Hei! Yksi vuosi elämästäni on kulunut ilman alkoholia yhtään pisaraa.Tämä kulunut aika on ollut monella tapaa erinlainen.Olen taistellut tämän elämäni kovimman vastustajan kanssa noin 14-vuotta ja usein sille hävinnyt.Raittiita aikojakin ollut kuukausia,mutta aina jossain vaiheessa taas alkoholi on koukuttanut ja aiheuttanut paljon kaikkia ongelmia hyvin monissa asioissa,mutta en niitä ala tässä erittelemää,koska paljonhan niitä on.Plinkistä ollut minulle hyötyä paljon ja edelleen sitä seuraan.AA-ssa alku kuukausina kävin ja hyvä apu sieltäkin tuli,mutta myöhemmin ,myös harmia.Tulee mieleeni Vineton kirjoitus tuolla raittiuden alusssa,kun hän totesi,että vielä se raittius sinunkin puseroosi tarttuu,mutta vain yhden ryypyn takana se raittius kuitenkin on,vaikka väliin tulee mieleeni ,jos sitä nyt osaisi ottaa…,mutta minun tapauksessani se on kuitenkin ehdoton edellytys ettei yhtään!Tästä jatkan yhden päivän elämääni kerrallaan iloineen ja suruineen joita kyllä riittää raitiinakin eläessä.EI MIKÄÄN ASIA OLE IKINÄ NIIN HUONOSTI,ETTEI SITÄ VIINALLA SAA VIELÄ HUONOMMAKSI!Tuestanne kiitäen:akkari
Lämpimät onnittelut ensimmäisestä vuodesta! (Voi miten lämmin olo tulee sydämeen aina kun pääsen tämän vakio-onnitteluni kirjoittamaan…monta kertaa olen päässytkin!)
Onnea akkari. Perässä tullaan.
Paljon onnea, Akkari!
Jatketaan eteenpäin päivä kerrallaan!
Ryhmissä jaamme kokemuksemme, voimamme ja toivomme
Hirmusesti onnea Aikkari! Oman matkasi ohella kohti raittiutta olet jaksanut aktiivisesti tsempata meitä muita perässä tulevia. Ainakin itselleni viestiesi lukemisesta on ollut apua omassa kamppailussani. Ne antavat uskoa, että ehkä minäkin vielä joskus pääsen samaan kuin sinä. T.Alviina
Loistavaa Akkari Näistä päivityksistä tulee niin hyvä mieli. Hienoa, että olet sisäistänyt sen, että kun on riippuvuus syntynyt niin se ei kestä yhtään huikkaa.
Huolet ja murheet ei lopu viinan juonnin lopettamisen myötä, mutta kyky käsitellä niitä paranee huomattavasti. On hieno tunne kun huomaa pystyvänsä elämään huonojakin aikoja selvinpäin. Elämä on tarkoitettu raakana elettäväksi.
Iloa, valoa ja lämpöä päiviisi.
Onnittelut, Akkari! Moni on sanonut että enasimmäinen vuosi menee vähän ihmetellessä, mutta sitten alkaa elämässä kaikenlaista tapahtumaan. No, se tietysti vaihtelee niin kovasti, mutta usein alkaa jonkinlainen tasaantuminen näkymään, ja monessa asiassa myös alkaa menemään paremmin.
Hyvää kesän jatkoa!
Suurensuuret onnittelut Akkari! Oon tosi iloinen puolestasi ja heti aamusta mulla on leveä hymy naamalla, kun nämä uutisesi luin Raittiina on kaikista ihmiselämän ongelmista huolimatta niin hyvä olla, ja näin kesällä se hyvyys jotenkin vielä korostuu, ainakin mun kohdallani.
Onnittelut minultakin vuodestasi johon on mahtunut varmasti kaikenlaista. Pidä viimeinen lauseesi mielessäsi tiukkoina aikoina niin eiköhän törmätä vuoden päästä samoissa merkeissä! Ei kuitenkaan mitään suorituspaineita, päivä kerrallaan.
Onnea! Nostan hattua! Harva kykynee, niin kannattaa iloita tänään ja jokapäivä raittiista tiestästi… Onnea!
Hei! Kiitos vaan kovasti kaikille! Oikein kakun kera kahvit on juotu.Sattui tuo merkkipäivä vielä Isäni syntymäpäiväksi. Mutta aamulla taas pienyrittäjän arki ja meillä sesonki aika,mutta näistä juhlista ei krapulaa seuraa ja muistikin tallella
t.akkari
ONNEA!
Onnea ! Tuosta on hyvä jatkaa…
Tuossa onnittelukortti vaikka ei se sinulle enää ole ajankohtainen
Lämpimät onnittelut Akkari! Jatka samaa rataa. Raittiina on kiva olla.
Onneksi olkoon! Onnea ja menestystä tuleviin vuosiisikin! Ja täytyypä kopsata tuo Vineton kortti, mulla on ystävä joka tarvitsee juuri sellaisen.
Kiiti cricket ja lorda!
Wau Akkari, superpaljon onnea!!
Tämä meni melkein ohitse. Onnea Akkari!! <3 Loistava saavutus ja tälle perustalle on hyvä rakentaa jatkoa.
Kiitti! Jilla ja Sitruunapippuri
Mahtavat onnittelut myös minulta! Niin sitä pitää!
Olen ylpeä sinusta Akkari.
Teikkis.