Eevil Stöö - Mvda fvck
youtube.com/watch?v=9BuvVKvnH18

Lyijysiipi
youtube.com/watch?v=MI7hZ1keaxE

Tulessa
youtube.com/watch?v=EcIQjh7U9FY

Kivasti soi Kimin ja Tikkarien yhteistyössä “Ämeriikan skidit” joskus vuosia sitten.
youtube.com/watch?v=LYhcZFL6r74
Saapa nähdä miten soi sama viisu minun orkesterillani parin tunnin päästä, kun ekaa kertaa tähän tartutaan. Solistiin luotan kybällä ellen jopa yhdellätoista; ylittää ainakin Petran kirkkaasti. Samoin luotan meihin kielisoittajiin, jotka olemme monessa liemessä keitettyjä ketkuja. ![]()
Heikoin lenkki, pelkään pahoin, on brand new rumpalimme, nuori ja viaton. ![]()
youtu.be/S4R8HTIgHUU - David Bowie - Valentine’s Day
Sain ekan kerran ystävänpäivänä, joten tämä on
tavallaan sellanen haikea yhden hätäisen hosumiskerran
vuosipäivämuistelo. vuosilukua en kerro kuin naiselle,
joka tulee mun sänkyyni. ja onhan tää eka ystävänpäivä
ilman Bowieta - muuten kaupallista huttua, osittain
mut eihän se paha juttu ole ja joka päivä on frendinpäivä
tai jonkun päivä tai joka toinen päivä tai ainakin päivä. ![]()
youtu.be/4pg6zEhhRHU - INXS - Shabooh Shoobah (Full Album) 1982 (Remastered 2011)
Oih, ajalta jolloin oli futiskisat Espanjassa - mutten oo koko levyy ennen tätä päivää kuunnellut.
Italian Paolo Rossi teki kuusi häkkiä kisoissa mestarina, näytti ihan kukkakepiltä ja Saksa sai hopiaa.
Itse aloitin tulevan lähes ammattilaisurani samana vuonna ja olin vaasan porkkanavarpaissa k-hyökkääjänä.
youtu.be/E5IHOEeUJhk - Dress You Up - vanhaa Madonnaa, joka teki samat jutut kuin muutkin böönat. kyllähän se sillo 15 kesäseen kolliin kolisi. mut toihan on ihan perustanssia. 80 % kovaa reeniä, toistojen toistoa… ihanåkej.
youtu.be/GnmSXknKK9I - Blondie - 11:59 [Better Quality] - 1978 - Musikladen
youtu.be/oLgFlyC1ke0 - Slow motion
youtu.be/QbdCpi4qTNY - Picture This
skydreamer barnes 2 kuukautta sitten
My first love…(sigh) The perfect woman…
Selvans - Lupercalia (Full Album)
youtube.com/watch?v=DBt-4lKMKPE

Violet Cold - Magic Night (Full Album)
youtube.com/watch?v=EOJeYXDpYZo

youtu.be/CQRYVsqVT3M - Kiss - God Gave Rock And Roll To You II - HQ Music Video 1991
Kaimani ja outo mouho hänki, yks vaasalainen jäbä yläasteella oli kova kissifani.
eihän tää ny huono pändi oo, mut se kielitaiteilija genelogi simmonssi on aika
pässi. tai mää oon vaan kateellinen niiden naamataiteesta värien osalta…
Paul Stanley on ihan kova rokkiäijä, eipä käy kiertäminen faktoja.
nää on hauskoi nää puheosuudet piiseissä, joita Elvis laittoi huumorilla joskus ja tääskin piisis:
yeah, I know life can be fucking bitch sometimes I know my cell phone doesn´t work so well
in the wintertimes and the streets are so slippery, people don´t even say “hello” to me and
some cunts look like they have just come from some fucking navetta, man… but still I love them".
Toi Kissin biisi on kertakaikkiaan mun suosikkejani. Kuulin sen autossa matkalla jonnekin, jossa radio rockin taajuusalue muuttuu ja se pätkii. Netistä etsin biisiä vaan en löytänyt hyvänlaatuista esitystä, koska mä kuuntelen telkan kautta musapuolen, äänenlaatu ei ole ihan kondiksessa.
^No, hyvä.
youtu.be/UJkxFhFRFDA - Astrud Gilberto & Stan Getz: The Girl From Ipanema- 1964
vähän erilaista oisko lailan suomeksi tekemää vanhan ajan laulua - pöllin sumeilematta
ja lupaa kyselemättä tuolta Saunan puolelta, kas sellanen mää saatan toisinaan olla.
youtu.be/VWJPa0bvWnM - Donnie Darko ( Tears for fears - Head over heels)
tää on niitä säännöllisin väliajoin kuunneltavia piisejä. leffaki tekis taas ihan hyvää.
Drew Barrymoren kaa lähtisin päiväkahvikaijakan sijaan näsimerelle purjehtimaan.
youtu.be/VAtGOESO7W8 - Tears For Fears - Sowing The Seeds Of Love
onpa kova piisi. musitan tän armeija-ajalta. vähän piitlesvaikutteinen.
kaksimielinen kans, sillä siementämisellä ei täs tarkoiteta pellolle
menemistä ja jyvän multaan jemmaamista vain avointa aktia
kahden sukupuolen välillä ja lopussa tulee aina hirvee kiire.
youtu.be/lKuc3faQAEs - The Only Ones - Another Girl Another Planet
vähemmän kuultua, toimivaa peruspurkkaa, joka kuulostaa ihan hyvältä.
lainattu ilman lisenssiä Saunasta - kun oma musamaku on on linjassa tottumuksen
muuttumattomuuden voimaan ja tää ketju on ajoittain… hieman liian -köh- månåtååninen.