Oletko huomannut Maanantaiden työtahtien kiristyneen? Onko työpaikallasi käynyt niin että ennen niin lepsusta Maanantaista onkin tullut yhtäkkiä KARMEA härdellipäivä?? Jos on niin työnantajasi on mukana ehkä A.O.O.J -sopimuksessa… Alcoholists Out Of Job… Raskas maanantai edesauttaa raittiutta viikonloppuna ja krapulaiset paljastuu työpaikalla kun maanantai onkin viikon pahin härdelli… Lisäherkkuna tähän tulevat myös pyhien ja pikkujoulujen jälkeiset päivät joille ohjataan suuri härdelli tuotantosuunnittelussa…
Olen huomannut, viikon kiivain päivä!
Juu juu, ilmiselvä salaliitto. Maanantai on jo monta vuotta ollut se viikon kiireisin ja pisin työpäivä… Ja peloite muuten myös toimii. Minä en viime vuosina uskaltanut enää juoda ainuttakaan lasillista sunnuntaisin, koska mulle tuli niin kauhea pakkomielle siitä, etten muuten selviä maanantain velvollisuuksista! Ja miehellä on sellanen pomo, joka rakastaa pläjäyttää kaikki miitingit ja asikastapaamiset maanantaiksi klo 9. Vaikka ois raittiinakin, niin ei se silti mitään kivaa oo, varsinkaan jos ei satu olemaan aamuihmisiä…
Parasta oli kun pitkään kuvittelin krapulan maanantaiksi… piti välillä napsauttaa itseään otsaan… “hei, ei mulla mitään rapulata ole”
välillä maannantaisin ihan oikeesti välillä tuntui krapulaiselle vaikka ei viikonloppuna juonutkaan.on se kumma miten mieli tekee tepposia
Minä taas pelkäsin miten täytän sen ajallisen aukon mitä juomisellle oli uhrannut. Kaikkea sitä pelkäsikään, kun nyt aika ei riitä enää mihinkään, vaikkei juokaan. Hei, siinähän se on, ei juomista tarvitse lopettaa, täyttää sen ajan vain kaikella muulla toiminnalla ja ongelma on poissa, vai onko sittenkään?