11.5.2014 loppuelämän ensimmäinen päivä?

Täällä yksi ongelmapelaaja, olen tänne aikaisemminkin aiheen tehnyt asiasta mutta nyt aion laittaa oikein päivämäärän, jos se vaikka helpottaisi asian hahmottamista. Itse olen nuori miesopiskelija ja kärvistelen muutenkin pienellä rahasummalla elämässäni, silti pelaan vähistäkin tuloista yleensä sen 60% raylle ja veikkaukselle sen toivossa että voittaisin edes hieman “ruokarahaa” takaisin. Töitä on kyllä kesäksi tiedossa mutta jotain tälle asialle pitää nyt tehdä.

Se on outoa kun on ongelmapelaaja niin mikään rahasumma ei riitä. Muistan kun minulla oli syksyllä n. 3000€ rahaa ja tuntui ettei se riitä mihinkään, “pitäisi ainakin olla säästössä 10000€”. Kun ne loppuivat syksyn mittaan olen onnnistunut tuhlaamaan jo 2500€ opintolainaa. Nyt kun tili näyttää 40€ ja heinäkuussa on vasta ensimmäinen palkanmaksupäivä, toivoisin että minulla olisi edes se 500€ mikä minulla oli kuukausi sitten. Vanhemmiltanikin olen saanut rahaa satoja euroja mutta nekin ovat kadonneet, suurin osa pelaamiseen. Oudointa on se, että aina kaupassa katselee jotain kivaa tuotetta esim. vaatteita tai pelikonsolia ja miettii että "onpa kallis, ei kyllä viitsi ostaa tuota 150€ takkia. Seuraavan viikon aikana saatan hävitä tuon 150€ rayn pelikoneisiin. Ongelma aiheuttaa minulle erittäin paljon stressiä ja minulla on myös masennusta ja ahdistuneisuutta asian vuoksi, mutta myös muista syistä. Itsemurhakin käy useasti mielessä ja epäonnistuneet lopettamisyritykset sekä muut sosiaaliset ongelmat vahvistavat sitä tunnetta, mutta jonkinlainen toivon kipinä tulevaisuudessa siintää joten ne fiilikset eivät ole kovin ajankohtaisia, yleensä vain leikin ajatuksella. Miksipä sitä rahan takia kuolisi.