Hyvää äitienpäivää sinne huomenna ![]()
Tääläkin puhumattomuus kesti ja kesti. Tarvitsi ilmeisesti aikaa sulatella. Nyt juttelee ja parempana kaikki tai ainakin luulen. Hitaasti mutta varmasti. Tsemppiä sinne ja huippua ettet ole pelannut! ![]()
Moi Neenah,
minäkin täällä samassa tilanteessa. Pelaamisen paljastin puolisolle, ja joka päivä jännittää montako sanaa mulle tänään puhutaan. Turha varmaan toivoa äitienpäivä-aamiaistakaan huomenna…Kävin kirjoittelemassa omaan ketjuun enemmän, mutta tulin kysymään että kiinnostaisiko sua viestitellä vaikka whatsappissa? Ja ehdottoman luottamuksella! Musta tuntuu ettei ole ketään juttukaveria, jolle vois kaiken purkaa rehellisesti miehestä ja pelaamisesta ja veloista - ja voitais kannustaa toisiamme olemaan pelaamatta. Ehkä sekin auttais, että soittais tai laittais viestin jollekin kun joskus pahana päivänä meinaa mennä kasinolle? Ilmoittele jos innostut ideasta ?
Moi munelämä2.0!
Lohduttavaa kuulla teistä muistakin joilla on mykkäkoulu menossa. Mä toivon että edes huomenna sulla siippa armahtais hetkeksi, että voisitte juhlia äitienpäivää.
Todellakin kiinnostaisi Whatsapp-ryhmä tai edes yksi henkilö jolle laittaa viestiä.
Voiko täällä laittaa yksityisviestiä?
Voi miten kiva kun kiinnostuit!
Ja jos joku muu lukee tätä ja haluaa liittyä viestittelyyn, niin siitähän se ryhmä sit lähtee. Yritin katsoa, mutta en löytänyt yksityisviestikohtaa mistään. Jos ei löydy muuta keinoa, niin käyn tekemässä jonkun sähköpostiosoitteen missä ei lue mun nimeä ja laitan sit tänne ?
Hyvää huomista äitienpäivää sinne!
^^Pakko vielä tähän väliin tulla toteamaan että kannattaa myös tutustua/harkita pelirajattoman vertaisryhmiin. Itse oon isoimman avun saanut sieltä. Täällä paikkakuntakohtaisesti infot;
pelirajaton.fi/vertaistukea/ver … gJJpfD_BwE
?
Neenah miten siellä menee ?
Moikka Neenah, täällä taas huhuilen mitä sinne kuuluu, olisi mukava kuulla sinusta onko asiat helpottaneet ![]()