Osaatteko sanoa minkälaista apua Helsingin A-klinikalta voi saada kannabis riippuvuuteen?
Ainakin mahdollisuuden jutella siitä jonkin henkilön kanssa, joka osaa sitten kertoa paremmin eri hoitomuodoista. Ota yhteyttä ja kysy ![]()
Pohdin sitä kovasti että jos menee A-klinikan asiakkaaksi, niin tuleeko siitä joku merkintä johonkin?
Tulen itse olemaan aikanaan korkeasti koulutettu Sosiaali ja terveysalalla enkä haluaisi missäännimessä leimautua. Tässä yhteiskunnassa on kaikkien leimojen kanssa erittäin vaikea pärjätä.
Juuri tässä on yksi syy miksi kannabis tulisi dekriminalisoida maassamme. Luppis, et ole ainut joka ei leimautumisen pelossa uskalla hakea apua kannabisongelmaan.
Itse kysymykseesi vastaisin, että mielestäni A-klinikka ei jakele tietojaan ulkopuolelle, mikäli itse et sitä halua. Eli kyllä siellä voi käydä juttelemassa jos hatsi on ongelma tavalla tai toisella. Jos on todella rankkaa hiisausta takana ja refloina unettomuutta, ärtyneisyyttä, ahdistusta tai muuta tälläistä, niin saattaapi saada jonkun lyhyen lääkityksenkin.
Tosin tämä ei sitten ole varmaa tietoa. Mitäpä jos soittaisit sinne klinikalle ja kysyisit anonyymisti miten hommat menee?
Kiitos vastauksestasi ![]()
Juu olen huomenna soittamassa sinne ja kyselen vähän. Mitään lääkitystä en halua. Olen aikanaan ollut todella kova hiisaamaan ja poltin kaikki aikuiset miehet pöydän alle, mutta olen itsenäisesti lopettanut sen touhun. Eli ei enää rankkaa hiisausta, mutta mielessä se on silti jatkuvasti.