Ei hyvä fiilis. Mä haluaisin noi unirytmit edes SUHT normaaliksi. Valvoin taas yön, 07 aikaan laitin herätyksen vasta 12.00. Olin jotenkin sählännyt sen pois päältä, ja arvatkaa kuka heräs vartti sitten. x( En tykkää, en ollenkaan…
No, ehkä huomenna onnistuu paremmin. Riuhtaisee ylös vaan vaikka kuinka väsyttäisi, vaikka ei ois mitään nukkunutkaan.
Olo on periaatteessa vähän parempi kuin eilen, ainakin fyysisesti. Sama käsien tärinä (miten mun päätä ei särje??) mutta ei niin saakelin voimaton meininki. Se eilinen suihkussa käyminenkin oli oikeasti tosi uuvuttavaa o.O
Hei, kiitos oikeasti kaikille teille jotka olette kirjoitelleet mulle takaisin. Mä vähän luulen että olisin nyt krapulassa ilman teitä. Todennäköisesti kirjoittelen tänne lähipäivinä edelleen tosi paljon, koska tää eka viikko tulee olemaan ihan hirveä, se on vissi. x(
Eilen sanoin että mun pitää päästä ulos tästä kämpästä kun seinät kaatuu päälle. Ahdistaa, en jaksais yhtään kaupungin vilinää mutta kengät jalkaan ja menoks kurkistaa varovasti ovenraosta ja räpyttelee silmiään xD
Eilen kirjoitin että kaivoin antabukset naftaaliinista (PITI siis kaivaa mutten löytänyt niitä mistään) se ei eilen ahdistanut hirveästi kun ajattelin että jossainhan niiden on oltava, kyllä mä ne löydän. Mutta nyt kun olo on taas tyyliin pahin mahdollinen ja huomisesta tulee rankka, rankka päivä. Mylläsin koko kämpän paniikissa läpi ja LUOJAN KIITOS löysin… En ees muistanut että ne kuuluu liottaa veteen, nakkasin pari vaan hirveellä vauhdilla naamaan x)
Nyt kun noi antabukset löyty niin edes VÄHÄN parempi olo koska ei tarvitse käydä sitä saatananhelvetinperkeleen taistelua. Mä olisin hävinnyt sen ihan 100 varmana.
Uuvuttavaa
Taas mun on ihan hirveen vaikea hyväksyä tätä tilannetta/antaa itelleni aikaa. Mun pitäis olla jokin supernainen… Ei saa voida huonosti, ryhdistäydy nyt helvetti…
Ja hei miehet, kyllä teillä on niin helvetin paljon helpompaa tämä raitistuminen! Kidding, kidding. On vaan vielä kauhee PMS ja jo yksistään se saa mut joskus ihan raiteiltaan. Hyvään väliin tuli.
Kiitos<3 Kyllä on sellasta vuoristorataa nyt että välillä ihan pelottaa poksahtaako mun pää tai jotain x)
Ha, vielä kun päässä tuntuu ihan fyysisesti tosi kova paine “tuntuuko sinusta joskus siltä kuin kireä vanne kiristäisi päätäsi?” x) Niskat niin jumissa tai verenpaineet viturallaan, tai molemmat.,
Joo, ei oo helppoa. Itellä yhtäläistä räpiköintiä kuin aiemmin vaikka hetken näytti jo paremmalta. Tosin sillonkin olo oli todella outo, kokoajan huimas jne.mutta liittynee “projektiin”. Periks en anna takapakeista huolimattakaan. Älä säkään!
Ilmoitan täten, että minun kuukautiseni alkoivat juuri. xD JESSSSSS!!! Aina yhtä suuri juhlan paikka!
Kun söi e-pillereitä, tiesi tasan tarkkaan milloin toi emotional rollercoaster on selkeästi hormoneista johtuvaa, nyt ne jätettyä ei voi koskaan olla varma… Mutta näköjään mun hormonitoiminta on ainakin tässä asiassa kunnossa (ja edelleen aika kellontarkka Rankka ryyppääminen kun voi sekoittaa sen normaalin kierronkin. Mitäpä se EI sekoittaisi…
Unirytmin kanssa yrittäisin relata koska sillä voi kestää monta viikkoakin että normalisoituu alkoholin käytön myötä. Näin itselläni ainakin. 4-5 viikon jälkeen alkoi mulla unen laatu paranemaan ja myös nukahtaminen helpottamaan kun ei ollut pelkotiloja.
Yritä mahdollisuuksien mukaan hieman esimerkiksi liikkua päivällä tai illalla jonkun verran. Ihan lyhyt kävelylenkkikin riittää vallan mainiosti. Älä kuitenkaan muutamaan tuntiin ennen kun pitäisi nukkua.
Yritä olla stressaamatta nukkumisesta, vaikka mahdotonta se onkin pitkälti. Mitä enempi yrität saada unta sitä varmemmin et sitä saa. Sänkyyn ei tietenkään kannata jäädä pyörimään! Mä käytin sitä mantraa “Hyväksy asiat joita et voi muuttaa ja muuta niitä mitkä voit” unenkin kanssa. Totesin vaan joskus että nyt ei unta tule ja en voi asialle mitään joten sitten aloin tekemään jotain muuta.
Uskon että ajan kanssa unen saanti helpottuu. Mikäli ei muutaman kuukauden jälkeen näy yhtään parannusta niin kävisin ihan sitten lääkärisedälle tai -tädille juttelemassa. Sillon siellä taustalla todennäköisesti on muitakin syitä kun pelkästään alkoholi.
Tsemppiä! Kirjottelehan tänne lisää aina kun siltä tuntuu! Mukavaa maanantaita sinulle Nainen26!
Kokeilepa linkin takaa löytyvää, jos kiinnostaa. Itseäni helpottaa edes vähän, kun sieltä huomaan missä kohtaa kuukautta mennään. Mulla on kauheet angstit myös ovulaation aikana, joskin ne kestää lyhyemmän aikaa kuin p-monsterit ennen kk:ia.
Hyvä, että alkoivat! Rennompaa maanantairaitistelua sit vaan!
Älä turhaan pelkää AA:ssa käymistä. Ryhmiä on erilaisia ja samoin niiden jäseniä. Kaikki edustavat omia mielipiteitään eikä kukaan “oikeaa” mielipidettä, eikä kenenkään kanssa tarvitse alkaa kinata. Kaikista AAlaisista ei tarvitse edes pitää, kunhan nyt sietää niin ettei käsikähmää tule. Jos ryhmä tuntuu ahdistavalta, kokeile toista ryhmää. Ja muista sääntö “ota mitä tarvitset ja jätä loput” - niin kuin muissakin ihmissuhteissa, kaikkea mitä muut sanovat ei tarvitse allekirjoittaa. Pidä huoli omasta raittiudestasi ja anna muiden pitää huoli omastaan