Sangen vähän, mitä nyt pitzaamossa käydessä eli aika paljon kuitenkin, viikoittain.
Lempisovelluksesi koko interneetterin alueella (ja plinkkiä ei lasketa) ??
Sangen vähän, mitä nyt pitzaamossa käydessä eli aika paljon kuitenkin, viikoittain.
Lempisovelluksesi koko interneetterin alueella (ja plinkkiä ei lasketa) ??
Ehdottomasti bookbeat!
Montako kuppia kahvia päivässä?
Mulla on sangen ehdoton rajoitin päällä eli maksimi neljä kippoa päivälle jakautuen
koko päivän ajalle siten, että kaksi aamulla ja kaksi alkuillasta !
Ihanin ja rakkain talveen liittyvä muistosi ??
hs.fi/kaupunki/art-2000005468727.html
Minkähänlaista olis olla Tomppis?
Kannattaa muuten muuttaa maalle sieltä ruuhkaisilta alueilta. Metsissä kun taivaltaa koirinensa niin ei nouse häly koirankakkaroista.
Mikä ihmeen Tomppis?
Spurgu ei vastannut 1970:n kysymykseen, joten minä vastaan nyt sitten.
Ihania ja rakkaita talveen liittyviä muistoja on paljon. Esim. yläaste-iässä lätkämatseissa käyminen luokkakavereiden (poikien) kanssa.
Mutta en sano sitä, vaan sanon Lontoon reissu joulun alla exän kanssa joskus vuosituhannen vaihteessa. Aika paljon me sillon kyllä juotiin, mutta onnistuttiin silti siinä samalla nauttimaan reissusta. Nähtiin livenä mm. Shane McGowan & The Popes, ja UK Subs.
Ei hirveen talvinen juttu silleen, mutta joulukuu siis oli. Sää oli Lontoossa samanlainen ku Etelä-Suomessa nyt, eli vetinen, tuulinen ja leuto.
Ketä rakastat? ![]()
Kysymys oli varmaankin retorinen, mutta vastaan silti. viewtopic.php?f=42&t=38681
Ite olin nuorempana aivan helvetin rankka juoppo. Viikkojen ja jopa kuukausien pituisia rännejä liukuhihna tahtiin ja päivässä meni monesti kolme 0,7l pulloa koskenkorvaa.
Mutta nykyään pystyn aivan helposti juomaan vain yhden oluen ja jos juon lärvit (niin kuin eilen tein ja muisti meni ja kiva taas lukea omia kirjoituksia mistä ei ole mitään muisti kuvaa), niin ei jäänyt putki päälle ja ma arki taas jatkuu ihan normaalisti. Ennen jäi AINA putki päälle. Ja eilen juominen ei lähtenyt lapasista, päätin juoda kunnon lärvit pitkästä aikaa.
Rakastan lomapuistoa.
Milloin rami karkasi viimeksi ![]()
[Poistettu riidanhaastamista -Päihdelinkin moderaattori]
^ Kysymys ei ollut ehkä minulle, mutta vastaan siihen kuten tässä ketjussa voineekin.
Ellei foorumilla olisi muutama kirjoittaja joiden kanssa on usein todella mielenkiintoisia keskusteluja (metsänreunan mies, andante, ehkä joku harva muu), niin painuisin vittuun saman tien. Mitäpä minä täällä potkittavana olisin, ellei joskus olisi hyvää ja antoisaakin ajatustenvaihtoa jonkun kanssa.
Muistatko ensirakkautesi tai ihastuksesi, ja minkä ikäisenä se oli?
Ihan Ensi-ihastukseni taisi olla esikoulussa opettajani…mutta hän ei oikein antanut vastakaikua…todellinen ensirakkaus taisi syttyä n. 12-13 vuotiaana nykyiseen vaimooni, jonka kanssa kirjeenvaihtoa kävimmekin monta vuotta ennenku vanhemmilta salaa " alettiin oleen"…
Jos pitäisi valita kaksi henkilöä päihdelinkistä, joidenka kanssa pitäisi sulkeutua kuukaudeksi autiolle saarelle…niin ketkä ne olisi ja mitkä neljä tavaraa ottaisit vaatteidesi lisäksi mukaan?
*Saunan Winston ja Zeus-76 ja jos ois Iina vielä messissä niin hän ja/tai Chaos, mutta nuo kaksi ensimmäistä.
*Pitikö perustella ? Olen tuntenut kauemmin ja ollut enemmän “tekemisissä” kuin lopettamon tyyppien kanssa !
Onko koira tavara ? Vakuutustekstissä hurtta on esine. Se ja pöytäkone ja
siihen voimanlähde ja tyhjentämätön jääkaappi. melko utopistista, kylläkin.
mut onhan näitä hyvä varuille miettiä, niin ei sitten siihen tuhlaannu aikaa.
huom.edit: kysymystä muutettu ja helpotettu huomattavasti klo 12:06
Minne menisit ensimmäiseksi maailmanympärysmatkalla ?? (sillä tiedän jo, että viimeiseksi tulisit kotiin)
Kosmetiikkaosasto, vastauksena aiempaan.
Mutta maailman ympäri tähän aikaan vuodesta, niin logistisesti loogisesti ekana kattomaan Gävlen olkipukkia.
Onko sinulla ajokorttia?
Ajokortti keskeytyksettä jo yli 40 vuotta.
Mitä tekisit lottovoitolla?
Sillä sekunnilla lähtisin tästä epäviihtyisästä kolinaympäristöstä ja painuisin hotelliin.
Ostaisin aika ison lukaalin ja lähtisin sinne maailmanympärimatkalle daamiseurassa.
Emmä noita fingerporihommia jatkaisi saatana päivääkään. Ostaisin juttuja, tuhlaisin
fiksusti ja perustaisin tilin, jolla teen tasaista ja varmaa tulosta ja eläisin varakkaana.
Oletko elänyt taloudellisesti naftia aikaa eli onko ollut tiukka talouskuri, oletko tarkka vieläkin ?? kysyy 1 köyhä
Koko lapsuus ja osa nuoruutta meni todella köyhissä oloissa ison perheen yhtenä lapsena…kun pääsin sukulaisen kautta asfalttihommiin tienaamaan nuorena ja sitä myöten laittamaan jalkaa elämänsyrjään alkoi helpottamaan ja siitä lähtien olen pärjännyt omillani ja kova ollut tekemään töitä ja yrittämään ja olen jopa saanut jotain säästöön ja jopa vanhempien lainoja maksellut pois…nuuka ja tarkka olen toki edelleen.
Vaarallisin tilanne tai hengnvaara minkä olet kokenut?
Meinasin hukkua…
Omistatko yhtään Marimekon tuotetta?
Tiettävästi en. Omistan mieheksi paljon vaatteita ja tekstiilejä ja otan ne myös mukaani, kun täältä sen kerran erkanen.
oletko eronnut ihmisestä ja kirkosta, virallisella kaavalla ??
Kirkosta klikkasin itteni eroon. Ihmissuhteet ihan epävirallisia.
Onko maanantai sinulle viikon pahin päivä?
Maanantai on viikon kivoin päivä itselleni…ehkäpä perjantai on raskain…mm. työkuviot kasautuu yleensä tällä syklillä. Ma-ke on aikaa enimmin treenata yms…omaa aikaa.
Oletko koskaan sammunut pihalle? Ja mikä on oudoin paikka mistä olet itsesi humalasta herättyäsi löytänyt?
Tietenkin olen, mullahan on käytännön täysmittainen päihdetutkinto erikoisalana alkoholi ja rauhoittavat.
Tässä lisäselvitystä, palstan pääaihe:
Nämä nyt nopeesti tuli mieleen, ehken muista enää kaikkia ja
ehkä nämäkin ovat vain nukahtamisia ennen sammumista.
Onko alkohaholin vaikutuksen alaisena tai sen myötävaikutuksella koskaan syntynyt mitään pitempää suhdetta ??