.

hmm. Ihmisten tarpeet ja toiveet ei vaan kohtaa. Vajosin vähän ulisevaan tilaan miettiessäni menneitä… olkoon tämä kaikkien kaikille entisille kumppaneille. Mutta vanha soppa ei kyllä lämmittämällä parane, vaan alta aikayksikön asetelma on sama, mikä johti eroon. :mrgreen: Mutta kaikkea hyvää vaan kaikille! :smiley:

Ei taida Simpallakaan parisuhdeasiat aina niin sujua… Ja yleensäkin muuten toisen takia tehdyt muutokset ei ole pysyviä… Ehkä ne on jos itse haluaa muuttaa jotain… siis pitää jotain ihmistä niin tärkeänä, että jossain asioissa hiukan petraa… Siis pitääkseen homman kasassa, joustaa, koska halua pitää homman kasassa… Siis että silti on kaksin kivempaa kuin yksin, vaikkei joka asiaa voi ihan mielensä mukaan tehdä kumpikaan.

Simo Silmu: Kaikkea hyvää
youtube.com/watch?v=Brja-lsTjws

Topi Sorsakoski. Sydämesi tyhjä huone
youtube.com/watch?v=rI8bEJidGEE

:laughing: Olen onnistuneesti soutanut tänäänkin koko tunnerekisterin läpi. Jihuu! Topin laulu on hieno, vaikken kaipaa oikeastaan ketään tai mitään, mutta biisi on melankolisuudessan hieno…

^ onne monimutkaisimpia asioita koskaan, etenkin kaksi vaikeata luonnetta yhdessä, olen se toinen. parhaimmillaan aivan fantastista, mutta ehkä sittenkin liian vaikeeta, joka viikko - en tiiä, really… mähän en tosiaankaan ala kenenkään naisen kaa asumaan vakituiseen, me ollaan sen verta fiksui. ja tämä kaikki on jossain määrin compilacated - ja jokin onnellisuus on ajoittaista ja odotukset on syytä realisoida. etäisyyden ottaminen, neutraali puntarointi ja sen sellasta ja mähän voin olla vaikka seuraavat sata vuotta yksinkin, kunhan narttukoira pysyy. niin paljon hänen työnsä ottaa, ettei tässä taideta paljoo nähdä, kun joululomat on pidetty, mut toisaalta turha liikaa dramatisoida ja koittaa ny vaan katella, enkä oo ollu onneksi ihan tuhmakaan ja muiden takii ei kannata koittaa esittää muuta, oon mä vähän paha.

==> youtu.be/7lHqG3sj1Fw - Ozzy Osbourne & Motorhead & Slash - I Ain’t No Nice Guy vielä Lemmylle tosta muistona piisi ja hautaanlaittamiset tais olla just eilen. harvoja pisneksen suoria tyyppejä, muttei luonteena avoimen mutkaton sittenkään, kukaan ei ole ja ristiriitaisuuksia on kaikis vastaantulijois ja juutuuppiin menijäs.

youtu.be/OkQ8AEgWSpw - Egotrippi - Nämä ajat eivät ole meitä varten - ei kai mitkään ajat oo ketään varten, seppä tontillaan ja profeetta syntyessään ja alan valioton meijeriduunari, kokemukseton asiantuntija.

youtu.be/JbdX94df3OM - U2 Stuck In A Moment Live At Slane Castle
pittää saara ittensä kokoon ja kerääntyä kasaan, jos on vielä jotain jäljellä.

youtu.be/3SpG7C4vHZQ - David Lynch & Lykke Li - I’m Waiting Here

Lindsay Klepacka 3 viikkoa sitten
This is so sad… I never had a real love, real friend… All my life I’m alone, dealing with everything… I’m so tired, so fed up… People say that I’m pesimistic. But how can I be positive when always something is wrong… One thing is good, but other gets worse… Lately I found a somebody to share my life with… it’s called whisky… But we can’t be together all the time… or maybe we can.

The Granberries: Zombie
youtube.com/watch?v=6Ejga4kJUts

Nihkeää on elo juuri nyt, mutta onneksi on musiikki. :slight_smile:
Tällä mimmillä on ihana ääni.

Kube, Julma H - Lähiö lähiö
youtube.com/watch?v=xYdgNfeSVkk

KOHTA MUUTEN LÄHTEE
youtube.com/watch?v=R2PdLBaq5CA

youtu.be/bYyQ3cuMlgI - DAVID BOWIE Time (images and lyrics)
Tää löi päähän kuin satametrinen lippusalko ollessani 14 v, lopettajana vielä poikanen herrattomana vuonna 1984,
jolloin itse aloin perehtymään Bowien uraan ja tsekkasin ja vedin nokkaan ja jakeluun tuotantonsa ajalta
1970-1980, joka on luovin ja monimuotoisin aikajakso tuotannossaan ja vasta tänään päivä tämän neron
kuolemasta mä hogasin, että David oli Angela-vaimonsa kanssa naimisissa juuri tuon kultaisen menestysajan.
Oleellista levyillään oli myös Mick Ronsonin osuus, tuo huikea kitaristi, joka delas puolestaan maksasyöpään.

VilleGalle - Peto on irti
youtube.com/watch?v=p3afPxZhJIw

Varsin todennäköistä, että kohta alkaa dokkaria pukata usealta taholta ja tv-yhtiöt kautta maailman pyörittävät Bowien tarinaa ja vaiheita ja radioasemat toki soittaa jo katkeamattomassa ketjussa etenkin varhaista tuotantoaan, josta jonnet ja muut nettiajan lapsukaiset eivät ole koskaan olleet ees tietoisia… ehkä se raja on jossain vuodessa 1980 syntyvyyden osalta… vanha maailma lakkasi hiljalleen kännykän ja internetin “vakiintumisen” myötä karkeesti vuonna 2000, mutta ennen eläneet toki tietää, että

Musikki on tehty 1950-1990 n. karkella karvakouralla möyhittynä… siellä on niin kovia nimiä, että tämä on fakta.

voisin toki laittaa noita levyjä, mutta otaksun, ettei ehkä Basin lisäksi kukaan tiiä tästä herra Bowiesta paljoakaan ja jäänen ainooksi faniksi… mut emmää itke ehkä, sillä musiikillinen kuolema tuli 35 vuotta sitten + let´s dance oli jo niin kova valtavirran veto, että se oli discoa ja rahallinen jättimenestys… oon iloinen ja häpi, että sattumalta perehdyin niihin vinyyleihin, jotka omalla pikku kätösillä asensin sellaseen kuin levysoitin ja omalla ostoskärryjä fyysisesti lykkien saadula fyffellä ne sain ostettua muzika-vatserista tai mistä se oli…

25 levyä teki äijä, ja ajoitti vikan ilmestymisen just viime perjantaille, jolloin tuli mittariin lukemat 69 vuotta.
syöpä on vievä meistä jokaisen, kun vaan tarpeeksi kauan täällä pystyy olemaan. tuon miehen levyt ovat
soineet jo yli mun elinajan… kuinkahan kauan ne tulevat siis vielä soimaan vaihtuvassa teknisessä muodossa ?

youtu.be/nP6xBFyA_aw - David Bowie- Space Oddity 1969 (Lyrics) majuri tomppa lähtee avaruuteen

==>

youtu.be/awZ48WFnldQ - Ashes to Ashes 1980 (lyrics) majuri tomppa on vieroittumassa heroiinista

Näiden kahden biisin välinen ajallinen tila, ne kertoivat jatkotarinan ja tuo aika oli se, jolloin Bowie todella eli,

Rest in Peace you legendary man. sniff

youtu.be/NnOhBykB-z4 - Sons Of The Silent Age

Sons of the silent age
Stand on platforms blank looks and note books
Sit in back rows of city limits
Lay in bed coming and going on easy terms
Sons of the silent age
Pace their rooms like a cell’s dimensions
Rise for a year or two then make war
Search through their one inch thoughts
Then decide it couldn’t be done

Baby, I’ll never let you go
All I see is all I know
Let’s find another way down (sons of sound and sons of sound)
Baby, baby, I’ll never let you down
I can’t stand another sound
Let’s take another way in (sons of sound and sons of sound)

Sons of the silent age
Listen to tracks by Sam Therapy and King Dice
Sons of the silent age
Pick up in bars and cry only once
Sons of the silent age
Make love only once but dream and dream
They don’t walk, they just glide in and out of life
They never die, they just go to sleep one day

Baby, I won’t ever let you go
All I see is all I know
Let’s take another way down (sons of sound and sons of sound)
Oh baby, baby, baby, I won’t ever let you down
I can’t stand another sound
Let’s find another way in (sons of sound and sons of sound)
(Sons of sound and sons of sound)
Baby, baby, baby, fire away!

They never die - they just go to sleep one day

JVG - Paluu tulevaisuuteen (Live Hartwall areena)
youtube.com/watch?v=IqO4Gsld9wA

“Paljon sun kello on? 2016: st
Jos oot myöhäs voidaan treffaa sun tulevaisuudes boi”

Zen Cafe: Huonot päiväsi
youtube.com/watch?v=xD9I7hbBL1A

Absoluuttinen nollapiste: Sukututkimus lannistaa
youtube.com/watch?v=wFZ5fMQr2tc

:laughing: :mrgreen:

Samae Koskinen: Sinä olet
youtube.com/watch?v=0NvxX-_JZjI

Samae Koskinen: Hyvä päivä
youtube.com/watch?v=D45BnsLs4GM

Kaks vikaa ihanan positiivista “renkutusta”… Vähän boostia tähän päivään, paitsi kyllä sää on ihan toinen… silti voi olla hyvä päivä. :slight_smile:

youtu.be/jogv7tD18gs - Rick Wakeman’s Tribute To David Bowie - Life On Mars - tämän pyytäisin naiseni soittamaan, mutta hän ei suostu ees ukkåå nååaa vetämään kabareetyyliin tai piitlesin lady madonnaa, MIKS ??
osa pianotunteja nuorena ottaneita aikuisia ja jopa alaa opiskelleet eivät jostain syystä halua palata moiseen, onko se sitten ollut niin totaalista rääkkiä joillain, väärä valinta tai jotain ?? en tiiä yhtään, mutta päätöstä kunnioitetaan. en sallisi virheitä, joten parempi antaa ammattilaisen naulata tyylillä homma inessiivin. tulos on täydellinen.

Pianotunnit… :laughing: Sanotaan näin että mulla ne loppui pökköperälässä logistisiin ongelmiin kun olin tahkonnut läpi vasta aaronin pianokoulu ykkösen, että paha sanoa pianonsoitosta mitään. :smiley: Kitaran ostoa olen miettinyt, mutta olisinko ehkä ennemminkin saksofonin soittaja… klarinetti tuli tutuksi, mutta sekin harrastus loppui sitten samasta syystä kuin pianon takominen… Eikä minusta tullut uutta Claydermania tai muutakaan. Foni tai kitara… säästöpossuun alkaisin tunkea kaljaan ennen menneet rahat ja ostaisin soittopelin ja raittiina se ei sitten ehkä päätyisi kanikonttoriin kuten erään tuttuni pelimannivehkeet. :laughing:

Bowie on mulle vieraampi, en ole liiemmin kuunnellut. Se biisi sinne avaruuteen jääneestä on ankea, mutta ehkäpä löytäisin Davidin syventymällä tuotantoonsa enemmän. Killua nyt avaruuskapselissa, ei helvetti mikä kohtalo. Kai tää nyt oli Bowien tekele…
edit Starman se biisi on… aika paljon äkkiseltään vilkaistuna Bowiella on avaruusteemaa…

Queen sen sijaan on varsin tuttu ja Freddien ääniala valtaisa. Stereot täysille ja itse yhtyy lauluun vaikkapa suihkuolosuhteissa, mutta kun ei sitäkään voi oikein kerrostalotyylisissä asumisratkaisuissa tehdä. :wink:

Queen: Bohemian Rhapsody
youtube.com/watch?v=3p4MZJsexEs

^ two words: kuulokkeet. osta saksofoni, se on naapureille mieleen ja myös viulu tylsillä kielillä ja patarummut.

youtu.be/w_qERcDHFRs - Stray Cats - Wild Saxophone – mari, reenaa tää, voit kans laulaa tai huutaa tätä !!

I wanna mambo, jambo, do my number
Hold my baby all the summer
Every time I hear that wild saxophone

I wanna bip it, bop it, really rock it,
Oooooh, Davy Crockett

I wanna rock rock rock
roll roll roll
bop bop bop

I wanna rip it, rock it, really bop it,
Oooooh, Davy Crockett

I wanna rock rock rock
roll roll roll
bop man bop

I wanna rip it, rock it, really bop it,
Yeah, Davy Crockett

I wanna mambo, jambo, do my number
Hold my baby all the summer

I wanna rock rock rock
roll roll roll
bop man bop

I wanna flip it, flop it, really bop it,
Aaaaah, Davy Crockett

no, Bowie oli toisille isoin kaikista, kuten mulle. mutta emmä itke, en tuntenut hlökohtaisesti, mut harvoja tosikovia, erotuksena mä tunnen tuotannon… hectoria kritisoitiin, kun se teki vain sen yhden kappaleen,
jossa se lumimies teki enkelin ekkeriin, eiksje. Hectorin ainoa kappale, jota se soittaa läpi kahden tunnin keikan.

melkein seiskakymppi on todella korkea ikä rokkarille. musa pysyy, kuunnellut viikoittain vuosia. surujuttuina
naamakirjaan ei voi laittaa mitään, kun ei mulla ole - eikä tule. maitoa juon, en oo niin junttijäärä, viinaa en tänään.

youtu.be/vZYbEL06lEU - Lykke Li - I Follow Rivers

youtu.be/YoDh_gHDvkk - Queen & David Bowie - Under Pressure - eri vuosilta kuvallisesti mixattu live-esitys
aamummalla hidas sytytys. tämähän sopii tähän kuin tatti mettään. Queen-faniksi mua voi myös sanoa, kuuntelin niitä aikastas paljon ja muistan senkin päivän, kun toi Mercury läks täältä maallisista. tämän hyö duunas kimpas.

Yksi parhaita kitaristeja on Brian May, häntä isosti diggailin kaikis heidän piiseissään ja mulle hän oli 50% bändistä
youtu.be/W_lyXfQgIV0 - Brian May’s Guitar Solo, Queen (Rock Montreal 1981) tää ny on vaan jammailua.

en oikein usko, että Bowieta pystyy digggailemaan, ellei se ole jo kolissu teininä. pidän sitä mahdottomana
ja se on ajoittain ja paikka paikoin todella vaikeeta musaa ja vaatii jotain muuta kuin tämä nykyteollinen likukuhihna. onneks en ääneen sanonut. eihän kukaan Pink Floydia ikäänkuin löydä keski-ikäisenä tai piitlestä…
tai jos ei oo kiinnostunut musiikista, niin toki - siksi on radioiden pakkosoittotoistolistat, paskaa ja lisää paskaa.

youtu.be/jZa9nAmqGeA?list=RDjZa9nAmqGeA - Queen sekoitus vanhaa matskuu
Freddie ja kumppanit, se oli aina tasokas bändi - mitään uudelleenlämmityksiä en salli.

kipeän ahne rahastus lienee ainoa syy, jos suuri ja nimekäs bändi menettää solistin ja otetaan sit jostain halvasta pystybaarista tai lähipubista joku karaokepelle ja laitetaan sille peruukki kaljun päälle ja sitse apina maukuen määkii cheapisti jonku vjitun pikku potkupallokentän täyteen maksavia dorkia, fuck that shit.

[quote=“1970”]
^ two words: kuulokkeet. osta saksofoni, se on naapureille mieleen ja myös viulu tylsillä kielillä ja patarummut.
/quote]

:smiley: Kuulokkeet kyllä tosiaan poistais “taustanauhat”, mutta äänisaateesksi jäis edelleen mun oma suoritus suihkun suuttimeen huutaen. :laughing: Mutta kuulokket ja mp3 ja metsään mesomaan ja esittämään konsertti oraville ja muille… ei pääsylippuja ja tarjoisin vielä pähkinät ja muut.

Bongorumpuja kyllä itseasiassa mietin, niiden takomisessa on jotakin hypnoottista. Turussa asuessani kyllä yks hippi sai lähdöt paukutettuaan asuintalojen kulmilla muutaman tunnin rumpujaan. ihmisen on kyllä hyvä laajentaa reviiriään uusien harrastusten piiriin… Ehkä olisin musikaalisempi kuin uskonkaan. :mrgreen:

Jotenkin pyhäinhäväistys kyllä solistin kuoltua yrittää keksiä jostakin korvaava, siis mikä ei yleensä onnistu, jos bändi on henkilöitynyt laulajaan, joka on bändin sielu ja ehkä pääasiallinen biisintekijä… Jää huono maku suuhun. Toivottavasti tosiaan Lemmyn suhteen päätös pitää, eikä kukaan edes yrittäisi täyttää saappaita. Ainahan bändin muut muusikot voi perustaa uuden bändin, muu vaikuttaa vaan vanhalla maineella ratsastamiselta/rahastukselta. Vähän kuin menestysleffojen loputtomat jatko-osat… sit suosio ja ideat hiipuu ja lopetus on nolo… käytän tätä teinien muoti-ilmaisua tähän. Se on just sopiva. :wink:

En saa nyt tähän nykästyä biisiä ja painun kauppaan ja ehkä matkalla alkaa soida seuraava postausidea tänne. :slight_smile: