Hei vaan kaikille, ollaankin tuttuja entuudestaan. Nyt tarkoituksenani on selvittää mihin AA:n nettiryhmään ensikertalaisen kannattaa liittyä? Löytyiskö täältä tietäjiä noista? Olen miettinyt Jatkoryhmää, mutta nimi ei kuulosta ensikertalaiselle tarkoitetulta. Tietääkö joku minkälainen ryhmä se on? Tarkoitus olisi osallistua päiväaikaan.
Heipä hei - itse olen ekakertalaisena osallistunut noihin Nurmijärven Iso Kirja ryhmiin ja siellä on otettu todella kivasti vastaan. Uskon, että sama meininki on muuallakin.
Rohkeasti vaan - itse tuli ekalla kerralla ihan liikutus, kun oli niin ihana tunnelma. Ja kannattaa sanoa, että on ekaa kertaa niin käydään eka askel läpi. Siellä saa olla kyllä ihan hiljaakin kuuntelemassa, jos haluaa.
Juuri jotain tuollaista nyt kaipaisin. Että saisin sanoa, että olen ensikertalainen, mutta olla tarvittaessa hiljaakin. Kiitos tosi paljon, kun kerroit.
Voit osallistua myös jatkoaika ryhmään. Itse olen diihen osallistunut joskus ja ihan tavallinen ryhmä ksikille alkoholisteille. Ei ole siis mikään jatkoryhmä pidemmälle edistyneille. Viittaa enemmän jatkoaikaan jonka saa kun raitistuu