2017 onnistuin

Hienoa :slight_smile: Tulehan kertomaan sitten miten matka meni. :slight_smile:

Heippa taasen,
No jos nyt ei ihan nappiin niin ei ihan pieleenkään. Perjantaina join yhden saunaoluen (maistui hyvälle - oli vieläpä solia- ei kaivannut edes limeä). Lauantaina join ensimmäisen skumpan noin 4 maissa, sitten oluen, toisen skumpan ja puoli pulloa valkoviiniä, oluen ja vielä siiderin. Minulla on aika heikko viinapää ja johan sitä piti etsiä hotellihuoneessa puhelinta ja rahapussin useaan otteeseen. Minulla on kännissä kauhea pakkomielle, että tavarat on hukassa :unamused: - ja onhan ne ollut hukassa. Kerran tulin kotiin toisen naisen kassin kanssa ja oma kassi repussa. Ihmettelin, kun en löydä rahapussin kassista - silloin miehen piti tulla maksamaan taksi.

No mutta toisena päivänä join oluen, skumpan ja oluen koko päivänä enkä muuta. Kolmantena päivänä olisi tehnyt vielä mieli ottaa skumppaa, mutta en ottanut. Harmitti silloin eka aamuna kun heräsin, että ei helevetti taas tuli otettua liikaa, jos se ruuan kanssa nautittu viini olisi ollut vain lasi eikä pullo puoliksi olisi ollut ehkä sellainen melko Ok määrä. Vähän morkkiksen tynkää rupesi heti kehittelemään, mutta meni aika pian lähes ohi.

No nyt on tarkoitus taas olla pidempään ilman. Ja harjoittelu jatkuu…

Mutta ei se ihan pieleen mennyt kuitenkaan.

Niin muuten kyllä tuntui ikävältä se krapulainen olo.

Täällä taas tauon jälkeen. Hyvä fiilis jäi tuosta edellis vuoden tauosta - nyt taas samanlainen alkamassa. Samat ongelmat kuin ennenkin - tulee otettua enemmän kuin ajattelin ja seuraava päivä menee kansanterveydelle eli makailuun ja itsesääliin. 2 vkon loma myös takana ja siihen mahtui 3 viikonloppua ja siis 3 kovaa juopumusta. Tämän lisäksi hiukan jotain muutamina välipäivinä. Kyllästyttää nämä krapulat niin paljon, että en jaksa. Yritän siis taas olla ilman - ja sitten jatkaa pienillä määrillä. Miten heitossa saisi itselleen tämän tehtyä selväksi?
Tsemppiä kaikille kanssakisaajille.

Hei Fanny ja kiva kun nostat näitä “vanhoja” ketjuja ylös. Itse olen aktiivisemmin ollut mukana maaliskuusta, enkä ollut sinun kirjoituksiasi lukenut aikaisemmin.
Itselläkin kesäloma alkoi ja tämä ensimmäinen viikko menee kosteissa merkeissä. Eilen join mutta en niin paljoa että juurikaan krapulaa olisi. Tämä päivä menee velvollisuuksien takia juomatta.
Tsemppiä sinulle ja kaikille muillekin tavoitteisiinne. Ja hyvinhän sinulla menee kun syksyn jo vedit hienosti.

Hello Fanny!
Piti ihan lukea koko ketju läpi ja näköjään itsekin olen kerran kommentoinut, helppo löytää omat tekstit tuon kuvan perusteella :sunglasses:
Ei muuta kuin tervetuloa takas palstalle kirjoitteleen ja jatkamaan taivalta.
Tuossa palasin viime syksyyn itsekin ajatuksissani ja kun ei se mennyt kovin hyvin se syksy monessakaan asiassa niin olikin hyvä mullekin vähän muistella sitä mihin en halua takasi.

Tsemppiä sulle Fanny ja kaikille muilllekin!

Hei Fanny
Samat on meillä suunnitelmat ja samoista syistä. Tsemppiä ja jatketaan yrittämistä ja onnistumista.