovat pahin uhka kehitykselle ja heitä pitää tarmolla vastustaa
jokaisen narkin.
Sitä paitsi he ovat ahdasmielisiä.
Uskovaiset voisivat muuttaa pakanamaihin ja heillä olisi siellä pelastettavia.

Vaikka kyllä jotkut narkkarit ovat valinneet pelastuksen tien ja jättäneet huumausaineet.
Luuseripaskoja moiset.

ou jee…
youtube.com/watch?v=llwn1r-XExY

Vaikka avaus olisi pelkkä provo, niin jännästi tässä kuitenkin ollaan tietynlaisen oikean asian ääressä.

Olen pohtinut, onko narkomaanilla tai ehkä joskus alkoholistillakin sellainen defenssi tai ajatusmalli päässään, että hän kuitenkin uskottelee itselleen saavansa jotain hienoa, jota ns. taviksilla, ei-addikteilla, “oravanpyörän pyörittäjillä” ei ole.
Tunteeko hän, ainakin päihdettä saadessaan, omaavansa jotakin paljon suurempaa, jännempää ja mahtavampaa, josta ne vähäpätöiset tavikset ja “kunnon ihmiset” jäävät osattomiksi.

Narkomaani tiedostaa oman riippuvuutensa ja ns. sairautensa, jota kaikki juovat alkoholistit eivät tee, mutta rakentaa vastineeksi ylemmyydentunteen viettämästään “jännittävästä elämästä”.

Tämä on muuten hyvä draama-elokuva aiheesta:
“Armoton kujanjuoksu” : areena.yle.fi/1-2461603
Kannattaa katsoa pikimmiten, sillä katseluaikaa enää 4 päivää jäljellä.

Hyvä vadelma kun liitit tuon leffan tänne… … katsoin sen myös kun tuli pari päivää sitten telkasta ja täytyy sanoa, että oli tosi hyvä leffa… kantaa ottava ja ilmeisen realististakin kuvausta… suosittelen myös tutustumaan tuohon!

Lestadiolaisuus ois pahin painajais-elämä johon voisi joutua… 10-15tuntia töitä päivässä, sitten Rauhanyhdistyksen talkootyöt sen päälle!! kolailemassa lumia vanhuksille ja korjaamassa kattoja jonkun äreän papparaisen talossa!! HY HELVETTI!! mun porukat oli näitä vatipaitä kunnes teilasin molemmat kanveesiin ja ammuin television paikalla olevan Juhani Raattamaan ja Lars Levi Lestadiuksen kuvat täyteen reikiä Magnum 44:sella jonka lainasin 15vuotiaana Hells Angels tyypiltä! Sen jälkeen spreijasin rauhanyhdistyksen seinät täyteen pentagrameja!! ja vedin viivat kokaa,join bissee ja bailasin…

^ Ja nykyään elät lepakkoluolassa Batmanin poikaystävänä. …Kuuntelet Mattia ja Teppoa peukalo persiissäs, imailet omo-pesuaineita jauheena nenän kautta ja koet olevasi keisarikunnan pähein pingviini!

Oi niitä vanhoja hyviä aikoja. Onneksi on kuitenkin mukavat muistot vedellessä.

Rupeaako MetsienMies spiidaa…? hä…? rupeexä mulle…?;o)…Alkoholisteissa on yksi aha yhteispiirre… te olette liian tosikoita ja fanaattisia kuten kaikki uskonlahkolaiset…te häiriinnytte ihan pienistäkin mihin ei Tavallinen_Ihminen edes kiinnitä huomiota…siis ei jukoliste mitä kaikkea mä olen nähnyt… 60+ mies alkaa jumaliste AA-ryhmässä spiidaa, kun kukaan ei oma-alotteisesti ala vetämään ryhmää!!! toinen 70+ mies mukamas kovakin linnakundi, alkoi spiidaa kun joku luki muuta kuin virallista aa-tekstii… :open_mouth: :open_mouth: Milloin on spiidattu kesäoppaan luústa, milloin se pidemmän version lukemisesta,milloin mistäkin… ei JUMALAUTA mitä spiidajii koko sakki. Onneks mä hiffasin paremmat mestat ja Narkkarin elämän… eixje…? hä;o)

Suljetaan tämä trollaus.

• moderaattori