11.04.11

Heips. Lopetin juomisen 11.4.11 eli viides päivä selvänä.en edes muista millon olisin ollut näin monta päivää juomatta vuosien aikana,tänään akupunktioon. päätin että ennen kun täytän 40v lopetan juomisen ja nyt se mitta tuli täyteen sunnuntaina. marssin maanantai aamuna a-klinikalle,kolmena aamuna b6-vitamiini pistos,labrakokeet ja antabuksen alotin tiistaina. tää on mun loppuelän päätös,ei koskaan enään. vaikeeta tulee olemaan,varsinkin kun ei ole ystäviä-saiskohan täältä ystäviä? joiden kanssa jakaa ja kertoa kokemuksia kirjoitellen ja miksi ei livenäkin. asun pk-seudulla,olen 39v nainen. minulle voipi kirjoitella sähköpostiini veeravuohi@luukku.com

voi olla vaikea täältä löytää muita ystäviä kuin
nettikavereita, mutta ei heitäkään ehkä kannata
aivan väheksyä.näissä nettijutuissa ainakin itselle
on hyväkin, että voi esiintyä kasvottomana ja taval-
laan omana sekopäisenä itsenään.
monet raitistuneet ovat löytäneet uuden ystäväpiirin
aa:n kautta ja siihen kannattaa tutustua ennakkoluulottomasti.
hieno paikka ainakin omasta mielestäni.

Onnittelut! Päivä kerrallaan täällä mennään toinen toistamme tukien. Tai tukistaen :slight_smile: Minkälainen päivä itse kullakin nyt sattuu olemaan… Köh.
Kannattaa tutustua kirjoituksiin, saattaa olla että jollakin on juuri sinulle jotain tärkeää kerrottavaa.
Tervetuloa palstalle!

Moro

Lähetin Sulle Luukkuun viestiä, toivottavasti vastaat.

Itte oon 39-v., vaikka tunnen itteni 25-vuotiaaksi.

Tänä vuonna en oo juonut pisaraakaan ja toivon sen menon jatkuvan, eli raitistelua.