Tehdään matka Bill W:n ja Tri Bobin taloon, otetaan siellä Ouija-lauta esiin ja kutsutaan AA-perustajajäsenet paikalle! Myös PyhiinVaellus AA-perustajien haudoille ja AA-keskustoimistoon on matkan retkiä? lähdetäänkö? enivan…?
Mä en noin saataran tylsälle matkalle lähtis mukaan. Tietysti mikäli siittä sais sopivan korvauksen niin siinä tapauksessa.
Rahat lopussa,muuten lähtisin.
Samalla voisi poiketa jerusalemissa rukoilemassa ja pyhiinvaeltamassa medinaan ja
perse…kaikkea hengellistä ja ravitsevaa on maailma pullollaan ja täällä ei ole sanottavamin
mitään…paskoja ihmisiäja kylmä ja heikko terveys ja sen rapistuva hoito yht kunnan taholta.
Kaipaan… niin …jotain parempaa.
en lähtis vaikka ois rahaakin…ihan paska se aa ja ameriikka myös…
olen kommari ja en kusekkaan amerikan suuntaan.
bill w on menneen talven gansta ja nyt puhaltaa toinen tuuli.
butt on kai perse ja se loppu on kai …äsh olen hidas kaivohiiri.
tulsipa marsin kapinalliset hakemaan kotiin…kääk
youtube.com/watch?v=cusEcZdHxCg
Sun kanssa lähen Amerikkaan koska vaan. (jos maksat matkat)
En ole nimittäin koskaan käynyt Pohjois-Amerikassa. Sen sijaan Etelä-Amerikassa olen käynyt. Hassua mutta totta. Buenos Airesissa kyllä jäi AA-ryhmät käymättä, mutta Intian Goalla olen AA:ssa käynyt.
Tarkemmin ajatellen: voitaskin lähtee Goalle. Mulla on iksu. (siis iksu Goalle, ei sua).
Mun budjetilleni ja kalenterilleni sopii paremmin palaverit kotimaassa. Virtuaaliseuraa saatte, kun käydään nyt viikonvaihteessa ja ensi viikolla parissa palaverissa.
Ulkomaan palaverit ovat olleet ihan mukavia sekä vanhalla että uudella mantereella. Täysin vieraskielisiinkin olen ollut tervetullut. Sairaushan on sama ihonväristä, uskonnosta jne riippumatta. Ja jokainen raitis päivä on alkoholistille täyden kiitoksen paikka.
Ryhmissä jaamme kokemuksemme, voimamme ja toivomme
Jos munkki lähtee munkanssa reissuun , sitten sulla on iksu muakin…
Oli taas ilo käydä palaverissa ihan kotikaungissa. Ja oli ilo todeta vertaistuen voima, kun nuorehko mies kertoi olleensa tasan yhden vuoden raittiina.
Jokainen raitis päivä näet on alkoholistille täyden kiitoksen paikka
Tänään et ole yksin