13vrk ilman bentsoja

Nii just, nyt teiän kuuluu kehua mua biatchez… Ja sit jos retkahdan nii voin syyllistää teit siit. :3

Oon sätkiny ja kouristellu ni paljo, et vaik oon syöny iha suhteellisen ok, ni oon laihtunu jonkiverra.

Edit: Varotuksen sanana, parin vuoden bentsojen syönnin ja pudottelunkin jälkeen benzoreflat on aivan vitun anus-aukosta.

onneksi olkoon vaan, voit olla ylpee itestäs.

Hienoa. Onneksi olkoon… :smiley: Ei paljoa lohduta mutta kyllä se jossain vaiheessa rupeaa helpottaa… :smiley:

14vrk nyt. Jeps ! :smiley: Lienee tekemistä diatsepaamin pitkällä puoliintumisajalla, että reflat ei ainakaan huomattavasti ole vielä lieventyneet.

Seinäänkö lopetit? Se vaatii jo tahtoa ja selkärankaa. Mutta kuten joskus kirjoitin, lopettaminen on vielä suhtkoht helppoa, se ilman PYSYMINEN on vaikeaa!

Mutta hieno juttu, toivottavasti kaikki menee suunnitelmien mukaan1

Juuri näin.

Mutta kyllä pari viikkoa on jo kelpo suoritus, nyt vaan lujana, niin kesä tuntuu taas kesältä. :smiley:

Kiitoksia tsempistä! :slight_smile:

Joo no hommahan meni nii että rivakoukussa tuli oltua(2mg/vrk meni loppuvaiheilla) kunnes alko tiedostamaan sitä ongelmaa ja vaihdettua pameihin. Aluks meni se ~20-30mg et reflat ja perus-ahdistukset sun muut pysy kurissa. Sitte ajelin snadisti alas kunnes meni ~10mg/vrk.

Noh poltin kaverin luona tuhdit paukut hyvää hasista, meni tauon takia suorastaan tripeille niistä pajareista. Kävelin ~6-7km matkan himaan, matkan aikana voimakas psyykkinen sekä myös fyysinen paha olo valtas ja totesin sen johtuvan siitä että niissä pajareissa näin mun bentsokoukun aivan uudesta ja realistisemmasta kulmasta. Päätin että nyt saa oikeesti riittää. Ja huomenna tuleepi 15vrk täyteen bentsottomuutta :slight_smile:

Kerkesin jo mennä möläyttämään ettei reflat ole lieventyneet, mutta perun puheet sillä tänään tuntui että ois aika iso taakka pudonnu harteilta, eli ensimmäinen pv kun tuntu että reflat jopa vähän lieventy.

Se ensimmäinen kuukausi on se vaikein, sitten on fyysiset oireet jo ohi. Sitten alkaa se psyykkinen osuus, pää syöttää koko ajan jotain “yhden voin ottaa ku sain jo lopetettua”-paskaa. Silloin pitää olla varovainen.

Mutta hienoa “kuulla” tällaista, jatka vaan samalla asenteella niin kaikki menee kyllä hyvin. Kokemuksesta tiedän sen. Olin 14 kuukautta ilman, sitten retkahdin tramaleihin, siitä se ralli taas alkoi… :frowning:

Joo jotenki arvasin et varmaan jtn tollasta tiedossa, toi mitä pää syöttää. Nyt kuudestoista bentsoton pv. :slight_smile: Ripuloin tänään ja pakki vähän sekasin mutta muuten hyvä olo. Saanut kouluakin käytyä.

Vois kyllä nostaa hattua sulle. Olet kuitenkin päässyt irti noista…

Nii just, nyt teiän kuuluu kehua mua biatchez
Joo, I´m not a biatch, I´m the biatch, and it´s miss biatch to you.

Mut niin, itsellä ainakin savut auttaneet itse ongelmaan?
Bentsoina tosin Xantut…
Outoa että rivat eivät itsessään ole mulla pahemmin toimineet. (Tai ehkä viinan kanssa mutta…)

Joo kyllä pajarit voi tehdä oikein terää! Xanorista varmaan tulee aika herkästä tosi pipiks, ku on piristävyyden lisäks kans suhteellisen lyhyt puoliintumisaika, eli lienee aika äksyt.

17vrk b00mshakalaka! Nyt läskeilykuuri kehiin, 5 kiloa laihtunut näiden päivien aikana vaikka syönyt suhteellisen hyvin.

Kiva että mun tyhmästä (näin jälkeenpäin katsottuna) viestistä et mitenkään ajatellut mitään xD
Mutta sehän nyt tosiaan on totta miten kipeäksi xantuista tulee… rivoista vissiinkin myös. (vaikka ei itsellä toimineet niinno, nähnyt miten ihminen kramppaa yms :frowning:)
Miksi muuten mulla rivat ei ns. toimi? Tai siis ei kai tule sellaisia “nousuja”? Toimii ne (on toiminut) kännissä vähän liiankin hyvin mutta eipä muuten mitään vaikutusta… Itsellä ehkä vaikuttaa sellaiset “ahdistus” bentsot…

Hienoa jos pääset bentsoista irti, tuskin se pahemmaksi muuttuu; samana voi pysyä vielä sen vkon pari… Tsemppiä! :slight_smile: Itse pudotin todella pieniin määriin, bout 5mg/pamia/vrk; aiemmin 3mg santut, 30mg pamit ja 30mg kumit/vrk… Nyt tressin ja terapian puuttumisen tähden pamimäärät ovat nousseet… Tosin itse tiedän kokemuksesta, että ei ole yhtä paha lopetus edessä; silti pudottaisin nykyisestä n.20mg/pv (vaihtelee 80mg:stä vajaaseen 10mg:iin/vko, mutta lähes 10mg päivässä otettava jos ei halua kärsiä viekkareista) aluksi 15mg:iin, siitä 10mg:iin ja tuosta 5mg:iin… Tosin 2vkoa väliä…

Eniten vituttaa se stnan vapina… Aikoinaan katkolla kysyivät, olenko alkon tähden siellä… :astonished: Aamulääkkeet eivät toimineet vielä joten kädet vatkasivat kuin holisteilla… :unamused: Ahdistus on tuttua, valitettavasti… Eli fyysiset huomaan ensin… Aluksi en edes tajunnut mistä on kyse, ihmettelin vain käsien vapinaa, hikoilua ja etovaa & henkistä- & fyysistä paskaa oloa (tosin vatsa vaivaa muutenkin usein)… En ota lääkkeitä säännöllisesti, vaikka se ehkä olisi järkevää…

Jatka samaan malliin! :slight_smile:

18vrk täynnä. <: Itsellä oli kans voimakasti vapinaa pari viikkoa. Vielä ei fyysiset reflat oo kadonnu kokonaan mutta enpä näe että retkahtelisin enää tässä vaiheessa ku näin hyvin menny. Oli kyllä helvellinen olo kun reflat oli pahimmillaan. Välillä sitä pelkäs jos sitä sattuis saamaan jonkun vaarallisenkin kohtauksen, kun kramppas paikat niin pahasti. :stuck_out_tongue:

Helvetin hyvä olo kyl nytte ku tietää et pahin on ohi.

Palljonko painoit alunperin? Ja kunpaa sukupuolta olet?
(jotenkin oletan että olel nainen… ehkä en ole niin takkaan jaksanut lukea kaikkia viestejä…?)

Joo, hyvä, jos olet ton yli päässyt niin on se jo voiton puolella :slight_smile:
Tietysti niitä mielitekoja voi tulla, mutta… Ei niille pidä antaa periksi koska tietää että sitten se helvetti ainakin alkaa alusi

Onko sulla ollut muuten sellaisia kai psykosomaattisia oireita? Lihaksien jännittämistä jne?

Tai kenelläkään muulla muulla kun itsellä?, narskuttelee hampaita yhteen ihan huolella saa pelätä että ne “hajoaa”… Yms kivaa…

Meikäläinen on reilu parikymppinen Pojka! :smiley:

Itseasiassa kuule mulla nimenomaan on ollu tota hampaiden narskutusta aika paljon, sekin on tosin lieventyny. Ja kyllä vieläki on tota lihasten jännitystä yms.

Syönyt purkkaa paljon ettei mee hampaat skrubuseen kuosiin.

Outoa, olen jotenkin ajatellut sut naiseksi :slight_smile:

Mutta itsellä tuota samaa ongelmaa tosiaan. Purkkaa suussa melkeinpä kokoajan…

Unttomuus vissiin myös vaivaa, kuten itselläkin? Siitä vaan päättelin kun tähän aikaan joku muukin täällä…

Mutta alkuperäiseen aiheeseen, hieno saavutus, ja niitä päiviä tulee vielä lisää. Ole ylpeä tuosta, äläkä “repsahda”, jos tämä nyt yhtään tsemppasi…